• die nog een beetje kan rekenen?

    Echt waar hoor, ik hoor zo vaak van mensen dat ze iets heel simpels niet kunnen of erger; Nog nooit hebben gehad.
    Een vriendin van mij heeft geen flauw idee hoe je van 40% bijvoorbeeld een breuk maakt en heeft dan ook gene idee hoeveel minuten 40% van 1 uur is enzo.. En ze is echt niet de enige o-o''

    Ik begrijp nu pas echt wat ze op 't nieuws enzo bedoelde met dat Nederlanders niet goed genoeg kunnen rekenen.. '___'

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    40 % is toch 2/5?
    en is 24 minuten van een uur?


    (Be)lieve in (you)rself

    Genius schreef:
    Lol die voorbeelden snap ik ook niet hoor :'D


    Only those who listen can hear

    sommige mensen zijn ook gewoon dom. zoals in mijn klas. ik kan mij daar echt aan ergeren --' en dan zitten ze de les te verstoren waardoor het voor mij moeilijk word op om te letten, en heb ik het ook niet door --' aaaaargh


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    sommige mensen zijn ook gewoon dom. zoals in mijn klas. ik kan mij daar echt aan ergeren --' en dan zitten ze de les te verstoren waardoor het voor mij moeilijk word op om te letten, en heb ik het ook niet door --' aaaaargh


    Dat herken ik bij mij op school wel heel erg.

    + Soms raak ik dan zo erg geïrriteerd dat ik mee gaan doen met hen. Dan ben ik helemaal afgeleid en irritant enzo.


    26 - 02 - '16

    Ik gebruik bijna altijd mijn rekenmachine, al kan ik het ook uit mijn hoofd. Maar op een toets gaat de rekenmachine sneller.
    En die voorbeelden; ik weet niet hoe je dat uitrekent op dit moment, maar mijn wiskunde/rekenen zakt altijd weg als we het er niet over hebben in een bepaald hoofdstuk :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    DarkTimes schreef:
    40 % is toch 2/5?
    en is 24 minuten van een uur?


    Ja zie je, dat is makkelijk toch?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kan het wel, maar dan moet ik nadenken. :'D
    Maar inderdaad, sommige mensen zijn niet erg slimpjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.