• De Roedels Black and White hebben al eeuwen en generaties lang
    oorlog. Ze vonden elkaar dieven en moordenaars. Om de dag kwamen ze weer naar het strijd toneel om te vechten. Diegene die zou winnen zou het land winnen. De twee Alfa's en de twee Beta's zijn giftig waardoor ze mensen kunnen bijten en zo veranderen, De meeste beten overleven het niet. wie zou er winnen. Black Or White. It is Your Choice


    Ik ben nog vergeten te melden, als je niet kan of je moet weg, meld het wel even.. Dat zou fijn zijn.. Doe het dan gewoon in een quote bij je tekst ofzoiets.^^


    The Black's:
    ZAYNxGIRL-Alexis Roselynn Yearwood [Alfa vrouwtje]
    Bronte -Lucas Michael
    Petal-Frida Lyssin
    HurtedHeart -Jake Ruthh [afla mannetje]
    Leave -Roxanne Ruthh
    Novazembla-Lize Beu
    LOUISISMINE -Brooke Murray

    The Whit's.
    Novazembla-Alex.[de alfa]
    HurtedHeart-Selena Sensorene[Alfa vrouwtje]
    Pocket -Mariana volletta
    Leave -Celeste Aurélie
    Captivity-Dakota Rodriquez

    De rollen spel kan beginnen ^^


    Rollen.

    Dit is mijn aller eerste rpg dus ik ben nog niet helemaal goed, maar ik wil het echt graag willen doen, dus hulp kan ik nog goed gebruiken ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:03 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Doei doei.. Alvast slaaplekker ^^

    Alex
    Ik ga terug naar huis, en zie het briefje.. Dat kon ze niet maken! Ik was het alfa mannetje, ik blijf ook nog de baas.. Ach ik hoef dat stomme huis ook niet. Als zei er zo over dacht hoeft het ook niet voor mij!
    Gelukkig heb ik het huis van mijn ouders. En ik ben geen moordernaar. Ik zal der nog wel krijgen! Dacht ze nou echt dat ze sterker dan mij is? Nou dan heeft ze het mooi mis.. Ik hoef nu ook geen vrouwtje..
    Ik wilde eigenlijk niet uitgehuwelijkt geworden door mijn ouders.
    En ik had zeker niet mijn ouders vermoord! En ik heb ook het verdrag niet verbroken of denkt ze dat?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik ga ook slaaplekker iedereen.. Ik ben morgen pas laat online of ik kom woensdag middag nog even.. I kweet niet of ik morgen online kom.. Ik denk het wel ^^


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nog een reactie ;D]

    Celeste
    Ze had het tafereel tot het huis gevolgd. ‘Ik snap dat je klaar bent met meisjes, maar gezien ik je graag een huis aanbied, kom mee.’ Ze glimlachte flauw, en haalde een hand door haar haren. ‘Want bij je ouders gaan wonen wanneer ze het horen van jou en Selena? Dan heb je de staart tussen de benen, vriend.’ Glimlachte ze in een poging zijn stemming op te wekken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex

    Celeste kijkt me aan.. "Mijn ouders zijn dood weet je nog, maar eh ja is goed."
    Ik probeer te glimlachen.
    Wedden dat Selena naar ons kijkt.
    Ze krijgt der zin en besluit maar om weg te gaan, gelukkig blijf ik dan zo sterk!
    Celeste is lief.. En ze probeert me op te vrolijken wat haar best goed af gaat. Samen lopen we naar haar huis toe.

    (Ik typ dit op me telefoon :)slaaplekker iedereen )


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze glimlacht. 'Alles kom goed Alex, geloof me.' Knikt ze bemoedigend, waarna ze richting haar huis begint te lopen. Daar kijkt ze haar kamer rond. Rommelig, knus en gezellig. 'Eh, tjhaa..' Glimlacht ze met lichteroze kaken een tikkeltje beschaamd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex

    Ze heeft een mooie knusse kamer, het is best meisjes achtig, het past goed bij der. Ik neem plaats op de bureau stoel, en staar afwezig uit het raam.
    "Ik denk dat ik maar aftreed als alfa, ik wil voor de rest geen problemen." Zucht ik


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze schud haar hoofd abrupt. 'Als Selena gaat leiden, ben ik weg.' Prevelt ze met een zucht. Haar gave was gevaarlijk, zelfs achterlijk te noemen en mevrouw werd boos om ieder ding. SSelena als leider zou voor problemen zorgen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex.
    "Dan moet de roedel kiezen wie de alfa word." Zeg ik zuchtend.
    Ik leg mijn hand op der knie. "Ze moeten maar kiezen wie de alfa wordt, of ik of Selena." Ik staar naar buiten.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze voelt zijn warme hand over haar knie, en bijt op haar onderlip om niet te gaan blozen. ‘Er moet een man als Alfa komen tegen de Black's. Ik zweer het je, de volgende keer dat ik dat beest tegenkom, verbouw ik zijn hele snoet.’ Mompelde ze bitter.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex

    "Eigenlijk wel, maar ja Selena zal niet zomaar aftreden." Zucht ik. Er verschijnen kleine blosjes op haar prachtige wangen. Ik moet me echt tegen houden om haar te zoenen.. Ik hou me maar in.. Ik wil dolgraag wil ik der zoenen, maar het moet eerst iets anders. "Ik roep alle wolven bijeen, morgen avond, dan wordt er gekozen." Zucht ik.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Selena Sensorene
    De alfa worden ging niet om kiezen! Het ging om de kracht die de alfa had. De gaves die zouden kunnen winnen. Mijn ouders waren misschien weg, maar ik liet Alex niet de leiding nemen. Ik heb het Alfa zijn verdiend. Ik heb erom gevochten. Bloedstromen zaten er toen in mijn vacht. Die Celeste stookte hem zo op. Ik had alles gevolgd bij hen door mijn natuur. De IND vertelde me wat ze zeiden. Niemand kon mij aan, ik was pittig en mijn Gave was gevaarlijk. niemand domineerde mij!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Dubbelpost :S]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 17:53 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Celeste
    Ze glimlachte flauw.‘Het is inderdaad eerlijk om te stemmen.’ Knikte ze, waarna ze even gaapte, en toen opstond om de gordijnen te sluiten.
    Het was een lange dag geweest.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex
    Geschrokken sta ik op. "Ik heb het gevoel dat Selena ons heeft afgeluisterd, haar gave!" Ach, als zei denkt dat zei de alfa vrouwtje zal zijn, heeft ze het mis! Misschien moet ik maar toch eens naar der toe.
    Ik ga weer zitten, en zie Celeste de gordijnen sluiten..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    ‘Haar gave, is ze gek geworden? Mensen zullen toch raar opkijken van al die aardbevingen? En dan vinden ze ons, wat dan? Selena is te onvoorzichtig.’ Mokte ze zuchtend, waarna ze op Alex's schoot neerplofte, en met haar vingers zacht over zijn gezicht streek. Hij was veel te gespannen.
    ‘Ik hou van je, Alex.’ Prevelde ze voorovergebogen in zijn oor.


    Feel the fire, but do not succumb to it.