• [Let niet op de slechte kwaliteit van de foto.]

    Ik vond het vreemd dat hier nog geen topic over was, maar goed- 32-jarige presentatrice Caroline Flack heeft officieel bekend gemaakt dat ze samen is met 17-jarige Harry Styles van One Direction. Ze krijgt nu tonnen met haat, vooral vanwege het leeftijdsverschil, maar ik vind persoonlijk niet dat ze het verdient.

    Wie had het al gehoord?

    BRON.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 14:23 ]

    Attenborough schreef:
    Deze reactie vond ik op tumblr en ik sluit me er volledig bij aan:
    Soms voel ik me echt beschaamd omdat ik een directioner ben, en op dit moment voel ik me zo. Dit klinkt misschien een beetje raar maar toen ik Harry's tweet gisteren las deed het best wel pijn. Het voelde alsof hij iets te bewijzen had, zijn tweet was té serieus. Het voelde alsof hij pijn had. Het voelde alsof een van mijn beste vrienden net was gedumpt. Het feit dat Harry het nodig vond om de geruchten over zijn persoonlijke leven uit te leggen op twitter, gewoon omdat hij zijn fans moest kalmeren is gewoon zielig. Hij zou moeten tweeten over de laaste avond van hun tour en hoeveel plezier hij had gehad. Maar in plaatst daarvan moest hij tweeten over zijn break up met Caroline. Eigenlijk zou hij niks aan ons hoeven uit te leggen.

    And this.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Het is al over tussen hun hoor.


    the only thing harder than staying was leaving

    Draw schreef:
    Het is al over tussen hun hoor.

    Dat weten we ondertussen wel. (:

    Attenborough schreef:
    Deze reactie vond ik op tumblr en ik sluit me er volledig bij aan:
    Soms voel ik me echt beschaamd omdat ik een directioner ben, en op dit moment voel ik me zo. Dit klinkt misschien een beetje raar maar toen ik Harry's tweet gisteren las deed het best wel pijn. Het voelde alsof hij iets te bewijzen had, zijn tweet was té serieus. Het voelde alsof hij pijn had. Het voelde alsof een van mijn beste vrienden net was gedumpt. Het feit dat Harry het nodig vond om de geruchten over zijn persoonlijke leven uit te leggen op twitter, gewoon omdat hij zijn fans moest kalmeren is gewoon zielig. Hij zou moeten tweeten over de laaste avond van hun tour en hoeveel plezier hij had gehad. Maar in plaatst daarvan moest hij tweeten over zijn break up met Caroline. Eigenlijk zou hij niks aan ons hoeven uit te leggen.

    Inderdaad


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Suspenders schreef:
    (...)
    [face=arial]Huh ik snap niet wat de foto met dit topic te maken heeft?


    Ik denk dat hij huilde om Caroline.[/face]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    uzi schreef:
    (...)

    Ik denk dat hij huilde om Caroline.

    hij was niet aan het huilen, dat lijkt alleen maar zo.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    (...)
    [face=arial]hij was niet aan het huilen, dat lijkt alleen maar zo.


    Hoe weet je dat?[/face]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Attenborough schreef:
    Deze reactie vond ik op tumblr en ik sluit me er volledig bij aan:
    Soms voel ik me echt beschaamd omdat ik een directioner ben, en op dit moment voel ik me zo. Dit klinkt misschien een beetje raar maar toen ik Harry's tweet gisteren las deed het best wel pijn. Het voelde alsof hij iets te bewijzen had, zijn tweet was té serieus. Het voelde alsof hij pijn had. Het voelde alsof een van mijn beste vrienden net was gedumpt. Het feit dat Harry het nodig vond om de geruchten over zijn persoonlijke leven uit te leggen op twitter, gewoon omdat hij zijn fans moest kalmeren is gewoon zielig. Hij zou moeten tweeten over de laaste avond van hun tour en hoeveel plezier hij had gehad. Maar in plaatst daarvan moest hij tweeten over zijn break up met Caroline. Eigenlijk zou hij niks aan ons hoeven uit te leggen.


    Dit beschrijft mijn gedachtens/gevoelens helemaal.. (:

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 16:00 ]

    Iets te oud, maar als Hazza gelukkig is.....


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    LoveHStyles schreef:
    Iets te oud, maar als Hazza gelukkig is.....

    Het is uit...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    uzi schreef:
    lol, ik word echt ziek van dit. Het wordt bijna even erg als die hele 'Jelena' drama.


    26 - 02 - '16

    Kom op, serieus. Oud nieuws!


    Firm believer of all that is magic

    Als harry gelukkig is met haar, ben ik dat ook voor hem..
    Maar ze hebben wel gelijk, 32 jaar is inderdaad erg uit.. btw Harry is nu 18 !

    I do not care. At all. Volgens mij zijn hier gewoon een heleboel jaloerse directioners bezig, grab the popcorn!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Het is toch gedaan tussen hun? stond vandaag in de Joepie, maar die geloof ik niet meer echt