• [Let niet op de slechte kwaliteit van de foto.]

    Ik vond het vreemd dat hier nog geen topic over was, maar goed- 32-jarige presentatrice Caroline Flack heeft officieel bekend gemaakt dat ze samen is met 17-jarige Harry Styles van One Direction. Ze krijgt nu tonnen met haat, vooral vanwege het leeftijdsverschil, maar ik vind persoonlijk niet dat ze het verdient.

    Wie had het al gehoord?

    BRON.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 14:23 ]

    Suspenders schreef:
    (...)
    Als ik me hier even mag inwerpen: In Engeland ben je vanaf je 16 meerderjarig. (:

    In Engeland en Wales en in Noord-Ierland ben je vanaf je achttiende meerderjarig.
    In Schotland bij zestien.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vreemd, ik heb andere dingen gehoord.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    xEspana schreef:
    (...)
    Vind je het gek als je doodsbedreigingen naar je hoofd krijgt gesleurd? sorry dat ik het zeg, maar dat is toch ook erg kinderachtig? ik vind echt dat je zoiets niet kan maken! en trouwens hoe 'kinderachtig' Harry af en toe ook doet, hij is 18 en dus geen 'kind' meer. en nee ik verdedig caroline niet ofzo, ik zeg alleen mijn mening. ik vind het ergens wel raar tussen hun 2, maar zolang ze gelukkig zijn ben ik dat ook (: x


    Ik vind wel dat Harry nog wat kinderachtig mag doen. Like, je hoeft toch niet heel serieus liedjes gaan zitten opnemen, of gaan touren. En als 1D zo heel serieus was, zou het vast ook niet leuk zijn. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Shenzi schreef:
    Happy for them!*O* Als Hazza maar over een jaar maar weer met Louis gaat!(bloos)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    weheartit schreef:
    (...)

    Ik vind wel dat Harry nog wat kinderachtig mag doen. Like, je hoeft toch niet heel serieus liedjes gaan zitten opnemen, of gaan touren. En als 1D zo heel serieus was, zou het vast ook niet leuk zijn. (:

    haha tuurlijk mag die kinderachtig doen, das juist zo leuk aan de jongens! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 17:40 ]

    Bojangles schreef:
    (...)
    for the record: hij is nog maar 17. Hij wordt pas op 1 februari 18. (:

    ohja tuurlijk.. omg oke nu voel ik me héééél dom.. weet echt niet hoe ik t in mn hoofd haal dat die al 18 is... sorry :$

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 17:24 ]

    xEspana schreef:
    (...)
    Vind je het gek als je doodsbedreigingen naar je hoofd krijgt gesleurd? sorry dat ik het zeg, maar dat is toch ook erg kinderachtig? ik vind echt dat je zoiets niet kan maken! en trouwens hoe 'kinderachtig' Harry af en toe ook doet, hij is 18 en dus geen 'kind' meer. en nee ik verdedig caroline niet ofzo, ik zeg alleen mijn mening. ik vind het ergens wel raar tussen hun 2, maar zolang ze gelukkig zijn ben ik dat ook (: x


    Ik zeg nergens dat doodsbedreigingen normaal zijn (': Maar er is maar een hele kleine groep fans die haar dat stuurt. Er zijn op twitter zelfs al Haroline accounts gekomen, dus er zijn ook mensen die ze wel accepteren. Zoals ik al zei, het is een vreemd leeftijdsverschil, maar als zij er gelukkig mee zijn vind ik het best.

    zolang Harry niet op de radio ofzo roept dat ze daten, is het voor mij maar een roddel (':


    "Today was a very busy week for us." - Niall Horan.

    Ik kan haar niet uitstaan. Echt niet. Ze heeft gezegd dat WIJ als fans 'kinderachtig' zijn. Ja komop, dan kan je ook haatmails verwachten. En het leeftijdsverschil wat er zit.. Dat is ongeveer de leeftijd van een gemiddelde fan.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Ja maar kijk ik snap best dat ze ons kinderachtig noemt, ik bedoel ookal is het maar een klein aantal die doodsbedreigen stuurt het is wel gewoon enorm kinderachtig! dus ja, ik kan me er persoonlijk wel wat bij voorstellen. ondanks het leefdtijds gedoe, ben ik blij voor ze en wens ik ze ook alle geluk van de wereld (:

    Ik vind het een beetje eng, mijn moeder is even oud. Dus ja...:|


    We've lived in the shadows for far too long.

    O wauw, weer zoiets doms wat me écht niet boeit. Ik dacht dat er iets spectaculairs ging komen, maar een relatie is zó saai.
    Damn, mensen moeten eens beseffen wat belangrijk is en wat een bevlieging is. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Shenzi schreef:
    Happy for them!*O* Als Hazza maar over een jaar maar weer met Louis gaat!(bloos)


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Het is uit nu?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Famine schreef:
    Het is uit nu?


    Dat was minder dan een jaar! OMG HE LISTENED TO ME!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 1:14 ]


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!