• [Let niet op de slechte kwaliteit van de foto.]

    Ik vond het vreemd dat hier nog geen topic over was, maar goed- 32-jarige presentatrice Caroline Flack heeft officieel bekend gemaakt dat ze samen is met 17-jarige Harry Styles van One Direction. Ze krijgt nu tonnen met haat, vooral vanwege het leeftijdsverschil, maar ik vind persoonlijk niet dat ze het verdient.

    Wie had het al gehoord?

    BRON.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 14:23 ]

    Ik heb gehoord dat het uit is, en dat is meer dan waar. Harry heeft het zelfs al bevestigd via Twitter. *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    it's over!! =D now it's my turn!!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Gallagher schreef:
    Ookal heb ik hun relatie nooit gesteund, ik vind het wel wat zielig voor Harry..


    Firm believer of all that is magic

    I don't care, maar ik denk niet dat zijn ouders er gelukkig mee zijn.
    ow wacht; het is uit? zijn die ouders even blij!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 18:15 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Blijf het grappig vinden dat ze overal zei 'What's wrong with that?'
    En het enige wat ik dan denk: OH MY GOD EVERYTHING. HOW CAN YOU NOT SEE IT

    Al heb ik eigenlijk geen recht om te spreken want mijn ouders zijn ook verliefd geworden toen mijn moeder 17 was en mijn vader 32. Wat een hypocriet ben ik toch (krul) (Al was dat wel een paar jaar geleden en waren mijn ouders niet beroemd lol)

    Ik denk niet dat het lang gaat duren.
    Hazz moet zelf weten wat hij wil als hij maar gelukkig is.(H)


    I'm not perfect but I'm just beautiful me<33

    lol, ik word echt ziek van dit. Het wordt bijna even erg als die hele 'Jelena' drama.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ooh & hij heeft toegegeven dat het uit is, op twitter.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Deze reactie vond ik op tumblr en ik sluit me er volledig bij aan:
    Soms voel ik me echt beschaamd omdat ik een directioner ben, en op dit moment voel ik me zo. Dit klinkt misschien een beetje raar maar toen ik Harry's tweet gisteren las deed het best wel pijn. Het voelde alsof hij iets te bewijzen had, zijn tweet was té serieus. Het voelde alsof hij pijn had. Het voelde alsof een van mijn beste vrienden net was gedumpt. Het feit dat Harry het nodig vond om de geruchten over zijn persoonlijke leven uit te leggen op twitter, gewoon omdat hij zijn fans moest kalmeren is gewoon zielig. Hij zou moeten tweeten over de laaste avond van hun tour en hoeveel plezier hij had gehad. Maar in plaatst daarvan moest hij tweeten over zijn break up met Caroline. Eigenlijk zou hij niks aan ons hoeven uit te leggen.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 16:33 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Attenborough schreef:
    Soms voel ik me echt beschaamd omdat ik een directioner ben, en op dit moment voel ik me zo. Dit klinkt misschien een beetje raar maar toen ik Harry's tweet gisteren las deed het best wel pijn. Het voelde alsof hij iets te bewijzen had, zijn tweet was té serieus. Het voelde alsof hij pijn had. Het voelde alsof een van mijn beste vrienden net was gedumpt. Het feit dat Harry het nodig vond om de geruchten over zijn persoonlijke leven uit te leggen op twitter, gewoon omdat hij zijn fans moest kalmeren is gewoon zielig. Hij zou moeten tweeten over de laaste avond van hun tour en hoeveel plezier hij had gehad. Maar in plaatst daarvan moest hij tweeten over zijn break up met Caroline. Eigenlijk zou hij niks aan ons hoeven uit te leggen.

    Haha dat heb ik gisteren ook op Tumblr zien staan, maar ik ben het er wel mee eens.


    Ik kan het nog steeds niet geloven o.o


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    uzi schreef:


    Ik kan het nog steeds niet geloven o.o

    Huh ik snap niet wat de foto met dit topic te maken heeft?

    Souza schreef:
    Ik heb gehoord dat het uit is, en dat is meer dan waar. Harry heeft het zelfs al bevestigd via Twitter. *O*


    No guts no glory.

    Ik!! En het is UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Mevlana schreef:
    Ik!! En het is UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!

    This.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 10:31 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen