• [Let niet op de slechte kwaliteit van de foto.]

    Ik vond het vreemd dat hier nog geen topic over was, maar goed- 32-jarige presentatrice Caroline Flack heeft officieel bekend gemaakt dat ze samen is met 17-jarige Harry Styles van One Direction. Ze krijgt nu tonnen met haat, vooral vanwege het leeftijdsverschil, maar ik vind persoonlijk niet dat ze het verdient.

    Wie had het al gehoord?

    BRON.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 14:23 ]

    TICKETTOHELL schreef:
    Straks wil Harry trouwens en daarna kindjes maar dat kan niet want dan zit ze in haar menopauze (cat)


    _O__O__O__O__O_


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    happy for them.

    Colton schreef:
    Fml. Dat wijf moet gewoon even inzien dat ze in geen enkele mogelijkheid jonger kan lijken, ook niet door iemand de helft van haar leeftijd te daten! Like seriously, ze is gewoon een vuile pedo. Begrijp me niet verkeerd, ik hou van Harry en wens hem alle liefde en geluk in zn leven! Maar ik zie Caroline en Harry gewoon niet lang en gelukkig bij elkaar blijven, so why even trying then? Iedereen weet dat dit niet gaat blijven duren!


    Kind jaloers?

    Hale schreef:
    (...)

    Kind jaloers?

    Kind, doe eens normaal? Ze geeft haar mening, en zij is van mening dat het niet lang gaat duren en dat het fout is omdat zij bijna dubbel zo oud is.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik vind het vreemd. Maar ja, zij moeten het weten.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Oh my fudge


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ze noemt de hele 1D family onvolwassen door de haat die sommigen sturen, maar we zijn wel dichter bij zijn leeftijd dan zij dus ;p
    Als hij er gelukkig van wordt, dan vind ik het best. Het is wel een beetje raar, 15 jaar leeftijdsverschil. Caroline moet al kinderen gaan krijgen, niet met kinderen gaan daten.


    "Today was a very busy week for us." - Niall Horan.

    GottaBeYouxx schreef:
    Ze noemt de hele 1D family onvolwassen door de haat die sommigen sturen, maar we zijn wel dichter bij zijn leeftijd dan zij dus ;p
    Als hij er gelukkig van wordt, dan vind ik het best. Het is wel een beetje raar, 15 jaar leeftijdsverschil. Caroline moet al kinderen gaan krijgen, niet met kinderen gaan daten.

    Vind je het gek als je doodsbedreigingen naar je hoofd krijgt gesleurd? sorry dat ik het zeg, maar dat is toch ook erg kinderachtig? ik vind echt dat je zoiets niet kan maken! en trouwens hoe 'kinderachtig' Harry af en toe ook doet, hij is 18 en dus geen 'kind' meer. en nee ik verdedig caroline niet ofzo, ik zeg alleen mijn mening. ik vind het ergens wel raar tussen hun 2, maar zolang ze gelukkig zijn ben ik dat ook (: x

    xEspana schreef:
    (...)
    Vind je het gek als je doodsbedreigingen naar je hoofd krijgt gesleurd? sorry dat ik het zeg, maar dat is toch ook erg kinderachtig? ik vind echt dat je zoiets niet kan maken! en trouwens hoe 'kinderachtig' Harry af en toe ook doet, hij is 18 en dus geen 'kind' meer. en nee ik verdedig caroline niet ofzo, ik zeg alleen mijn mening. ik vind het ergens wel raar tussen hun 2, maar zolang ze gelukkig zijn ben ik dat ook (: x


    Hij is 17, dus minderjarig. (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    xEspana schreef:
    (...)
    Vind je het gek als je doodsbedreigingen naar je hoofd krijgt gesleurd? sorry dat ik het zeg, maar dat is toch ook erg kinderachtig? ik vind echt dat je zoiets niet kan maken! en trouwens hoe 'kinderachtig' Harry af en toe ook doet, hij is 18 en dus geen 'kind' meer. en nee ik verdedig caroline niet ofzo, ik zeg alleen mijn mening. ik vind het ergens wel raar tussen hun 2, maar zolang ze gelukkig zijn ben ik dat ook (: x

    for the record: hij is nog maar 17. Hij wordt pas op 1 februari 18. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    LiveToday schreef:
    Ik had het wel al eens gehoord maar geloofd het eerlijk gezegt niet.


    ben het met je eens :) ze zeggen wel dat ze gezoent hebben enz ma dan moeten daar toch ook foto's van zijn zeker die kus in die club ik bedoel deze foto is ook gemaakt. met die kus verdien je meer dan met zo'n fotoXD


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Jerusalem schreef:
    Ik vind het vreemd. Maar ja, zij moeten het weten.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Hale schreef:
    (...)

    Kind jaloers?


    Kind, waarom zoek jij altijd of ruzie of een nergens opslaande discussie?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Hij is 17, dus minderjarig. (:

    Als ik me hier even mag inwerpen: In Engeland ben je vanaf je 16 meerderjarig. (:

    Suspenders schreef:
    (...)
    Als ik me hier even mag inwerpen: In Engeland ben je vanaf je 16 meerderjarig. (:


    Serieus? dat wist ik niet. xd
    Ach ja, het blijft een groot leeftijdsverschil.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 20:27 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.