• [Let niet op de slechte kwaliteit van de foto.]

    Ik vond het vreemd dat hier nog geen topic over was, maar goed- 32-jarige presentatrice Caroline Flack heeft officieel bekend gemaakt dat ze samen is met 17-jarige Harry Styles van One Direction. Ze krijgt nu tonnen met haat, vooral vanwege het leeftijdsverschil, maar ik vind persoonlijk niet dat ze het verdient.

    Wie had het al gehoord?

    BRON.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 14:23 ]

    Mensen het is dus NIET! uit!!! het is juist hartstikke aan! Meer info check de poll caroline wil kinderen... en dan de link...(ja moet reclame maken Srry)


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    uchum. Dafuq?! Je bent misschien, wel, een kléin beetje, lichtelijk gestoord, als je zo iets doet.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    MsTomlinsonx schreef:
    Mensen het is dus NIET! uit!!! het is juist hartstikke aan! Meer info check de poll caroline wil kinderen... en dan de link...(ja moet reclame maken Srry)

    Yeah-eah. We know. Ze hadden het uitgemaakt want Caroline had een break nodig ofzo. En toen ze weer terugkwam was het weer dik aan.
    Vreemd verhaal. I don't get it. Maar okay.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    MsTomlinsonx schreef:
    Mensen het is dus NIET! uit!!! het is juist hartstikke aan! Meer info check de poll caroline wil kinderen... en dan de link...(ja moet reclame maken Srry)

    Ik heb dus absoluut géén idee wat ik nog moet geloven, want er zijn er zelfs die beweren dat Harry al iemand anders heeft.

    Ik heb besloten dat ik geen geruchten meer geloof, tot Harry zelf iets bevestogd, óf er foto's van hen samen zijn, als koppel. (met wie hij ook samen is)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Blijkbaar is hij al voorgesteld aan haar ouders. Mag ik asjeblieft even sterven. Ik heb echt niks tegen der, maar der ego zit zover op der kont dat ik chagrijnig van der word. Serieus, ik heb mensen in mijn omgeving die 32 zijn, al getrouwd en 2 kinderen hebben. Hij is 17 (bijna 18 I know) en zij is 32. Is dat geen pedofilie? Lmao.

    Beetje een dubbele moraal: als een oudere man een jongere vrouw krijgt is hij een held, als een oudere vrouw een jongere man krijgt, is ze een pedofiele nymfomaan. Jealous anybody? :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Suspenders schreef:
    (...)
    Ik heb dus absoluut géén idee wat ik nog moet geloven, want er zijn er zelfs die beweren dat Harry al iemand anders heeft.

    Dit. Ik word gek van al die roddels.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Hooligan schreef:
    Blijkbaar is hij al voorgesteld aan haar ouders. Mag ik asjeblieft even sterven. Ik heb echt niks tegen der, maar der ego zit zover op der kont dat ik chagrijnig van der word. Serieus, ik heb mensen in mijn omgeving die 32 zijn, al getrouwd en 2 kinderen hebben. Hij is 17 (bijna 18 I know) en zij is 32. Is dat geen pedofilie? Lmao.

    En dit.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Hahaha!
    Dit stuurde iemand op Twitter: "@carolineflack1 are you really moving in with harry? (: haha x"
    Dit reageerde ze: "oh. My .Lord! Ha ha"

    Ja... Nee, dus.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 16:12 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Het maakt toch niet zoveel meer uit. Het is al uit tussen hun.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Boyce schreef:
    Het maakt toch niet zoveel meer uit. Het is al uit tussen hun.



    Good job Lou (nerd)


    Not all those who wander are lost.

    Nocturn schreef:
    (...)


    Good job Lou (nerd)

    HAHAHAHAHAHAH. Lol. x')


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Nocturn schreef:
    (...)


    Good job Lou (nerd)


    ahaha xd Single Harry ;p


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Ookal heb ik hun relatie nooit gesteund, ik vind het wel wat zielig voor Harry..


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."