• [Let niet op de slechte kwaliteit van de foto.]

    Ik vond het vreemd dat hier nog geen topic over was, maar goed- 32-jarige presentatrice Caroline Flack heeft officieel bekend gemaakt dat ze samen is met 17-jarige Harry Styles van One Direction. Ze krijgt nu tonnen met haat, vooral vanwege het leeftijdsverschil, maar ik vind persoonlijk niet dat ze het verdient.

    Wie had het al gehoord?

    BRON.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 14:23 ]

    Discord schreef:
    *kuch*

    *kuch*

    Een beter plaatje van die vrouw :Y)

    + PERSOONLIJK vind ik dat hij beter kan. Niet dat ik haar ken. En sowieso, zij is in de 30, hij is 17. Over het algemeen beginnen vrouwen in hun 30 aan kinderen etc te denken, denken. En dan nog op lange termijn is er een kleine kans dat zoiets werkt, en om compleet eerlijk te zijn vind ik het ... raar. It creeps me out a little bit.
    Maar whatever floats their boat, ik ben niet de persoon om te zeggen dat het juist of fout is. (:


    None but ourselves can free our minds.

    @hierboven.
    Ik zei op de vorige pagina dat het uit is! D:


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Famine schreef:
    @hierboven.
    Ik zei op de vorige pagina dat het uit is! D:


    Is het dan ooit aan geweest?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Famine schreef:
    @hierboven.
    Ik zei op de vorige pagina dat het uit is! D:

    Owh hihi :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    uzi schreef:
    (...)

    Is het dan ooit aan geweest?

    Lol, blijkbaar... Ik vind het maar een raar idee.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Gisteren, verscheen er een artikel dat Caroline Harry heeft gedumped.
    Blijkbaar is Harry daarvan erg in de stress geweeest en alles.
    En yes, ik haat caroline ook. Ik heb zelfs op qmusic, yep op de radio, gezegd dat ik het vies, grose en awfull vond. En hoe ik op de radio kwam.
    Ik had een smsje gestuurd of ze 1D wilde draaien <3
    Achteraf heb ik JB uitgescholden (sorry voor de fans)
    en gezegd dat t vies is tussen harry en caroline, maaaaaarja!

    x


    Carpe Diem x

    Het mag helemaal niet, maar het ergste is dat binnen een paar weken, het wel legaal is, want dan is Harry 18. Wie weet wat we dan nog gaan meemaken. :3


    Save me from myself.

    Donovan schreef:
    Het mag helemaal niet, maar het ergste is dat binnen een paar weken, het wel legaal is, want dan is Harry 18. Wie weet wat we dan nog gaan meemaken. :3

    Ik hoop Larry Stylinson.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    xEspana schreef:
    (...)
    Vind je het gek als je doodsbedreigingen naar je hoofd krijgt gesleurd? sorry dat ik het zeg, maar dat is toch ook erg kinderachtig? ik vind echt dat je zoiets niet kan maken! en trouwens hoe 'kinderachtig' Harry af en toe ook doet, hij is 18 en dus geen 'kind' meer. en nee ik verdedig caroline niet ofzo, ik zeg alleen mijn mening. ik vind het ergens wel raar tussen hun 2, maar zolang ze gelukkig zijn ben ik dat ook (: x


    Ik vind het altijd een beetje onzin dat menssn zeggen, je bent 18 dus volwassen want je bent dan echt niet gelijk volwassen, pas als je iets in de twintig bent ofzo begin je pas echt volwassen te worden. Mijn zus is bijna achtien en die is echt niet volwassen.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 3:30 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    CurlyHarry schreef:
    (...)

    Ik vind het altijd een beetje onzin dat menssn zeggen, je bent 18 dus volwassen want je bent dan echt niet gelijk volwassen, pas als je iets in de twintig bent ofzo begin je pas echt volwassen te worden. Mijn zus is bijna achtien en die is echt niet volwassen.


    Idd, kijk maar naar Lou.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik ben blij voor ze,, butbut geloof het nog niet echt $$
    En het leeftijdsverschil vind ik iets te groot :D

    Ut komt er gewoon op neer dat ik jaloers ben hahaha,
    ach. En idd: Harry moet wel bij Louis blijven! (flower)

    ik heb gelezen dat Caroline hem gedumpt heeft.
    En als dat zo is, dan vind ik dat helemaal niet erg. :Y)

    -don't know if it's true -

    Het is toch uit?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het is allang klaar met die twee .. ook al hebben ze officieel helemaal niets gehad. Alleen gezoend.
    :W sighs.


    To infinity and beyond •

    Wie heeft wie gedumpt? :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.