• [Let niet op de slechte kwaliteit van de foto.]

    Ik vond het vreemd dat hier nog geen topic over was, maar goed- 32-jarige presentatrice Caroline Flack heeft officieel bekend gemaakt dat ze samen is met 17-jarige Harry Styles van One Direction. Ze krijgt nu tonnen met haat, vooral vanwege het leeftijdsverschil, maar ik vind persoonlijk niet dat ze het verdient.

    Wie had het al gehoord?

    BRON.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 14:23 ]

    Who cares?
    Laat die jongens hun leven lijden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het is over, Harry heeft dit bevestigd via Twitter. Dus laten we er nu allemaal gezellig over stoppen. _O_


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    Het is over, Harry heeft dit bevestigd via Twitter. Dus laten we er nu allemaal gezellig over stoppen. _O_


    Ja en hij is bang om opnieuw verliefd te worden of om een relatie te krijgen omdat hij dan misschien zijn fans kwetst. Van mij mag hij gelukkig zijn met wie hij wil


    Physics is awesome

    Als iedereen nou eens zou stoppen om zijn hele liefdesleven uit te vergroten en te verfucken dan was Harry misschien nog gelukkig erin geweest lol.


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    Als iedereen nou eens zou stoppen om zijn hele liefdesleven uit te vergroten en te verfucken dan was Harry misschien nog gelukkig erin geweest lol.


    Hahahaha, agree. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja en hij is bang om opnieuw verliefd te worden of om een relatie te krijgen omdat hij dan misschien zijn fans kwetst. Van mij mag hij gelukkig zijn met wie hij wil


    Firm believer of all that is magic

    Het is nu uit, toch? Not that I care. Maar ik lees veeeeel te veek topics hierover -niet op Quizlet -.
    Dus vandaar is dit topic een beetje nutteloos geworden, I guess.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Peeta schreef:
    Als iedereen nou eens zou stoppen om zijn hele liefdesleven uit te vergroten en te verfucken dan was Harry misschien nog gelukkig erin geweest lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En nu is het al weeer uit

    *tu tu tuuuu*
    Beter wordt dit topic gesloten, het is toch uit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het is uit, lees twitter. En laat Harry gelukkig zijn met wie dan ook.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja en hij is bang om opnieuw verliefd te worden of om een relatie te krijgen omdat hij dan misschien zijn fans kwetst. Van mij mag hij gelukkig zijn met wie hij wil


    Dat is gewoon zielig. Serieus, als ik een fan was zou ik me doodschamen. Hij moet doen wat hij wil, ook al vinden we het zelf niet leuk. Uiteindelijk is het zijn leven.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.