• Hela iedereen . Ik zet de RPG maar online, want er zijn al redelijk genoeg spelers! Wel wil ik even een paar dingen uitleggen.
    Als je IC gaat, ben je In Character. Dat betekent dus dat je je personage moet (na)spelen. Als je OOC bent, Out Of Character, dan moet je [haakjes] rond die woorden gebruiken. En trouwens: Als je je personage speelt, dan moet je wel de naam erboven zetten (:.
    Zoals:

    [Hé! Het is een lekker weertje hé?]
    Mary.
    Grijnzend liep ik te ijsberen over het balkon. Ik dacht ook na.


    Zo doe je dat :').


    |||

    Rollen.

    Manager van One Direction - Esmée Delaire | Katnip <--- Eigenaar
    Harry Styles | Mason
    Louis Tomlinson | Katnip <--- Eigenaar
    Zayn Malik | xromylicious
    Niall Horan | NJH
    Liam Payne | HurtedHeart
    Vriendin van Harry - Taylor Tevil | HurtedHeart
    Vriendin van Louis - Elise Shafford | Narry4lyf
    Vriendin van Zayn – Hailey Nights | Termination
    Vriendin van Niall - Lemony J. Gulsen | Harrison
    Vriendin van Liam - Megan J. M. Cvjetkovic | District12
    Zusje/broertje van Harry - Morte G. Styles | Katnip <--- Eigenaar
    Zusje/broertje van Niall - Eloïs K. Horan | District12
    Zusje/broertje van Zayn | Progressive
    Zusje/broertje van Louis - Cheyenne D. Tomlinson | xromylicious
    Beste vriendin van Zayn - Candice Carter | manonlarissa

    |||

    Louis T.
    Ik liep met mijn capishon over mijn hoofd naar de flat waar ik, Zayn, Harry, Liam en Niall meestal bij elkaar kwamen om te relaxen. Ik stapte in de lift, drukte op de vierde verdieping en liep snel naar de kamer. Deze keer waren ze er niet. Ik deed de capishon af en ging op de bank zitten.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Harry Styles
    Morte kwam ons achterna gelopen. Ze ging met haar vinger door het ijsje en daarna door mijn haar. Nu zat heel mijn haar onder! Morte begon te lachen. 'Morte!! Ik snap echt niet wat hier zo grappig aan is!' gromde ik. Taylor lachte ook mee. 'Gaan we eerst even naar de flat? Dan ga ik douchen en dan kunnen we daarna naar de bioscoop.' Ze knikte.


    You're nothing without a dream.

    Niall Horan.
    Ik zat gezellig op de bank met Eloïs, en ik voelde ineens mijn mobiel trillen. Mijn hart sloeg een klop over, toen ik zag dat het Lemony was. Ik opende het berichtje: Ik mis je x. Ik sprong op, mompelde wat tegen Eloïs dat ik weg was, en trok mijn jas aan. Ik ging naar haar toe.. Ik sprong op mijn fiets terwijl ik tergelijkertijd een sms verzond : Ik mis jou nog veel erger. Ik kom naar je toe x.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:47 ]


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    Esmée D., Manager 1D.
    Ik had mijn armen geklemt om de papieren met songteksten en die hield ik tegen mijn buik aan. Ik liep naar het park, waar Zayn, zijn beste vriendin en zijn vriendinnetje stonden.
    'Zayn, eindelijk. Waar zijn de anderen?' vroeg ik en ik liep naar hun toe.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hailey N
    Ik keek naar Esmée. Oh nee. Dit betekende dat Zayn aan het werk moest. Als Candice en ik geluk hadden, mochten we mee. 'Hee Esmée.' Begroette ik haar maar.

    Candice C.
    'Hey Esmée!' begroette ik haar. Op dat moment voelde ik mijn mobiel in mijn broekzak trillen. Hey Candy, kun je me thuis even komen helpen? x Mam 'Sorry, ik moet gaan!' zei ik, terwijl ik op stond. 'Doeg!'

    [Ik ga, ben er morgen weer! Doeg!]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:55 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Esmée D., Manager 1D.
    'Hallo, Hailey, Candice' begroette ik hun terug. Ik hoopte niet dat ze zouden willen om mee te gaan, want ik moest de andere jongens ook nog halen. Mijn geduld raakte langzaam op. Ik knikte even naar Candice.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:56 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Doeei :3]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:56 ]

    Hailey N
    'Doeg Candice.' Zei ik en gaf haar nog even een knuffel voordat ze weg zou gaan. Ik keek naar Zayn en pakte zijn hand. Nu kon ik weer wat meer aandacht aan Zayn geven.

    Liam
    Ik werd omhelsd door Megan. Ik kreeg een gelukzalige glimlach rond mijn lippen.
    'Lukt het met geschiedenis?' Vroeg ik zacht. Ik drukte mijn lippen op die van haar. Dit hadik gemist haar kus. Haar lippen haar mooie ogen haar mooie glanzende zwarte haar. Alles aan haar maakte me gelukkig. Zij was mijn geluk...

    Taylor
    Ik knikte. Ik pakte zijn hand en liep richting zijn appartement. Hij zou gaan douchen. Daarna gingen we naar de bioscoop. Ik had zin in een horrorfilm. In een goede horrorfilm. Lekker tegen hem aankruipen en mijn gezicht in zijn shirt te verbergen. Ja daar had ik zin in. Om hem te zoenen tijdens de film. Hem aan me vast te klampen. Ja dat wou ik...

    [Mason kan je niet Taylor laten antwoorden. Dat mag volgens mij niet wantczd is mijn karakter]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Megan Cvjetkovic
    'Het zijn oude lessen dus het lukt aardig,' zeg ik zachtjes.
    Ik misde Liam zoveel, dat het pijn deed. Ik verlangde naar hem.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zayn M
    Daar was mijn manager. "Hey Es!" zei ik. Ik had echt geen idee waar alle andere waren. "Sorry, ik heb echt geen idee waar de anderen zijn.. Maar ehm, kan Hailey niet mee?" zei ik.


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Lemony G
    Terwijl ik helemaal verdiept zat in mijn zak chips, voelde (en hoorde, dat ding trilde luidruchtig) ik mijn telefoon trillen. Ik likte snel mijn vingers af en keek wie het was. Ik voelde allemaal kriebels in mijn buik. Een stomme, brede grijns sierde mijn gezicht. Het was een SMSje van Niall. Ik mis jou nog veel erger. Ik kom nu naar je toe x. Toen bedacht ik me weer dat ik er verschikkelijk lomp bij liep vandaag. Snel andere kleren uitzoeken. Ik sprong op en deed de kastdeuren open.


    There's power in the words you whisper.

    Niall Horan.
    Ik belde aan bij het huis van Lemony, gelukkig woonde ze niet ver weg. Ik belde aan, en wachtte geduldig tot ze de deur opendeed.

    [ik kan nog wel even blijfen, maar ik ga ook over een halfuurtje weg..]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:08 ]


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    Harry Styles

    We gingen de flat binnen en meteen ging ik naar de badkamer. 'Doe alsof je thuis bent!' riep ik nog.
    Ik zette de douche al aan. Ik deed mijn kleren uit en voelde aan de stralen: net warm genoeg.
    Ik ging eronder staan. Met veel moeite waste ik het ijs uit mijn haar. Het was nogal kleverig spul.
    Na veel shampoo was het ijs er eindelijk uit. Ik liet de stralen stoppen met sproeien en stapte onder de douche uit.
    Ik droogde me af en deed mijn kleren aan. Ik woelde even door mijn haar en stapte de woonkamer in. Ik had wel zin in een goede enge film, zodat ik haar kon 'beschermen. 'Ik ben klaar om te gaan.' zei ik tegen Taylor.

    [HurtedHeart: Ja inderdaad, sorry daarvoor!]


    You're nothing without a dream.

    Esmée D., Manager 1D.
    'Dag, Zayn. Zijn ze niet in de flat, of bij hun vriendin? Ik maak één uitzondering voor jou. Hailey mag mee, maar ze mag niets verstoren,' reageerde ik ongeduldig. 'Eén moment.'
    Ik pakte mijn mobiel en toetste het nummer in van Harry. Ik hield mijn mobiel aan mijn oor en wachtte tot hij op zou nemen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.