• Dat ik een hechte band heb met mijn stiefbroer?

    Ja we stoeien,Helpen elkaar met huiswerk en hebben urenlange gespreken.

    En we knuffelen ook heel veel maar is dat dan meteen incest?

    En we hebben de Kaniesha-Nigel kamer.

    De hele zolder is voor ons ingericht.

    Er staat bed in enzo en 1 tv kortom alles wat je nodig heb om tot rust te komen.

    Is dat ook verkeerd?

    Alsjeblieft reageer serieus op dittopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:08 ]

    Hale schreef:
    (...)


    Hallo we hebben gewoon eigen kamer hoor.

    Die zolder is gewoon onze chill kamer.

    En mike is 20 volgende 21.

    Wauw, mooie tegenargumenten. Chapeau!
    Jaja, een eigen knuffelzolder. Hmmmmm heerlijk. Om lekker met je stiefbroer te knuffelen, waar je overigens alleen heel close mee bent en niets voor voelt op DIE manier. En het maakt ook niets uit want je eigen vriendje ligt in bed bij het wijf waar hij vreemd mee is gegaan. Iets wat hij waarschijnlijk nog steeds doet.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 11:14 ]


    Here & Now

    Ja.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Maitreya schreef:
    (...)
    Wauw, mooie tegenargumenten. Chapeau!
    Jaja, een eigen knuffelzolder. Hmmmmm heerlijk. Om lekker met je stiefbroer te knuffelen, waar je overigens alleen heel close mee bent en niets voor voelt op DIE manier. En het maakt ook niets uit want je eigen vriendje ligt in bed bij het wijf waar hij vreemd mee is gegaan. Iets wat hij waarschijnlijk nog steeds doet.


    Een knuffelzolder.

    Nou nee het is gewoon onze chill kamer waar we gamen enzo.

    En ze zijn gewoon vrienden.

    Hale schreef:
    (...)

    Een knuffelzolder.

    Nou nee het is gewoon onze chill kamer waar we gamen enzo.

    En ze zijn gewoon vrienden.

    De reden waarom mensen niet met kakkerlakken kunnen communiceren, is dezelfde reden waarom we niet met jou kunnen communiceren. Jij snapt het allemaal niet.
    Nou, ik wens je veel plezier in je leven met je stiefbroer en je vriendje (en zijn... hoe zal ik het noemen? 'beste vriendin')
    Have a happy sad life, maar hou dan op met ons om meningen vragen aub. Want jij weet dondersgoed hoe wij denken, en jij houdt er geloof ik stiekem van als er commotie ontstaat in jouw topics, omdat je dat mist in je dagelijkse leven & het daarom hier zoekt.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 11:20 ]


    Here & Now

    Willen jullie op houden met dit gebekvecht? Het is telkens hetzelfde liedje in topics van Hale. Laat haar gewoon met rust als je niet normaal op haar topics kan reageren. Geen geruzie op het forum a.u.b.

    Hale schreef:
    (...)

    Een knuffelzolder.

    Nou nee het is gewoon onze chill kamer waar we gamen enzo.

    En ze zijn gewoon vrienden.


    Je moet het zelf weten natuurlijk, maar 'gewone vrienden' doen dat soort dingen niet met elkaar. Hij zou er genoeg aan moeten om dat soort dingen bij jou te doen. En nee, het is niet 'gewoon een chillkamer' het is jullie slaapkamer waarin jullie beide slapen, bij elkaar in bed leggen en elkaar knuffelen en kusjes geven. Bovendien doet jouw huidige vriendje precies hetzelfde bij een meisje waar hij al een keer mee vreemd gegaan is. Ik kan denk ik wel begrijpen dat je het niet met hem uit wil maken, maar echt, als hij nog eén fout zou maken zou hij voor mij dood kunnen vallen. Maar goed, ik heb hier natuurlijk ook niets over te zeggen. Dit moet je uitzoeken met hem, maar ik wilde je toch even zeggen dat het niet echt normaal is.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 11:22 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    KerstKrull schreef:
    Willen jullie op houden met dit gebekvecht? Het is telkens hetzelfde liedje in topics van Hale. Laat haar gewoon met rust als je niet normaal op haar topics kan reageren. Geen geruzie op het forum a.u.b.

    Dus als ik het goed begrijp, mag je alleen reageren als je reacties in de ogen van Hale en van de Mods gepast is?
    Zullen we allemaal dan maar gelijk Jip-en-Janneke-taal gaan gebruiken? En als schapen braaf zeggen dat het normaal is?
    Waar om meningen gevraagd wordt, ontstaat commotie. En als je erom vraag, kan je het verwachten.


    Here & Now

    Maitreya schreef:
    (...)
    De reden waarom mensen niet met kakkerlakken kunnen communiceren, is dezelfde reden waarom we niet met jou kunnen communiceren. Jij snapt het allemaal niet.
    Nou, ik wens je veel plezier in je leven met je stiefbroer en je vriendje (en zijn... hoe zal ik het noemen? 'beste vriendin')
    Have a happy sad life, maar hou dan op met ons om meningen vragen aub. Want jij weet dondersgoed hoe wij denken, en jij houdt er geloof ik stiekem van als er commotie ontstaat in jouw topics, omdat je dat mist in je dagelijkse leven & het daarom hier zoekt.


    Thank you for making my day.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Frigga schreef:
    Nou de manier hoe jij het overlaat komen is wel uhm... apart ja. Je lijk zowat meer met hem te doen dan met je vriend of ben je overdreven intiem.
    Wat niet echt normaal is op onze leeftijd.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Maitreya schreef:
    (...)
    Dus als ik het goed begrijp, mag je alleen reageren als je reacties in de ogen van Hale en van de Mods gepast is?
    Zullen we allemaal dan maar gelijk Jip-en-Janneke-taal gaan gebruiken? En als schapen braaf zeggen dat het normaal is?
    Waar om meningen gevraagd wordt, ontstaat commotie. En als je erom vraag, kan je het verwachten.

    Kijk hé, dit is gewoon ruzie wat er nu begint te ontstaan en dat is niet toegestaan, punt uit.
    Als jij ruzie wilt maken met iemand door heel ongepaste reacties te plaatsen, mij goed, maar quizlet is hier niet voor geschikt. Er is niet gezegd dat je braaf ja moet gaan knippen nu maar een beetje respect zou op zijn plaats zijn.

    Goed, nog 1 kans, dan direct slotje + waarschuwingen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Kijk hé, dit is gewoon ruzie wat er nu begint te ontstaan en dat is niet toegestaan, punt uit.
    Als jij ruzie wilt maken met iemand door heel ongepaste reacties te plaatsen, mij goed, maar quizlet is hier niet voor geschikt. Er is niet gezegd dat je braaf ja moet gaan knippen nu maar een beetje respect zou op zijn plaats zijn.

    Goed, nog 1 kans, dan direct slotje + waarschuwingen.

    Hahaha, lachwekkend dit. Ik ongepaste reacties? Het meisje wat vreemde dingen doet met haar stiefbroer doet dat niet, toch?
    Maar wat jullie willen. Ik zal dit topic met rust laten, dan krijgt het nog een 'kans'. Belachelijk, maar ik zal het doen.
    Lekkere democratie hier op dit forum! Hooray!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 11:39 ]


    Here & Now

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Kijk hé, dit is gewoon ruzie wat er nu begint te ontstaan en dat is niet toegestaan, punt uit.
    Als jij ruzie wilt maken met iemand door heel ongepaste reacties te plaatsen, mij goed, maar quizlet is hier niet voor geschikt. Er is niet gezegd dat je braaf ja moet gaan knippen nu maar een beetje respect zou op zijn plaats zijn.

    Goed, nog 1 kans, dan direct slotje + waarschuwingen.

    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat we/ze hier nog respectvol zijn, als je kijk naar andere topics.
    Er ontstaat geen ruzie, dit is een (zinloze) discussie. Als er om een mening word gevraagd dan krijg je soms minder leuke reacties, daar ontkom je niet aan. Dat is wat hier ook gebeurd. En dat is dan meteen ruzie? Dat klopt niet. We mogen onze mening zeggen wat nu ook gebeurd, anders moeten we ons wel als ja knikkers gedragen, omdat het anders een ruzie is.
    Niet elke discussie is een ruzie.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat we/ze hier nog respectvol zijn, als je kijk naar andere topics.
    Er ontstaat geen ruzie, dit is een (zinloze) discussie. Als er om een mening word gevraagd dan krijg je soms minder leuke reacties, daar ontkom je niet aan. Dat is wat hier ook gebeurd. En dat is dan meteen ruzie? Dat klopt niet. We mogen onze mening zeggen wat nu ook gebeurd, anders moeten we ons wel als ja knikkers gedragen, omdat het anders een ruzie is.
    Niet elke discussie is een ruzie.

    Ja teogegeven 'k ben wat te snel geweest, heb net ook mijn excuses naar haar verzonden =). Het is niet zij, dat is waar ^^.
    Nee, maar meteen loopt het uit op ruzie en dan is het niet meer plezant. Via modenquetes hebben wij ook te horen gekregen dat we hier veel strenger moeten optreden, dus dat proberen we nu juist te doen =).
    En de meeste Hale topics leiden gewoon tot ruzie omdat er nogal wat mensen zijn die haar niet moeten. Dat merk je gewoon.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Halehalehale, dit is absoluut niet aanvallend bedoelt.
    Maar ik snap het gewoon niet helemaal, je vraagt om meningen, maar als iemand een mening geeft die jou niet bevalt, of wanneer het een mening is van iemand die het niet met jou eens is, dan word je boos en schiet je gelijk in de verdediging.
    Als je om meningen vraagt, kun je verwachten dat niet iedereen het met jou eens zal zijn. And, as I said before: als jij het zo goed vindt, waarom zou je je dan sowieso verantwoorden tegenover anderen? Als jij zo graag met Nigel om gaat en 't maakt je gelukkig, prima, wij kunnen er toch niets aan veranderen. :'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Halehalehale, dit is absoluut niet aanvallend bedoelt.
    Maar ik snap het gewoon niet helemaal, je vraagt om meningen, maar als iemand een mening geeft die jou niet bevalt, of wanneer het een mening is van iemand die het niet met jou eens is, dan word je boos en schiet je gelijk in de verdediging.
    Als je om meningen vraagt, kun je verwachten dat niet iedereen het met jou eens zal zijn. And, as I said before: als jij het zo goed vindt, waarom zou je je dan sowieso verantwoorden tegenover anderen? Als jij zo graag met Nigel om gaat en 't maakt je gelukkig, prima, wij kunnen er toch niets aan veranderen. :'D


    Your make-up is terrible