• Dat ik een hechte band heb met mijn stiefbroer?

    Ja we stoeien,Helpen elkaar met huiswerk en hebben urenlange gespreken.

    En we knuffelen ook heel veel maar is dat dan meteen incest?

    En we hebben de Kaniesha-Nigel kamer.

    De hele zolder is voor ons ingericht.

    Er staat bed in enzo en 1 tv kortom alles wat je nodig heb om tot rust te komen.

    Is dat ook verkeerd?

    Alsjeblieft reageer serieus op dittopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:08 ]

    Louisaaa schreef:
    Ik snap eigenlijk niet waarom je hele prive leven op Q neer zet. Waarom eigenlijk?

    Ja, dat snap ik eigenlijk ook niet.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Louisaaa schreef:
    Ik snap eigenlijk niet waarom je hele prive leven op Q neer zet. Waarom eigenlijk?


    Om aandacht te krijgen.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    weheartit schreef:
    Da fuq. Als je weet dat je rare reacties krijg, waar jij niet blij mee bent, waarom maak je dan zo'n topic aan? Ga naar een psycholoog ofzo. Pff.


    Dat vind ik ook een onzin reactie, want
    1: voor zo iets hoef je sowieso niet naar een psycholoog, dat heeft er niets mee te maken.:'D
    2: er zijn zo veel mensen die zulke dingen in een topic zetten hier op Q, met nog wel veel persoonlijkere dingen of problemen die 294 maal erger zijn, daar reageer je toch ook niet zo?:'D


    everything, in time

    weheartit schreef:
    (...)

    Om aandacht te krijgen.


    Er zetten wel meer mensen van alles op Q, gewoon om steun te krijgen. Je lokt echt ruzie's uit met die reacties van je ..


    To infinity and beyond •

    Maar je ziet toch zelf dat als je dingen zegt als "Als ik niet met Mike was, was ik met nigel gegaan." of "Mike heeft een vriendin met wie hij vaak knuffelt en in bed ligt en hij is al met haar vreemd gegaan, maar toch vertrouw ik hem." dat mensen dan vreemd opkijken? Als jij je leven zo wil lijden, dan mag dat, maar misschien moet je dit soort dingen dan voor jezelf houden in plaats van ze op Q te posten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Progeny schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook een onzin reactie, want
    1: voor zo iets hoef je sowieso niet naar een psycholoog, dat heeft er niets mee te maken.:'D
    2: er zijn zo veel mensen die zulke dingen in een topic zetten hier op Q, met nog wel veel persoonlijkere dingen of problemen die 294 maal erger zijn, daar reageer je toch ook niet zo?:'D


    Het probleem is, lieve Marleen, dat hun problemen echt problemen zijn en ze het even kwijtwillen. Hale blijft doorzeiken en lijkt alleen maar aandacht te willen trekken en voor dat moet je wel dergelijk naar een psycholoog.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het probleem is, lieve Marleen, dat hun problemen echt problemen zijn en ze het even kwijtwillen. Hale blijft doorzeiken en lijkt alleen maar aandacht te willen trekken en voor dat moet je wel dergelijk naar een psycholoog.


    Als dat zo zou zijn, zouden psychologen het gigantisch druk hebben met alleen al kindjes van Quizlet.(cat)


    everything, in time

    Dat vraag ik me al zo lang af. Waarom zet je prive leven hier neer? Ik heb al zo vaak gezegt sommige dingen moet je hier niet meer zetten. Aangezien je dan zulke reacties krijgt. Je wilt serieus genomen worden? En dan zet je zulke verhalen neer? Waarom? Wat gaat ons jou leven aan? Tot aan Details gewoon. Dat horen wij geen eens te weten. Dat jij een relatie met je Stiefbroer had, dat moet je gewoon voor je houden. Als je ergens mee zit kan je best je ei kwijt. Maar niet je hele prive leven. DAn ga je dit soort dingen krijgen. Mensen gaan aan je irriteren. Wij hebben allemaal problemen in ons leven. Niemand is perfect, je maakt je zelf het er niet makkelijk op om alles tegen ons te zeggen wat is gebeurd. Prima we weten dat jou leven niet perfect is. Dat weten we allemaal heel erg goed. Maar iedereen heeft wel iets waarom zij het ook moeilijk hebben. Maar please plaats voortaan niet je hele priveleven op Quizlet neer.


    Some angels have no wings.

    Het is totaal niet aanvallend bedoelt.


    Some angels have no wings.

    Progeny schreef:
    (...)

    Als dat zo zou zijn, zouden psychologen het gigantisch druk hebben met alleen al kindjes van Quizlet.(cat)


    +1000


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Probeer je nou weer een ruzie op gang te brengen? wat jij zegt is al zo'n 10 keer gezegd in dit topic.


    Wauw. Dus ik mag mijn mening niet uiten? Dat is toch mijn mening, en misschien mening van meerdere?


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    weheartit schreef:
    (...)

    Wauw. Dus ik mag mijn mening niet uiten? Dat is toch mijn mening, en misschien mening van meerdere?


    Misschien kun je die mening wat subtieler brengen. Just sayin'.(bloos)


    everything, in time

    Zaynmania schreef:
    (...)

    Er zetten wel meer mensen van alles op Q, gewoon om steun te krijgen. Je lokt echt ruzie's uit met die reacties van je ..


    Dat snap ik wel enzo. Maar ze overdrijft soms wel met haar topics.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Meisje toch, je weet ondertussen toch wel dat je met dit soort topics alleen maar rot reacties krijgt?

    OT: Mwah, ik vind het niet erg raar, maar dat is verder ook niet zo belangrijk, als jij je er maar goed bij voelt.


    I was an angel living in the garden of evil

    Progeny schreef:
    (...)

    Als dat zo zou zijn, zouden psychologen het gigantisch druk hebben met alleen al kindjes van Quizlet.(cat)


    Haha. :'D Iedereen moet toch al naar de psycholoog tegenwoordig, omdat je jeugd probleemmatisch was of juist omdat hij zo normaal was dat niemand je begrijpt. :'D -Javier Guzman-


    Your make-up is terrible