• Dat ik een hechte band heb met mijn stiefbroer?

    Ja we stoeien,Helpen elkaar met huiswerk en hebben urenlange gespreken.

    En we knuffelen ook heel veel maar is dat dan meteen incest?

    En we hebben de Kaniesha-Nigel kamer.

    De hele zolder is voor ons ingericht.

    Er staat bed in enzo en 1 tv kortom alles wat je nodig heb om tot rust te komen.

    Is dat ook verkeerd?

    Alsjeblieft reageer serieus op dittopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:08 ]


    Your make-up is terrible

    ihearthazza schreef:
    Het is natuurlijk fijn dat je goed met hem overweg kan, maar soms vind ik het nogal té, hoe ik het in je topics lees.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Progeny schreef:
    Halehalehale, dit is absoluut niet aanvallend bedoelt.
    Maar ik snap het gewoon niet helemaal, je vraagt om meningen, maar als iemand een mening geeft die jou niet bevalt, of wanneer het een mening is van iemand die het niet met jou eens is, dan word je boos en schiet je gelijk in de verdediging.
    Als je om meningen vraagt, kun je verwachten dat niet iedereen het met jou eens zal zijn. And, as I said before: als jij het zo goed vindt, waarom zou je je dan sowieso verantwoorden tegenover anderen? Als jij zo graag met Nigel om gaat en 't maakt je gelukkig, prima, wij kunnen er toch niets aan veranderen. :'D

    Dit.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Waarom zijn dit altijd topics? Met gebekvecht en geruzie? En ''aanvallende dingen?'' En de mening vragen?


    Some angels have no wings.

    Neuh, niks mis mee.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind het niet raar hoor, het is juist goed dat je zo goed met hem overweg kunt, persoonlijk vind ik het wel een beetje apart om met je stiefbroer in 1 bed te slapen
    maar als jij je daar fijn bij voelt, waarom niet

    maar ik snap het ook wel dat sommige mensen het een beetje raar vinden dat jij met je stiefbroer in 1 bed slaapt
    want niet iedereen doet dat namelijk

    maar het is gwn hartstikke leuk voor je dat je goed met hem op kan schieten

    LaJoie schreef:
    Ik ben blij voor je om zo iemand te hebben :]


    26 - 02 - '16

    Vonden je ouders het goed dat je een relatie had met je stiefbroer?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik snap er nu niks meer van.


    Some angels have no wings.

    NOURRY schreef:
    Vonden je ouders het goed dat je een relatie had met je stiefbroer?


    Nou ze waren er niet blij mee nee maar ze acceoteerden het wel.

    Da fuq. Als je weet dat je rare reacties krijg, waar jij niet blij mee bent, waarom maak je dan zo'n topic aan? Ga naar een psycholoog ofzo. Pff.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Hale schreef:
    (...)

    Nou ze waren er niet blij mee nee maar ze acceoteerden het wel.


    Oke. (;


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    weheartit schreef:
    Da fuq. Als je weet dat je rare reacties krijg, waar jij niet blij mee bent, waarom maak je dan zo'n topic aan? Ga naar een psycholoog ofzo. Pff.


    +1000


    Your make-up is terrible

    Ik snap eigenlijk niet waarom je hele prive leven op Q neer zet. Waarom eigenlijk?


    Some angels have no wings.

    weheartit schreef:
    Da fuq. Als je weet dat je rare reacties krijg, waar jij niet blij mee bent, waarom maak je dan zo'n topic aan? Ga naar een psycholoog ofzo. Pff.


    Probeer je nou weer een ruzie op gang te brengen? wat jij zegt is al zo'n 10 keer gezegd in dit topic.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:46 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.