• Dat ik een hechte band heb met mijn stiefbroer?

    Ja we stoeien,Helpen elkaar met huiswerk en hebben urenlange gespreken.

    En we knuffelen ook heel veel maar is dat dan meteen incest?

    En we hebben de Kaniesha-Nigel kamer.

    De hele zolder is voor ons ingericht.

    Er staat bed in enzo en 1 tv kortom alles wat je nodig heb om tot rust te komen.

    Is dat ook verkeerd?

    Alsjeblieft reageer serieus op dittopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:08 ]

    Frigga schreef:
    (...)
    Ik weet niet hoe close die zijn, maar als jij en je broer closer zijn dan zij is het logisch dat jij er minder moeite me heb dan hij.
    Sowieso zijn jongens, op de lange duur, vaak bezitterig dan meisjes.
    Daarbij, dat jij er niks van zegt betekent toch niet dat hij er niks over kan/mag zeggen. Ik kan me heel goed voorstellen dat hij het maar niks vind.


    Hij is vreemdgegaan met haar een paar maanden terug.

    Hale schreef:
    (...)

    Hij is vreemdgegaan met haar een paar maanden terug.


    En jij vind dat goed?


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    weheartit schreef:
    (...)

    En jij vind dat goed?


    Nee tuurlijk niet.

    En je blijft bij hem?
    Apart.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hale schreef:
    (...)

    Nee tuurlijk niet.


    Wtf. Ik kan jou echt niet volgen.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Frigga schreef:
    En je blijft bij hem?
    Apart.


    Omdat hij heeft beloofd dat het nooit weer gebeurd.

    weheartit schreef:
    (...)

    Wtf. Ik kan jou echt niet volgen.



    Ze gingen samen uit-gedronken en toen gebeurde dat dus.

    Hij ging kapot van de spijt en toen heb ik hem vergeven.

    Dat heeft dus niks met close zijn te maken, dat was gewoon alcohol en lust.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Dat heeft dus niks met close zijn te maken, dat was gewoon alcohol en lust.


    Ja ok.

    Frigga schreef:
    Nou de manier hoe jij het overlaat komen is wel uhm... apart ja. Je lijk zowat meer met hem te doen dan met je vriend of ben je overdreven intiem.

    Dat dus, ik vraag me soms af of je samen bent met Nigel ipv. met Mike

    Hale schreef:
    Saph schreef:
    Hale. I seriously do not care.

    Moest dit nu echt?
    Je reageerd altijd zo in mijn topics reageer dan gewoon lekker niet!

    Jij vraagt om een mening, zij geeft een mening. Deal with it!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 10:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jij vraagt om een mening, zij geeft een mening. Deal with it!


    Mitchel.

    Ik heb het tegen haar niet tegen jou.

    Bemoei je er niet mee.

    En ik vraag om normale steun.

    Niet om iemand die bij elke topic zegt dat het haar niet kan schelen.

    Hale schreef:
    (...)

    Mitchel.

    Ik heb het tegen haar niet tegen jou.

    Bemoei je er niet mee.

    En ik vraag om normale steun.

    Niet om iemand die bij elke topic zegt dat het haar niet kan schelen.

    First of all, het is Mitchell. Met dubbel L. Get your facts right.
    Ten tweede, ik mag reageren op iets wat jij hebt gezegd. Like it or not.
    En als zij van mening is dat het haar niet kan schelen dan is dat toch lekker zo. Is haar mening en jij vraagt om een mening door het volgende: "Is het dan zo raar?". Haar mening daarop is dat ze er geen ruk om geeft. En tja, mijn mening heb je.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    First of all, het is Mitchell. Met dubbel L. Get your facts right.
    Ten tweede, ik mag reageren op iets wat jij hebt gezegd. Like it or not.
    En als zij van mening is dat het haar niet kan schelen dan is dat toch lekker zo. Is haar mening en jij vraagt om een mening door het volgende: "Is het dan zo raar?". Haar mening daarop is dat ze er geen ruk om geeft. En tja, mijn mening heb je.


    Hte is ook niet kaneesha mitchel.

    Dus..

    Het zal wel kan ze dat dan niet normaal zeggen?

    Hale schreef:
    (...)


    Nou hij slaapt ook bij haar en hun knuffelen ook heel veel.

    En dan ben ik het die argwaan moet hebben omdat dat al eens mis is gegaan.

    Sorry hoor, maar als mijn vriend een vriendin had waar hij vaak slaapt en waar hij vaak mee knuffelt, had ik het direct uitgemaakt. Waarom? Dat zijn dingen die je hoort te doen met je vriendin. Hoe kan jij accepteren dat hij het ene moment jou knuffelt en bij jou ik bed ligt en het andere moment bij haar? Bah! Ik zie het al voor me: "Schat, lig je vanavond weer lekker bij haar in bed? Geef haar dan ook gelijk een knuffel van mij, als jullie lepeltje lepeltje liggen."
    Fuck no! No fucking way!
    Dat klopt gewoon niet.

    Als hij genoeg van jou zou houden, zou hij dat soort affectie van een andere griet niet nodig hebben. En om dan ook nog te bedenken dat hij vreemd is gegaan... hoe oud is hij? Op deze leeftijd al vreemdgaan? Dan zeg ik: "Once a cheater, always a cheater."

    En dan nog even: jij en je stiefbroer hebben een eigen kamer met een eigen bed, voor jullie twee? Dus daar liggen jullie samen in, en dan plukt hij aan je arm om je kusjes te geven?
    Fuck no! No fucking way!
    Dat klopt gewoon niet.

    Jou leven is echt messed up. En ik geloof er trouwens 89% niet van, maar dat even terzijde.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 11:09 ]


    Here & Now

    Maitreya schreef:
    (...)
    Sorry hoor, maar als mijn vriend een vriendin had waar hij vaak slaapt en waar hij vaak mee knuffelt, had ik het direct uitgemaakt. Waarom? Dat zijn dingen die je hoort te doen met je vriendin. Hoe kan jij accepteren dat hij het ene moment jou knuffelt en bij jou ik bed ligt en het andere moment bij haar? Bah! Ik zie het al voor me: "Schat, lig je vanavond weer lekker bij haar in bed? Geef haar dan ook gelijk een knuffel van mij, als jullie lepeltje lepeltje liggen."
    Fuck no! No fucking way!
    Dat klopt gewoon niet.

    Als hij genoeg van jou zou houden, zou hij dat soort affectie van een andere griet niet nodig hebben. En om dan ook nog te bedenken dat hij vreemd is gegaan... hoe oud is hij? Op deze leeftijd al vreemdgaan? Dan zeg ik: "Once a cheater, always a cheater."

    En dan nog even: jij en je stiefbroer hebben een eigen kamer met een eigen bed, voor jullie twee? Dus daar liggen jullie samen in, en dan plukt hij aan je arm om je kusjes te geven?
    Fuck no! No fucking way!
    Dat klopt gewoon niet.

    Jou leven is echt messed up. En ik geloof er trouwens 89% niet van, maar dat even terzijde.



    Hallo we hebben gewoon eigen kamer hoor.

    Die zolder is gewoon onze chill kamer.

    En mike is 20 volgende 21.