• Dat ik een hechte band heb met mijn stiefbroer?

    Ja we stoeien,Helpen elkaar met huiswerk en hebben urenlange gespreken.

    En we knuffelen ook heel veel maar is dat dan meteen incest?

    En we hebben de Kaniesha-Nigel kamer.

    De hele zolder is voor ons ingericht.

    Er staat bed in enzo en 1 tv kortom alles wat je nodig heb om tot rust te komen.

    Is dat ook verkeerd?

    Alsjeblieft reageer serieus op dittopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 22:08 ]

    Progeny schreef:
    (...)

    Nou bedankt, ik heb anders ook nog niks gehad.(huil)


    Aah gossiepossie! Hier, heb jij ook. @ Wandering: eerlijk gezegd niet nee hier is je koekje x']


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wandering schreef:
    (...)

    Lotgenoot.


    Jij mag niet forumen (da's een werkwoord ja), jij moet schrijven.(joehoe)


    everything, in time

    Danku voor het koekje, was lekker. Nu ga ik slapen, anders word ik nooit beter. (cat)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Danku voor het koekje, was lekker. Nu ga ik slapen, anders word ik nooit beter. (cat)


    O!

    xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    O!

    xD


    Again: thank you.
    Nu alleen nog een slaapverhaaltje en dan komt alles goed.*O*


    everything, in time

    In het geval dat je zegt als je je huidige vriend niet had dat je dan met Nigel had gehad... Ja, dan vind ik dat raar. Heel raar. (cat)

    Progeny schreef:
    (...)

    Jij mag niet forumen (da's een werkwoord ja), jij moet schrijven.(joehoe)


    Haha, ik ben zwaar inspiratieloos, uit wanhoop tijdens het proberen ben ik zelfs maar overgegaan op het verder schrijven van mijn story. Maar wees gerust, tijdens de les komt mijn meeste inspiratie(bloos)

    En bdw thx for the cookie(:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:11 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Progeny schreef:
    (...)

    Again: thank you.
    Nu alleen nog een slaapverhaaltje en dan komt alles goed.*O*

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:19 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ah, hij is je stiefbroer. Feitelijk gezien is het dus niet eens familie van je ( heb even met het topic mee zitten lezen na mijn berichtje omdat ik dacht dat hij je echte broer was ) dus dat je misschien andere gevoelens voor hem krijgt is niet eens zo gek.

    Wees maar blij dat je z'n band hebt met je stiefbroer, in de meeste gevallen klikt dat totaal niet


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hale schreef:
    (...)


    Ik en nigel hebben ook een korte relatie gehad enzo. Maar helaas werkte dat niet.

    Weetje hoe het is om iemand van wie je zielsveel houd bijna dood is?


    Daar is helemaal niets anders aan.


    HO WACHT!! Jij hebt een relatie gehad met je half broer, zoals een relatie vriendje vriendinnetje?
    dat vind ik wel te vergaan, maar gewoon close zijn met je broer dat moet nog kunnen...


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    xLermaniac schreef:
    (...)

    HO WACHT!! Jij hebt een relatie gehad met je half broer, zoals een relatie vriendje vriendinnetje?
    dat vind ik wel te vergaan, maar gewoon close zijn met je broer dat moet nog kunnen...


    Nah, het is d'r stiefbroer, hè, dus geen familie of bloedverwant. In feite gewoon twee mensen die bij elkaar in huis gegooid zijn, dan gebeurt dat weleens.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    xLermaniac schreef:
    (...)

    HO WACHT!! Jij hebt een relatie gehad met je half broer, zoals een relatie vriendje vriendinnetje?
    dat vind ik wel te vergaan, maar gewoon close zijn met je broer dat moet nog kunnen...

    Reageer niet als je niet goed hebt gelezen! Het is haar stiefbroer, dus er is geen enkele bloedband.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Madge schreef:
    (...)
    Reageer niet als je niet goed hebt gelezen! Het is haar stiefbroer, dus er is geen enkele bloedband.


    sorry, half broer, stief broer is voor mij hetzelfde -.-


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    xLermaniac schreef:
    (...)

    sorry, half broer, stief broer is voor mij hetzelfde -.-

    Dan wil ik je met alle liefde wijzen op het verschil. (bloos)
    Halfbroer: de broer en zus hebben óf dezelfde moeder, óf dezelfde vader.
    Stiefbroer: de broer en zus hebben geen bloedband en zijn - qua bloedband gezien - geen familie van elkaar. (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xLermaniac schreef:
    (...)

    sorry, half broer, stief broer is voor mij hetzelfde -.-

    Wel een serieus verschil :p :$


    Has no one told you she's not breathing?