• Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik rol met mijn ogen. 'Ja ik vind het niet fijn om in de minderheid te zijn.' Ik probeer het kussen terug te kapen maar dat lukt niet bepaald. Ik kan me moeilijk bewegen door dat Linn op me zit en ze lijkt ook deze macht erg leuk te vinden.

    Marylinn S.

    'Wen er dan maar liefje, het gaat alleen maar erger worden.' Ik kuste hem zachtjes op zijn lippen terwijl ik het kussen naar een kotsgeluiden makende Alison gooide.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik stop met tegenstribbelen en kus haar braaf terug. Alison loop naar de keuken om te klagen over ons kleffe gedrag. Ik leg mijn hand zacht tegen haar wang en hou met de andere haar eigen hand vast.

    Marylinn S.

    Ik zet mijn benen zodanig dat er aan iedere kant van hem een knie in de zetel wordt gedrukt. Zacht leg ik mijn hand op de zijne terwijl ik in de andere een kneepje geef. Een klein, kort kuchje deed ons beiden opschrikken. 'Eten is klaar.' Ik voelde het bloed zo naar mijn wangen stijgen als ik knikte naar Liam's moeder.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Als mijn moeder weg is en Linn mijn lippen heeft los gelaten sis ik: 'En alweer weet ze zo'n fijn moment te verpesten.' Met Linn aan mijn hand lopen we naar de etens tafel die al vol staat.

    Marylinn S.

    'Ah, ah, zo erg is het toch niet. We hebben nog de hele namiddag voor ons alleen.' Ik knipoogde eventjes en ging dan zedig apart op een stoel zitten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik glimlach. Ik had iets om me op voortebereiden. Ik ga naast haar zitten en word direct vergezeld door Alison. 'Ik wil naast Lili zitten.' Met een grote glimlach klimt ze op de stoel naast me.

    Marylinn S.

    Verstrooid legde ik mijn hoofd tegen Liams schouder aan en vergat heel eventjes waar ik zat. 'Komaan, eten, jullie moeten zo terug. Schep zelf maar op, meid. Hou je maar niet in, ik ben gewend aan die vreter daar' Ze wees een keer naar Liam. Ik grijnsde en schepte een beetje eten op mijn bord.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Thanks Mam.' Zeg ik en kijk haar lachend aan. 'Wat moet ze nu wel niet van me denken?' Ik kijk eventjes naar Linn en knipoog. 'Ja mama straks wilt Linn niet meer met Liam trouwen.' Mengde Alison er nog tussen.

    Marylinn S.

    'Dan trouw ik wel met jou, lieverd.' Ik lachte even naar Alison die me ernstig aankeek. 'Echt waar?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Vind niemand het dat zielig voor mij dat ik dat helemaal alelen blijf?' Vraag ik lachend. Alison kijkt me met grote ogen aan. 'Ja Linn moet met jou trouwen.' Ik glimlach. 'Dat moet je wel goeie dingen over me vertellen Ali.'

    Marylinn S.

    Ik verslikte me bijna in mijn eten van het lachen. 'Kunnen we deze gesprekken misschien niet houden onder het eten waar bepaalde mensen de kans lopen om zich te verslikken?' vroeg ik met een zo serieus mogelijk gezicht.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik schiet in de lach en eet verder. 'Liam als jij nou voor je dame iets te drinken gaat halen.' Mijn moeder kijkt me streng aan. 'Goed.' Ik sta op. 'Wil je wat drinken my lady?' Ik maak een kleine duiging.

    Marylinn S.

    'A glass of water will do sir.' Ik boog even kort mijn hoofd in één van die oude buigingen en beet ondertussen hard op mijn wang om niet te beginnen lachen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'A glass of water will do sir.' Ik glimlach en verdwijn om in de keuken een glas water in een glas te schenken. Ik kom terug en zet het naast Linn haar bord. 'Alsjeblieft.' Ik druk snel een kus op haar wang en ga dan weer op mijn stoel zitten.