• © Copyright Dracy

    Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden\


    ''Ja wel dapper van je'' zeg ik met een glimlach

    Alex
    Verveeld kijk ik door de gangen, op dit momentt heb echt geen zin om nar de les te gaan.
    Een grijns komt op mijn gezicht en rustig loop ik naar het podium misschien staat daar wel een piano.
    Wanneer ik aan kom staat er een zwarte piano in de hoek.
    Ik laat mijn tas op de grond vallen en loop richting de piano.
    Wanneer ik zit begin Someone like you van Adele te zingen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Kyle.

    "heb je ook smetvrees?" Vraag ik zachtjes aan Amy.

    Jessica.

    "Dank je, wat je zegt meot je doen." Ik maak me zorgen om Donna, het is waar, ík heb haar in de steek gelaten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    Ik begin het benauwd te krijgen al die mensen om me heen, en sommige zien er zo onverzorgd uit, war ben ik beland?. Denk ik in mezelf.

    Amy


    ''Eh..ja'' zeg ik snel. Maar aan hem te zien merk ik niet dat hij Smetvrees heeft. Mischien doet hij het alleen om mij te pesten.

    Irial

    Ik volg de conversatie op de voet, luister naar wat iedereen zegt maar bemoei me er niet mee. Ik ben te moe, de hele nacht heb ik amper een oog dicht gedaan door die verdomde gedachten. Om mezelf een beetje te sussen begin ik rustig met mijn voet te tikken en verberg mijn hoofd wat dieper in mijn armen. Ik zou zo in slaap kunnen vallen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Ik loop Engels binnen. Tot mijn verbazing zit Donna niet op haar normale plek maar bij een nieuw meisje. Ik loop naar ze toe. 'Hey, ik ben Michael' zeg ik tegen het meisje. Ik geef Donna een kus en ga achter ze zitten. 'Waarom zit je niet naast Jess?' vraag ik nieuwsgierig. 'Ze is geen Cheer meer.' zegt Donna alsof het haar niets uitmaakt en ze praat gewoon weer door met het nieuwe meisje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik moet gaan]


    Happy Birthday my Potter!

    Kyle.

    Ze ziet er benouwd uit. "Eh..ja." Zegt ze en kijkt me aan.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 15:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy

    Ik zie hoe de jonge die net binnen kwam haar een kus gaf, iewl weet hij niet hoeveelbacteriën hij dan aanbrengt op haar. ''Excuseer me'' zeg ik en ik pak mijn spullen en ik ga aan de andere kant zittenwaar nog niemand zit. Ik pak mijn doekjes en me spray en ik begin te boenen. Ik voel hun ogen op mijn rug branden, maar ik negeer het, dan ga ik zitten en ik leg mijn spullen weer perfect neer.

    Kyle.

    Amy staat op en gaat op een andere plek zitten. Ik glimlach naar haar en pak mijn boeken uit mijn tas en leg ze netjes en georganiseert op mijn tafel neer.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 15:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    ''Aha kom op we gaannaar de les''

    Donna
    Opeens staat Amy op, zonder iets te zeggen. 'Stink ik?' vraag ik verbaast aan Michael. 'Je ruikt heerlijk!' zegt hij lachend en geeft me nog een kus. Ik kijk om me heen maar Aiden en JEssica zijn er nog niet. Waar zal Aiden zijn?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    jessica.

    "Oké." En gezamelijk lopen we naar het lokaal, als ik binnen kom kijkt Donna me vernietigend aan, ze zit ooknog op een andere plek. Ik nergeer haar blik en ga op mijn plek zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    Ik hoor ze over me praten, als ze maar door hebben dat het niet aan hun ligt. Ik ga wer netjes recht op zitten. En ik wacht tot de les begint, en ik kijk met een glimlachje voor me uit.