• © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20
    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123309&page=last&message=175


    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 21:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik slaak een zucht van opluchting. Daarna loop ik naar een rijtje stoelen en ga tussen Kyle en Donna zitten. Ik weet niet goed of ik dit wel moet doen, maar ik leg mijn hand op die van Donna en fluister zo stil mogelijk
    "Mijn geheim is ook niet alledaags."
    Ik voel de tranen in mijn ogen komen en speel nerveus met de leren armband om mijn pols. Ik ben nog geen dag zonder dat ding naar school gegaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    Irial legt zijn hand op de mijne. Zijn hand is groot. het voelt als een vader die zijn dochter troost. De tranen springen in mijn ogen. 'Bedankt' fluister ik naar hem. Van een afstandje staat Michael vreemd te kijken. Het enige wat ik doen is mijn hoofd laten hangen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Katherina

    'Goedemiddag allemaal!' Sommige mompelen even iets terug, maar verder blijft iedereen stil. 'Ik wil even zeggen dat de audities me helemaal niet tegenvielen gister. Ik heb echt genoten van jullie allemaal. Er is alleen één ding dat me is opgevallen. Jullie zijn niet echt een goede 'groep'. Veel van jullie lijken het zeer interessant te vinden om anderen lastig te vallen. Iets wat mij zorgen baart. Ik ben dan ook blij dat zojuist iemand aan mij vroeg of hij de les even mocht overnemen. Irial, ik ben zeer benieuwd naar je idee.' Ik ga weer op de pianokruk zitten en maak zo ruimte voor een toespraak van Irial.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 14:21 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [ik ga heel even mijn haar wassen. Ben zo terug]


    Happy Birthday my Potter!

    Donna
    Naast mij staat Irial op. De zenuwen gieren door mij lijf. Voor wie doe ik dit? En waarom? Worden we hier echtbeter van? Er spoken honderden vragen door mijn hoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Ik wrijf even in mijn handen, laat mijn tong over mijn ringetje gaan en sta dan op. Ik loop een eindje naar voor en draai me om naar mijn medeleerlingen.
    "Ik weet niet of jullie ooit al gehoord hebben van 'als je me echt kende...'. Het is een project dat momenteel doorheen America op scholen gegeven wordt om de leerlingen dichter bij elkaar te brengen en te laten zien dat ze niet zo heel veel van elkaar verschillen. Je leert elkaar erdoor in vertrouwen nemen en je kan het vertrouwen niet beschamen zonder dat ook jou geheimen aan het licht komen. Het is geen makkelijke oefening, maar volgens mij is het wat deze groep echt nodig heeft. Laten we van Glee een club maken waar we ons hart kunnen uitstorten zonder ons te schamen."
    Ik kijk Donna even aan en besluit haar nog even te sparen.
    "Ik begin wel," zeg ik stil.
    "Als je me echt kende, dan zou je weten dat ik biseksueel ben," begin ik met iets kleins "Als je me echt kende, dan zou je weten dat de laatste keer ik samen met mijn ouders een avondmaal gehad heb ik vijf jaar was, dan zou je weten dat ze meer om hun werk geven dan om hun kind, dan zou je weten dat ik door het huishoudpersoneel ben opgevoed." Ik pauzeer even.
    "Als je me echt kende, dan zou je weten dat ik hier pas 2 jaar op school zit. Dan zou je weten dat op mijn vorige school een meisje te weten gekomen is dat mijn vader Seamus Ian Smelting, de oliemagnaat, is en daar schaamteloos misbruik heeft van gemaakt. Dan zou je weten dat ze me onterecht voor verkrachting aangeklaagd heeft om geld van mijn familie te kunnen opeisen. Dan zou je weten," ik voel de tranen over mijn wang stromen terwijl ik mijn leren armband afdoe, ook mijn shirt gaat uit. Ik steek mijn pols omhoog waarin het woord 'rapist' gekerfd staat. Ik duid de vele littekens op mijn borstkas en buik aan en ga verder "dan zou je weten dat de halve school wraak op mij genomen heeft voor iets dat ik niet gedaan heb. Dan zou je weten dat ik het bijna niet overleefd had."
    Ik gooi alles op tafel, leg mijn ziel bloot. Misschien als ze het weten, dat ze me beter begrijpen.
    "Als je me echt kende," zeg ik terwijl ik Aiden in de ogen kijk "dan zou je weten dat ik het mede daardoor niet goed durf te zeggen wanneer ik iets voor iemand voel."
    Ik doe mijn T-shirt terug aan en ga zitten. Mijn hand knijpt even in die van Donna.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ok die is langer dan verwacht O_o]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Katherina

    De hele klas was stil. Langzaam begon ik te klappen. Wat deze jongen had meegemaakt was niet normaal meer.


    Happy Birthday my Potter!

    [heey is het la glee]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jep. Je moet even de vorige dingen lezen om goed te begrijpen wat er gebeurt]


    Happy Birthday my Potter!

    Lilly
    Ik had de laatse 2 uur buiten doorgebracht. nu was het Glee ik stond op. Ik voelde mijn mobiel weer trillen. Ik ga je Gleeclub kapot makenWeer stond ik te trillen. Waarom wisten ze mijn nummer en bedreigde ze me. Hoe wisten ze dit. ik wou dit de andere niet aandoen. Zelfverzekerd liep ik naar het glee lokaal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jullie zijn zogezegd al in het lokaal]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    De tranen stromen over Irials wangen. Het is verschikkelijk. Als hij het kan , kan ik het ook. Ik sta op en ga op de plek staan waar Irial zojuist stond.
    'Als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn naam, Donna Banu Ganj Jalili, niet zomaar ergens vandaan kwam. Donna is natuurlijk een typische Amerikaanse naam maar de rest, de rest komt uit mijn moederland Iran.' Uit mijn ooghoeken zie ik Michael verstarren. 'Ik ben geboren in Iran, als 4e kind van een aleenstaande moeder. Ik was het het 4e kind van de 4e verschillende vader. In de tijd dat ik werd geboren waren we ontvoerd. Ik ben geboren in gevangenschap omdat mijn moeder de verkeerde mensen vertrouwde. Het enige wat ik van mijn vader weet is dat hij Donald heette, vandaar Donna. Na acht jaar gevangschap werden mijn 3 broertjes voor de neus van mijn moeder en mij geëxcuteerd.'Ik stop even om het bij de mensen te laten inwerken. 'Mijn moeder en ik zijn daarna vrij gelaten. Na een jaar kwam mijn moeder een Amerikaan tegen, mijn stiefvader, die ons meenam naar de U.S.A. Je snapt dat als je 9 jaar in oorlog hebt geleeft dat geweld, zowel fysiek als verbaal normaal is. Mijn moeder heeft me dan ook 1 les geleerd: Vertrouw niemand, zelfs niet je broer want hij kan je veraden.'Ik kijk weer om me heen. Michael kijkt me toch enigzins boos aan. Ik heb hem veraden, ik zou geen geheimen voor hem hebben. Ik ga verder. 'Al snel toen we in de U.S.A waren werd mijn moeder weer zwanger, van een tweeling. Vorig jaar is mijn stiefzusje geboren. Bij mij thuis is er bijna altijd ruzie. Niet om kleine dingen maar om ons verleden. Ze kunnen er niet mee dealen en het is moeilijk om te begrijpen. Maar ik heb echt geleerd en ik geloof erin dat geweld alles oplost.' Met deze zin eindig mij 'speech' en lopen de tranen over mijn wangen. Het lange halen huil ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [oehh, best lang ;)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ehm lilly is nu in het lokaal. mogen we btw een topic aanmaken als deez vol is]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan