• © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20
    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123309&page=last&message=175


    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 21:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik geef haar een applausje en voel een trots dat ze het durven vertellen heeft. Dan kijk ik naar Michael die een vreemde blik heeft. Ik geef hem een mepje en knik met mijn hoofd naar Donna.
    "Troost haar dan," zeg ik stil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Katherina

    Ik laat het hele verhaal van Donna over me heen komen. Pas als ze begint te huilen en iedereen nog te erg in shock is om haar te troosten, spring ik op en sla een arm om haar heen. 'Heel dapper van je,' fluister ik. Verder zeg ik maar niks. Vaak zijn in dit soort situaties woorden altijd fout.


    Happy Birthday my Potter!

    MisPattinson schreef:
    [ehm lilly is nu in het lokaal. mogen we btw een topic aanmaken als deez vol is]

    Nee dat zou ik niet doen, laat dat maar aan Dracy over. Dan kunnen degenen die er niet zijn ook terug makkelijker inspringen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)
    Nee dat zou ik niet doen, laat dat maar aan Dracy over. Dan kunnen degenen die er niet zijn ook terug makkelijker inspringen.
    [jammer want dan moeten we over 12 berichten stoppen. ehm lilly loopt net naar binenn lieerds]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    De docent slaat een arm om me heen. Dit was de druppel en ik zak door mijn knieën. Michael pakt me vast. 'Waarom heb je het nooit verteld' vraagt hij. 'Wie wil er nou iets met een aggresief oorlogsslachtoffer?' antwoord ik. Hij slaat zijn armen om me heen. 'Ik' zegt hij dan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik moet gaan sorry ;)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Katherina

    Michael begeleid Donna naar haar plaats en fluistert lieve woordjes in haar oor. Het werkt nu al, denk ik tevreden. Ik knik even dankbaar naar Irial. 'Zijn er nog meer mensen die op dit moment iets kwijt willen?'


    Happy Birthday my Potter!

    Suenos schreef:
    [Ik moet gaan sorry ;)]


    doeidoei (doeg)


    Happy Birthday my Potter!

    [Voor de tweede keer, ik had ervoor gezorgd dat iedereen zogezegd al in het lokaal zit.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melding

    Iedereen zit al in het Glee club lokaal!


    Happy Birthday my Potter!

    [Iedereen is weg. Zullen we voor nu maar stoppen, Gancanagh?]


    Happy Birthday my Potter!

    Lily
    Ik liep het lokal in. 'Ja ik.'
    ik liep voor in het klas. 'IK stop met Gleeclub' ze iik zacht. zo snel mogelijk rende ik weg. Als ik ervoor zou zorgen dat Glee in de probelemen zou komen moest ik blijven maar ik gunde hun dat niet dus was het beter als ik vertrok. Halver wege de gang ging ik zitten en begon te huilen

    [hoe ga ik daar op reageren is hij bij me ofjniet]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 15:50 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mohammed
    'Ik ga stoppen met de Glee-club' hoorde ik zacht. Daarna zag ik een meisje opstaan en het lokaal uit rennen. Ik wilde opstaan en haar achterna gaan, maar zag aan sommige blikken dat het niet handig was. Het kon me echter niets schelen en ik liep achter haar aan het lokaal uit. 'Mijn verhaal komt later wel' zei ik kort.


    26 - 02 - '16

    Katherina

    Verbaasd kijk ik naar de twee die plots het lokaal verlaten. 'Anders gaan jullie even een bijpassend liedje zoeken bij het opbiecht gebeuren,' zeg ik tegen de rest. Dan verlaat ook ik het lokaal. Ik zie Mohammed nog net de hoek omgaan. Met een paar snelle passen op de veel te hoge hakken die ik aan heb, haal ik ze in. 'Lilly, Mohammed, wacht even,' roep ik, 'Uitleg zou fijn zijn.'


    Happy Birthday my Potter!

    Liilly
    Ik hoorde de docent achter me aankomen met nog iemand. Ik ging op het bankje zitten en begon t ehuilen. Zou ik het ooit kunnen vertellen. Nee dan zou ik weer gepest woden.
    [dadliejk is rpg vol]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan