• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [@HurtedHeart: Kan ik je een simpele vraag stellen? Wie is hier nou de leider van de RPG? -_-]

    Liam Oliver Anderson

    Ik kijk naar de wond waar ze naar wijst. 'Ja, het
    u-uhm gaat wel denk ik.' Ik haal schamper mijn schouders op.

    Seth Cameron Pryst

    Dennis loopt terug. Ik wist dat hij wel terug zou komen.
    Ik vond het niet erg hij was mijn kleine broetje met wie ik
    al veel dingen beleeft had.

    Aimee Jade Tempeste

    Ik ben weer overeind gekomen nadat ik zeker wist dat de wolf weg was. Ik kijk Liam vragend aan want hij heeft nog geen antwoord gegeven. . 'Ja, het
    u-uhm gaat wel denk ik.' zegt hij. 'Zeker weten? Het ziet er niet zo mooi uit,' zeg ik terwijl ik afwezig over mijn pols wrijf die pijn begint te doen. Was vast verkeerd gevallen toen die wolf me omver duwde, denk ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    'Zeker weten?' Ik haal mijn schouders op. De wond zag er inderdaad niet
    zo goed uit. Er was zand ingekomen door het strand maar het bloeden in
    iedergeval niet meer. Ik streek er met mijn vinger over maar vertrok mijn
    gezicht toen het toch wel behoorlijk pijn deed.

    Aimee Jade Tempeste

    Liam strijkt er over heen met zijn vinger en zijn gezicht vertrok gelijk. 'Ik heb ooit een EHBO-cursus gehaald maar hier ligt vast niet ergens zo'n koffertje dus ik kan je niet helpen,' zeg ik, 'misschien moeten we opzoek gaan naar dat kamp van dat meisje, zij kunnen je hopelijk helpen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Oliver Anderson

    Ik glimlach. 'Lijkt me een goed idee.' Ik kijk rond. Ik weet niet waar
    we heen moeten maar goed. 'uhm welke kant op?' Ik ergerde me aan mijn accent
    andere vonden het leuk maar als je er zelf mee opgescheept zit is het niet zo super leuk.

    Aimee Jade Tempeste

    'Ik heb geen idee, heb niet zo'n goed richtings gevoel. Anders lopen we gewoon ergens heen...We komen vanzelf iemand tegen'.

    [Ik moet trainen, maybe dat ik zo nog even reageer. Ben rond half 9 terug denk ik]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Alison Beasley.
    Mijn mond was droog. Blijkbaar moest ik flauwgevallen zijn, Aimee en Juléan waren nergens meer te bekennen. Ik liep naar het bos, op mijn hoede voor wilde dieren en zocht naar kokosnoten. Op de grond zag ik er een paar liggen. Ik raapte er twee op en liep terug naar het strand. Met een harde knal sloeg ik ze tegen elkaar aan. Eentje brak open, ik dronk eruit. Het was warm, maar wel zoet. De andere kreeg ik ook open en slurpte die ook leeg. Lekker, mijn dorst was wel redelijk verdwenen.


    Chad Alec Salor.
    Florence kon ik niet meer vinden. Ik klom in een boom en bleef daar zitten. Vanuit die plek kon ik een groot gedeelte van het strand overzien. De nieuwe mensen, die uit het vliegtuig kwamen.. Wat moest ik er van zeggen? Ze leken me vriendelijk, maar niets was wat het leek.

    Bennie. || Tijgertje.

    'Jamy, ik wil weer naar de mensen. Ga je mee? We zeggen gewoon dat we, eh.. Achter een konijn aangaan ofzo?' fluister ik zachtjes tegen Jamy als ik mijn vacht heb uitgeschud.

    Florence Sarah Angel.

    Oke, ik denk niet dat ik hier echt welkom ben. Dacht ik en liep langzaam achteruit en de mensen bleven me raar aankijken. Wanneer ik weer in het bos liep, zocht ik naar mensen uit het vliegtuig. 'Hallo?' Riep ik toen ik een schim zag staan in het bos. Voorzichtig liep ik erheen, want ik had geen idee of het een bewoner was of niet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Seth Cameron Pryst

    'Hallo?' Werd er geroepen. Het was een hoge meisjes stem. Ik sprak de
    taal maar een beetje dus ik wist dat het ene begroeting was. 'Hi.'
    Zei zacht terug en liep het zonlicht in. Ik droeg een korte broek en een
    wit hemd.

    Chad Alec Salor.
    Hoog in een boom, daar zat ik. Mijn ogen speurden het strand af. Ik zag een meisje en een jongen lopen, aan hun kleren te zien kwamen ze uit het vliegtuig. Ik bleef zitten en bekeek ze.

    Florence Sarah Angel.

    'Hi.' Hoorde ik zachtjes en zag een jongen staan met een korte broek en een witte hemd aan. Hij is niet van het vliegtuig. Ik was niet bang, maar toch zette ik een paar stappen naar achter.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 18:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jamy, tijger.
    'Uhu,' fluisterde ik terug. 'Mam, pap, we gaan achter de konijnen aan!' Mijn ouders knikten en ik wenkte met mijn kop Bennie. We renden samen naar de mensheid.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Seth Cameron Pryst

    Ze zetten een paar stappen naar achter toe. Ik zet mijn pijl en boog op
    de grond neer en hou mijn handen in de lucht als teken dat ik haar geen
    kwaad ga doen.

    [Ughh ik moet nu trainen dus kan niet meer reageren. Gebruik mijn poppetje maar als je hem nodigt hebt]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered