• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena || Wolf
    Ik grom als ik bennie weer bij het meisje zie. Ik grom hard door het bos heen wat bennie verstaat als 'Blijf bij die nieuwe mensen weg!' Ik rende naar het strand duwde het meisje opzei gromde hard naar de rest die geschrokken keek omdat ik groter was een stuk groter dan de meeste wolven en greep bennie bij zijn nekvel. Los komen kon hij niet echt. Ik keek naar de tijgers en plante bennie daar neer. 'Weg blijven bij die mensen.' Grom ik naar hem. Ik richt me op bennie's moeder. 'Hou hem weg van de vreemde mensen bij de mensenleven het dorp mag hij, maar niet die nieuwe tot ik ze snap. Wat ze hier doen.' Zeg ik tegen Bennie's moeder die knikt. Ik loop terug en geef Bennie nog mijn laatste blik.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rosa Swift

    Ik liep door het bos en zag een boomhut.
    Ik besloot er maar is een kijkje in te nemen en zag een klein jongentje zitten.
    Was hij hier dan helemaal alleen.
    Om het antwoord te achter halen besloot ik gewoon wat vragen te stellen.
    Nadat ik mijn vragen had gesteld was ik er achter gekomen dat : Het jongentje Dennis heet en 6 jaar oud is en zijn ouders zijn omgekomen.
    ik kon hem hier toch niet alleen achter laten het was te gevaarlijk en besloot als hij het er mee eens was de zorg op me te nemen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Selena Claire Sensorene
    Na florence naar het kamp gebracht te hebben loop ik het strand weer op. Ik zie een meisje met een gewonde arm. Ik grijp erna waardoor ik geslagen wordt. 'Kalm' Zeg ik. Ik wrijf over mijngang en kijk naar haar wond. 'Kom ik maak wond goed schoon.' Zeg ik met een aantal gebaren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elvira Liza Pitraya
    Peinzend loop/strompel/kruip door het bos, als ik merk dat ik afgedwaalt ben. "Shit!" zeg ik. Waar is dat ene meisje? Of Aimee? "Halloo?" roep ik. Ik strompel wat harder door het bos. Ik moet het strand terugvinden. "Halloooooo?" roep ik, maar ik krijg geen reactie. De tranen wellen op. Wat een kutdag vandaag. "Iemand, Help me!" ik val, en ik voel de wond opentrekken. Mijn been ligt open, mijn arm voelt niet goed meer aan en mijn wang was helemaal rood. "Help!"

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 16:20 ]


    Tijd voor koffie.

    [@BeSlytherin de meeste inboorlingen verstaan geen Engels. Alleen enkele kinnen het verstaan door gebaren en kaarten waar dingen opstonden aangespoelde boeken. Dennis kan volgens mij geen Engels verstaan.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Selena schiet je te hulp xSomething xD maar dat stukje onder mij kan je erin laten dan gebeurde dat eerder ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dennis Nigel Mangera.

    Ik keek opzij toen ik een hoofd door de deur heen zag komen. Ze stelde me wat vragen met gebaren. van de vragen verstond ik niets, maar de gebaren begreep ik wel. Ik antwoorde met gebaren en glimlachte even. Ik weet niet hoe het komt, maar op de een of andere manier was ik niet bang.

    Bennie. || Tijgertje.

    Een harde grom klonk uit het bos. Ik begreep het meteen, maar negeerde het. Serena duwde het meisje opzij en gromde alweer hard. 'Weg blijven bij die mensen' gromde hij naar me, wanneer hij me te pakken had gekregen in mijn nekvel en ik verslapte. 'Hou hem weg van de vreemde mensen bij de mensenleven het dorp mag hij, maar niet die nieuwe tot ik ze snap. Wat ze hier doen.' Zei ze tegen mijn moeder. Voordat ze weg liep wierp ze nog een blik naar mij, waarna ik mijn tong uitstak en naar het water liep.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [@HurtedHeart daar het je wel gelijk in ik zal het gelijk wel even veranderen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Selena for the rescue! xD, welk stukje?]


    Tijd voor koffie.

    [Die boven jou stukje ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Owh, maar die heb ik al gewijzigd :(


    Tijd voor koffie.

    Florence Sarah Angel.

    Ik weet niet of dit zo'n goed plan was geweest. Ik kijk om me heen naar de mensen die naar me kijken. Ik slik even als er een paar mannen om me heen gaan lopen. 'Eh, hallo?' Besluit ik dan maar te zeggen en kijk ze aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aimee Jade Tempeste

    Bennie gaat zitten en gromt naar Liam. Net als ik wil zeggen dat hij te vertrouwen is klinkt er een luide grom door het bos. De grote wolf van eerder komt aangelopen en duwt me weer omver. Daarna pakt ze het kleine tijgertje bij zijn nekvel en loop weg. 'Alles goed?' vraagt Liam. Ik knik. Ik begon er inmiddels gewend aan te raken.

    [btw Aimee en Liam stonden volgens eigenlijk ergens in het bos haha]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ik hoop dat jullie in 3 kwartier geen topic vol maken XD Ik moet namelijk naar piano, maar daarna ben ik der wee :D ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    btw Aimee en Liam stonden volgens eigenlijk ergens in het bos haha


    [ Ja kweet, maarja XD ]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 16:29 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'