• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 22: KLIK!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    André

    "Genoeg!" Ik voel mijn woedde opspelen. Ik grijp de jongen die Maya vast heeft bij zijn nek en duw hem naar achter. "Laat haar met rust!" Sis ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya
    André licht hoor ik hem André? denk ik verward de jongens worden nu helemaal boos een van de jongens loopt op andré af en de ander stomt me in mijn maag


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Quincy
    Uiteindelijk sta ik op en loop mijn slaapkamer uit. 'Ik wil gewoon op deze school blijven, ik heb eindelijk vrienden' zeg ik rustig tegen mijn moeder. Ik zie dat er een koffer op het bed staat. Ik word wat minder kalm en voel weer tranen in mijn ogen branden. 'Ik snap het' zegt mijn moeder glimlachend. Ze loopt op me af en omhelst me. Ik slik snel mijn tranen weg. Mijn moeder neemt mijn gezicht in haar handen en kijkt me aan. 'Sterk blijven hè' zegt ze tegen mij. Ze omhelst me nog een keer en pakt dan haar koffer. Als versteent blijf ik in de slaapkamer achter en zie dat ze de trap af loopt. Ik weet simpelweg niet meer wat ik moet doen.


    26 - 02 - '16

    Maya
    nu richt hij zich op André en gaat hem te lijf ik kruip snel naar achter in een hoek met Sarona in mijn armen


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Maya
    de ene jongen haalt zijn mes weer tevoorschijn en zwaait er mee


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (ik typ niet zo snel)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Irial

    "Alles is oké. Goed juist," antwoordt hij waarop hij zijn hoofd op mijn borstkas legt. Ik laat mijn hand over zijn haar glijden en haal opgelucht adem.
    "Het spijt me dat ik eerst niet- Met Aiden -Het spijt me," herhaal ik gewoon nog een keer. Ik druk een kusje op zijn voorhoofd.

    Charlotte

    Wanneer hij me een kusje op mijn voorhoofd heeft en opstaat om mijn tas in de auto te leggen sta ik op en wandel achter hem aan waarop ik instap. Ik wil hier geen minuut langer blijven.
    "Dankje," zeg ik nog een keer wanneer hij de auto start. Koppig, vastberaden mijn leven in eigen handen te nemen verbiedt ik de tranen om over mijn wangen te stromen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi

    Ik loop ergens op een dak, ik volg al een tijdje het geschreeuw en blijk eindelijk in de buurt te komen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Maya
    ik zie André de jongens te lijf gaan en een van de twee loopt weer mijn richting op


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Michael
    "Dank je" zegt ze.
    Ik glimlach en rijd weg. Onderweg zijn we stil. Na een minuut of 10 komen we bij mijn huis aan.
    "Ik waarschuw je." zeg ik lachend. "Mijn moeder is gek net als mijn zusje."
    Ik geef haar een zoen en ik vis haar tas van de achterbank.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    André

    "Doe niet zo stoer met je mesje!" Zeg ik en trap behendig het mes uit zijn handen, waarna ik hem een vuist in zijn gezicht geef.

    Kyle.

    "Het spijt me dat ik eerst niet- Met Aiden -Het spijt me," Zegt hij, ik glimlach. "Geeft niet." Zeg ik en leg mijn hand op zijn buik en beweeg wat met mijn vingers.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya
    als hij in de buurt komt probeer ik hem te trappen maar hij ontwijk enn pakt mijn enkel beet, hij sleept me naar zich toe waardoor ik nu languit op de grond lig "alsjebliefd.." ontsnapt uit mijn mond en hij mept me weer


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Quincy
    Ik haal heel diep adem om de tranen tegen te gaan, als ik de voordeur dicht hoor vallen. Even later hoor ik het vertrouwde geluid van CJ's gemiauw. 'Hey CJ' zeg ik schor. Ik pak hem op en zoals heel vaak, gaat hij direct op mijn schouders zitten. Ik voel me getroost door CJ. Hij begrijpt me. Even later zet ik CJ weer neer op de grond. Ik loop de trap af en CJ volgt me. Als ik de kamerdeur opendoe, zie ik dat het donker is. Ter nauwe nood ontwijk ik een bierflesje dat langs mijn hoofd tegen de muur aan uit elkaar spatte. 'PAP!' roep ik uit. Mijn vader ziet er slechter uit dan ooit. Onder zijn ogen zijn donkere kringen, in zijn ogen zie ik verdriet en een hoop woede. Ik snap werkelijk niets meer van dit hele gebeuren.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:32 ]


    26 - 02 - '16

    André

    "Krijgen jullie dan nooit genoeg!?" Ik voel onder mijn jas en haal mijn pistool uit mijn jaszak en zet hem op zijn achterhoofd. "Rot op!" Sis ik, en laad mijn pistool, niet dat ik ooit zo schieten. Ja ook weet ik dat geweren verboden zijn, maar wat? Als je leven altijd onder druk staat heb je voor de veiligheid toch iets bij je. "Laat haar met rust!"

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    ik sta nu boven op een muurtje en kijk naar benden, daar zit het meisje in een hoekje, ik ken haar van school. Maar er is wat aan de hand want er loopt een jongen naar haar toe en André is aan het vechten met een andere jongen. Ik spring naar beneden ongeacht hoe hoog het oog is land ik daar op mijn hurken. Ik hoor iets knakken en een schelle pijn schiet door mijn linker been. Ik negeer het en sla hard op de nek van de jongen die het meisje bedreigd.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira