• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 22: KLIK!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    'Hey Andre, met Q-q-quince' zeg ik. Ik merk dat mijn stem trilt.


    26 - 02 - '16

    Maya

    ik hoor André nog net en "dankje" kan ik nog net zeggen dan is alles weer zwart.

    (ze zat even op mijn com)

    Levi
    het poesje is succesvol geopereerd en ik ga op een stoel zitten. 'Ik heb haar pijn stillers gegeven en het moet verder goed gaan ze mag niet lopen voor een dagje maar je moet wel haar mond nat houden' zegt Bob 'Okay dankje Bob' zeg ik en ik krijg weer een pijn scheut...


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik wxcuseer me even bij Levi en Maya en loop de woonkamer uit. "Quince? Wat is er, waarom trilt je stem zo?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    'Mijn ouders zijn uit elkaar, mijn vader is naar de afkickkliniek en ik ben helemaal alleen thuis en ik weet het niet meer' ratel ik achter elkaar door.


    26 - 02 - '16

    André

    "Wat erg..." Ik zucht even nadenkend. "ik heb nog wel een kamer vrij, als je wilt mag je bij me komen." Klopt ik heb veel kamers vrij, heeft zo zijn redenen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    'Dat is heel cool, echt waar, maar wie let er dan op mijn huis..' Ik merk dat ik het weer moeilijk krijg en ik hoest zacht.


    26 - 02 - '16

    Levi

    Nu André uit de woonkamer loopt met zijn telefoon grijp ik mijn kans en trek mijn broek omhoog. Geshockt kijk ik naar mijn been, het gebroken bot steekt eruit en er druipt een beetje bloed uit. 'Fuck' mompel ik en maak een grommend geluid als ik weer een pijn scheut krijg. ik doe mijn broek pijp weer naar benden en kijk naar het Poesje die een oog open heeft en me zielig aan kijkt.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Irial

    "Dat is lief, ik voel me ook veilig bij jou," zegt hij zacht waarop hij zijn vingers tussen de mijne laat glijden. Ik leg onze beide handen op mijn borstkas waar het kloppen van mijn hart duidelijk te voelen is en merkbaar sneller is dan anders.
    "Dat doe jij met me," fluister ik tegen zijn haar aan. Met mijn vrije hand til ik zijn kin op en druk mijn lippen ietwat ruw op die van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    André

    "Als je alles goed afsluit komt alles wel goed." Ik denk even na, ik denk dat hij een kat heeft maar weet het niet zeker. "Heb jij toevallig een kat? Zo ja, dan mag hij mee."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    Ik pak wat water uit de kraan en doe dat in een bakje, ik laat een druppeltje op de poes haar lippen vallen en ze likt het gelijk op dat doe ik een paar keer totdat ze haar ogen weer dicht doet en weer in slaap valt


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle.

    Hij legt onze anden op zijn borstkast. "Dat doe jij met me." Fluistert hij, met een vinger tilt hij mijn kun omhoog en drukt zijn lippen op de mijne. Ik grinnik. "Ik heb wel meer met je gedaan." Zeg ik en lach even kort.

    [Okeee ik ga douchen, ben zo misschien weer terug! ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    Ik bijt op mijn lip. 'Je wilt niet weten hoeveel dit voor mij betekend' zeg ik ontroert. Ik kijk naar CJ en glimlach. CJ begint hard te spinnen en geeft kopjes aan de telefoon.


    26 - 02 - '16

    [Mensen ik moet gaan slapen. ): ]


    26 - 02 - '16

    (Ik ook :p Truste!)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Irial

    "Ik heb wel meer met je gedaan," zegt hij met een kort lachje.
    Ik weet niet goed waarom maar door de manier waarop hij die opmerking maakt krijg ik het gevoel dat ik achter hem aan moet rennen en hem maar niet te pakken krijg. Ik voel me plots heel kwetsbaar en wil niet liever dan die verdomde littekens weg te stoppen. Ik trek het laken wat verder over mijn buik en slik even.
    "Je weet niet half hoeveel," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.