• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 22: KLIK!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    André probeert Maya wakker te maken maar zonder succes. 'Leev de kat' ik loop naar het arme beestje toe en pak haar op, 'Ze ademt nog' zeg ik tegen André en loop achter hem aan. Het poesje voelt koud aan en ik stop haar in mijn vest.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Quincy
    Uiteindelijk besluit ik maar naar bed te gaan, hoe vroeg het ook is. Ik val met opgedroogde tranen op mijn wangen, in slaap met CJ naast me.


    26 - 02 - '16

    André

    Met een hand pak ik de sleutel uit mijn jaszak en open de deur, met mijn rug duw ik hem verder open. Ik loop naar de woonkamer en leg Maya op de bank. "Wil jij even opletten Leev?" Zeg ik en zonder te wachten op andwoord loop ik naar de badkamer, daar maak ik een washandje koud en loop terug. Het washandje leg ik op Maya's voorhoofd. "HOe gaat het met het katje?" Vraag ik bezorgd

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Wanneer we bij zijn huis aankomen zegt hij lachend
    "Ik waarschuw je, mijn moeder is gek net als mijn zusje."
    Voor ik kan antwoorden drukt hij zijn lippen vluchtig op die van mij en graait mijn tas van de achterbank.
    "Ik denk dat ik dat wel aankan," zeg ik met een brede glimlach.
    Alleen zijn aanwezigheid weet me steeds op te beuren. Een beetje aarzelend sta ik voor de deur maar volg hem dan toch naar binnen.

    Irial

    "Geeft niet," zegt hij waarop hij zijn vingers over mijn buik laat gaan.
    "Ahaha- Kyle niet doen- ahah, dat kietelt," lach ik luidop.
    Ik neem zijn pols voorzichtig vast en haal hem van mijn buik terwijl ik hem verliefd aankijk.
    "Je bent geen tweede keus," zeg ik zacht. "Mocht je dat soms denken. Bij jou voel ik meer dan alleen aantrekking, ik - ik voel me veilig," geef ik zowel aan hem als aan mezelf toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi

    Ik kijk naar Maya die op de bank ligt, 'Hoe gaat het met het katje?' Vraagt André bezorgt en ik rits mijn vest open. 'Ik heb bang dat ze wat gebroken heeft' zeg ik zacht en pak mijn mobiel en bel de spoed dierenarts die onder een snel toets zit.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Maya
    ik heb mijn ogen dicht maar alles komt weer terug, het mes... de pistool sarona... en zwart...even gil ik als ik stemmen hoor en ik sla wild om me heen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Ik heb mezelf nu vast gereageerd. Omdat mijn personage nu slaapt kan ik niets doen ): ]


    26 - 02 - '16

    Kyle.

    "Je bent geen tweede keus," zeg ik zacht. "Mocht je dat soms denken. Bij jou voel ik meer dan alleen aantrekking, ik - ik voel me veilig," Geft hij toe. Ik knik. "Dat is lief, ik voel me ook veilig bij jou." Zeg ik en pak zijn hand waarmee hij mijn hand van zijn buik haalde vast en verstrengel mijn vingers met die van hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    'The Fuck?' gil ik zacht als Maya wild om haar heen begint te slaan


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mary

    Ik spring van het dak van het lage gebouwtje en steek alles in mijn tas. Traag slenter ik richting huis. Er is toch niemand die op me wacht, en kwaad zal zijn als ik wat later ben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    André

    "Maya, Maya. Kalmeer!" Ik pak haar armen vast en houd haar stil. "COncentreer je op mijn stem." Zeg ik en zucht even. "Je bent bij mij, André, in mijn huis. Haal rustig adem en ontspan je." Zeg ik kalm.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi

    Ik hoor het geluid van de bel als André Maya rustig probeert te houden. 'Dierenarts' zeg ik zacht en loop naar de deur


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Quincy
    Ik schrik wakker en schiet overeind. Wat een verschrikkelijke nachtmerrie. Een vader met een alcohol verslaving, ouders die uit elkaar zijn.. Ik loop de trap af naar beneden. Ik doe de deur open en kijk om me heen. Het is waar, gewoon waar! Ik slaak een gilletje en ren de trap weer op. Ik trek de dekens over mijn hoofd en merk dat de tranen weer over mijn wangen rollen. Ik kan geen oog dichtdoen zo. Ik heb afleiding nodig.


    26 - 02 - '16

    Levi

    'Hoi Bob' zeg ik tegen de dierenarts als ik hem help binnen te komen (ofzo) Ik breng hem naar de woon kamer waar het Poesje op tafel ligt en hij gaat gelijk aan de gang


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Maya
    Maya, Maya. Kalmeer! hoor ik ergens in de verte en mijn armen worden vastgehouden "concentreer je op mijn stem" hoor ik... dat is..."Je bent bij mij, André, in mijn huis. Haal rustig adem en ontspan je hoor ik" ik probeer rustig te ademen "André... mompel ik ik voel dat mijn keel schraal is en ik herinner me Sarona weer die helemaal toegetakeld is Sarona... snik ik en voel de pijn weer snijden in mijn enkel, maag en op mijn wang


    « The "earth" without "art" is just "eh." »