• Members of the WAG-gang
    Broussard - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Timshel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Malambri - Elena - WAG van David Villa.
    Tocopilla - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Adler - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Courtois - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    Vantastic - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.


    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:26 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Haha idioot.
    And nopee, ga m'n bril niet op doen. Eigenwijs (:


    Doe lenzen? Ik voel me echt erg. Ik krijg vrijdag mijn brillen en ik heb donderdag een afspraak voor lenzen en mama betaald. o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Het is ook echt klote, maar moet je veel verbeteren dan?
    And volgende week heb ik een dag vrij (:, maar het waren afgelopen weken allemaal drukke weken, dus heel veel mensen moesten extra werken. Alleen ik moest ook nog naar school -__-'


    Geen idee, maandag is de inzage pas. ):
    De drukte is bij ons nu thank god afgelopen. Alleen nu hebben ze wat nieuws. Trek de bakken zo overhoop dat het niet recht te krijgen is. Maar geen 30 uur werken en een fulltime studie gaan doen. Nooit, je maakt jezelf kapot. In ieder geval met wat ik nu doe.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Doe lenzen? Ik voel me echt erg. Ik krijg vrijdag mijn brillen en ik heb donderdag een afspraak voor lenzen en mama betaald. o.O


    Kan ik niet dragen, die doen pijn aan m'n ogen ):.
    Haha beter toch (:, mijn mama had ook betaald met als voorwaarde dat ik mijn bril zou dragen. Maar ik draag hem alsnog niet :W.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Geen idee, maandag is de inzage pas. ):
    De drukte is bij ons nu thank god afgelopen. Alleen nu hebben ze wat nieuws. Trek de bakken zo overhoop dat het niet recht te krijgen is. Maar geen 30 uur werken en een fulltime studie gaan doen. Nooit, je maakt jezelf kapot. In ieder geval met wat ik nu doe.


    Ik ga ook zeker volgend jaar niet meer zo veel werken hoor (:.
    Mijn contract loopt dan toch af, dus ik moet wss toch weg. Al hoop ik dat ik een vast contract krijg voor een paar uurtjes, maar dat zal wss toch niet zo zijn.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.



    Jan valt buiten de groep. :W


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Kan ik niet dragen, die doen pijn aan m'n ogen ):.
    Haha beter toch (:, mijn mama had ook betaald met als voorwaarde dat ik mijn bril zou dragen. Maar ik draag hem alsnog niet :W.


    Haha, slecht van je. Ik ga ze wel dragen. want ze zijn mooi.:9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ik ga ook zeker volgend jaar niet meer zo veel werken hoor (:.
    Mijn contract loopt dan toch af, dus ik moet wss toch weg. Al hoop ik dat ik een vast contract krijg voor een paar uurtjes, maar dat zal wss toch niet zo zijn.


    Goed zo.
    Als ze tevreden met je zijn dan vast wel. Maar aan de andere kant je bent (niet grof bedoeld ofzo) oud. Ze hebben liever mensen van 14 want die verdienen veel minder.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RVertonghen schreef:



    Jan valt buiten de groep. :W


    Arme jan ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Goed zo.
    Als ze tevreden met je zijn dan vast wel. Maar aan de andere kant je bent (niet grof bedoeld ofzo) oud. Ze hebben liever mensen van 14 want die verdienen veel minder.


    Ghehe 14jarigen morgen niet bij ons werken, maar klopt ik ben eigenlijk al te oud. Maar aan de andere kant, iemand zoals mij krijgen ze niet snel weer. Ik heb al veel extra dingen geleerd die de 'normale' hulpkrachten niet leren. Ik heb allemaal taken die het vaste personeel meestal doen geleerd, dus ik kan een hoop (:. Maar ik zie wel haha.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Arme jan ):


    Inderdaad ):.
    Maar.... Hij is wel seksie.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ghehe 14jarigen morgen niet bij ons werken, maar klopt ik ben eigenlijk al te oud. Maar aan de andere kant, iemand zoals mij krijgen ze niet snel weer. Ik heb al veel extra dingen geleerd die de 'normale' hulpkrachten niet leren. Ik heb allemaal taken die het vaste personeel meestal doen geleerd, dus ik kan een hoop (:. Maar ik zie wel haha.


    Ohhh, hier werken alleen maar 14jarige bij supermarkten en een paar ouderen om leiding te geven. Kijk en daarom doen ze je waarschijnlijk niet snel weg.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Inderdaad ):.
    Maar.... Hij is wel seksie.


    Hmmmm.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Ohhh, hier werken alleen maar 14jarige bij supermarkten en een paar ouderen om leiding te geven. Kijk en daarom doen ze je waarschijnlijk niet snel weg.


    Bij ons is het 16 jaar en ouder, en de vakkenvullers mogen wel 15 zijn maar worden meestal ook pas aangenomen als ze 16 zijn. (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Hmmmm.


    Laat ik het anders formuleren: Ik vind hem seksie. :9~


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Bij ons is het 16 jaar en ouder, en de vakkenvullers mogen wel 15 zijn maar worden meestal ook pas aangenomen als ze 16 zijn. (:


    Oh, vreemd. maar volgens mij zijn die 14jarige ook wel zwaar illegaal, maargoed.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.