• Members of the WAG-gang
    Broussard - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Timshel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Malambri - Elena - WAG van David Villa.
    Tocopilla - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Adler - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Courtois - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    Vantastic - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.


    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:26 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Laat ik het anders formuleren: Ik vind hem seksie. :9~


    Hahaha x'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Muh


    Hope goes lost but never dies.

    Hooi (:

    What's wrong?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Oh, vreemd. maar volgens mij zijn die 14jarige ook wel zwaar illegaal, maargoed.


    Kan verschillen per supermarkt keten. Een meisje uit mijn voetbalteam werkte op haar 15e ook al bij de AH. Maar in het huishoudelijk reglement van de Poiesz staat dat je 16 moet zijn. (het boekje wat ik kreeg toen ik daar kwam werken, rot boekje. Heb alleen het deel over m'n salaris gelezen :W.)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Kan verschillen per supermarkt keten. Een meisje uit mijn voetbalteam werkte op haar 15e ook al bij de AH. Maar in het huishoudelijk reglement van de Poiesz staat dat je 16 moet zijn. (het boekje wat ik kreeg toen ik daar kwam werken, rot boekje. Heb alleen het deel over m'n salaris gelezen :W.)


    Hmm, ik doelde eigenlijk op de wet, haha.
    Ik heb ook zo'n soort boekje en ik heb ook een werkboek die ik moet maken en inleveren. Ik heb 3 bladzijdes gedaan. -,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Alohaa Ambeer.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hey guys.

    Mwah not much, ben gewoon moe.


    Hope goes lost but never dies.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Hmm, ik doelde eigenlijk op de wet, haha.
    Ik heb ook zo'n soort boekje en ik heb ook een werkboek die ik moet maken en inleveren. Ik heb 3 bladzijdes gedaan. -,-'


    Ghehe dat kan ook. Bij ons is ook zo'n andere supermarkt die heeft vet veel buitenlanders aangenomen en die staan niet op de loonlijst. En telkens als er controle is zegt hij dat ze dingen gejat hebben en bla die bla, en dat ze in de winkel werken om schuld terug te betalen. Echt zo wazig enzo.

    Haha echt? Wij moesten wel een aantal dingen doen via internet en certificaten halen maar dat was echt binnen no time klaar. Over alcohol controle en klantvriendelijkheid en veiligheid enzo ghehe.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Timshel schreef:
    Hey guys.

    Mwah not much, ben gewoon moe.


    Ahw ):.
    lekker vroeg slapen anders?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ghehe dat kan ook. Bij ons is ook zo'n andere supermarkt die heeft vet veel buitenlanders aangenomen en die staan niet op de loonlijst. En telkens als er controle is zegt hij dat ze dingen gejat hebben en bla die bla, en dat ze in de winkel werken om schuld terug te betalen. Echt zo wazig enzo.

    Haha echt? Wij moesten wel een aantal dingen doen via internet en certificaten halen maar dat was echt binnen no time klaar. Over alcohol controle en klantvriendelijkheid en veiligheid enzo ghehe.


    Dat is pas illegaal!
    Jep, maar ik heb uitstel en mag erin werken wanneer ik tijd heb. Maar ik moet ook ontspannen zegt mijn baas dan. En school vinden ze belangrijker enzo (: Dus dat is wel fijn. Bij jullie is veel chiller dan. Ik ben super klantvriendelijk. Bejaarden zijn dol op me omdat ik ze met alles help. Alles zolang ik maar niet hoef te vouwen, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eén van deze dagen val ik eens flauw denk ik. Hha. Hbe ik net nog even heel de boek bij elkaar geflipt omdat ik nu 93 abo's heb op Harry.


    Tears are words the heart can't say.

    Timshel schreef:
    Hey guys.

    Mwah not much, ben gewoon moe.


    Awh ):
    Ga anders vroeg slapen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Llovera schreef:
    Eén van deze dagen val ik eens flauw denk ik. Hha. Hbe ik net nog even heel de boek bij elkaar geflipt omdat ik nu 93 abo's heb op Harry.


    Don't, dat is een kut gevoel.
    Whaa, vet nice! Ik mis mijn abo's en ik mis schrijven ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Don't, dat is een kut gevoel.
    Whaa, vet nice! Ik mis mijn abo's en ik mis schrijven ):

    Maar je studies gaan voor dat is normaal. Mijn school gaat ook voor. Ik verlies er maandag toch al weer 3 ofzo. Was deze week ook zo. Mensen hebben zo precies geen geduld meer.


    Tears are words the heart can't say.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Dat is pas illegaal!
    Jep, maar ik heb uitstel en mag erin werken wanneer ik tijd heb. Maar ik moet ook ontspannen zegt mijn baas dan. En school vinden ze belangrijker enzo (: Dus dat is wel fijn. Bij jullie is veel chiller dan. Ik ben super klantvriendelijk. Bejaarden zijn dol op me omdat ik ze met alles help. Alles zolang ik maar niet hoef te vouwen, haha.


    Ghehe, ik kreeg een 8 voor klantvriendelijkheid terwijl ik soms echt een bitch ben. Sommige klanten katten me echt af en lopen te zeiken over bepaalde acties wat niet klopt blablabla. En dan zeg ik: 'Mevrouw als u de volgende keer even goed leest dan ziet u dat de actie zo en zo is.' Serieus, sommige klanten kan ik wel neerknuppelen. Al vinden de meeste mij wel aardig, als ik bijvoorbeeld in de kruidvat ofzo ben, en ik kom een van de vaste klanten tegen dan beginnen ze helemaal een praatje met me te maken enzo. En ze wensen me steeds succes als ik naar school moet enzo haha.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.