• Members of the WAG-gang
    Broussard - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Timshel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Malambri - Elena - WAG van David Villa.
    Tocopilla - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Adler - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Courtois - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    Vantastic - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.


    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:26 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Llovera schreef:
    (...)
    Maar je studies gaan voor dat is normaal. Mijn school gaat ook voor. Ik verlies er maandag toch al weer 3 ofzo. Was deze week ook zo. Mensen hebben zo precies geen geduld meer.


    Idd. Mijn toekomst ligt niet in het schrijven, daar heb ik niet genoeg talent voor. (: Mensen zijn gewoon stom ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Llovera schreef:
    (...)
    Maar je studies gaan voor dat is normaal. Mijn school gaat ook voor. Ik verlies er maandag toch al weer 3 ofzo. Was deze week ook zo. Mensen hebben zo precies geen geduld meer.


    Ik moet nog steeds een deel van jou verhalen terug lezen, maar ik heb gewoon geen tijd. ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ghehe, ik kreeg een 8 voor klantvriendelijkheid terwijl ik soms echt een bitch ben. Sommige klanten katten me echt af en lopen te zeiken over bepaalde acties wat niet klopt blablabla. En dan zeg ik: 'Mevrouw als u de volgende keer even goed leest dan ziet u dat de actie zo en zo is.' Serieus, sommige klanten kan ik wel neerknuppelen. Al vinden de meeste mij wel aardig, als ik bijvoorbeeld in de kruidvat ofzo ben, en ik kom een van de vaste klanten tegen dan beginnen ze helemaal een praatje met me te maken enzo. En ze wensen me steeds succes als ik naar school moet enzo haha.


    Dat is vet leuk (: Hahaha, sommige klanten willen alleen door mij geholpen en dat maakt me zo blij. Maar sommige kan ik niet uitstaan en die wil ik echt kapot slaan. Vooral als ze de bak overhoop trekken die ik net helemaal recht heb lopen vouwen. Vorige zaterdag was echt een hel. Mijn assistentbaas ging tegen een klant schreeuwen omdat die alles (de hele winkel) had overhoop gegooid. Wij weekendhulpen stonden echt zo van OMG, ons werk. ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ik moet nog steeds een deel van jou verhalen terug lezen, maar ik heb gewoon geen tijd. ):

    Dat is volgens mij ondertussen wel al een serieus deel geworden want ik heb daar nu al 24 hoofdstukken. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Dat is vet leuk (: Hahaha, sommige klanten willen alleen door mij geholpen en dat maakt me zo blij. Maar sommige kan ik niet uitstaan en die wil ik echt kapot slaan. Vooral als ze de bak overhoop trekken die ik net helemaal recht heb lopen vouwen. Vorige zaterdag was echt een hel. Mijn assistentbaas ging tegen een klant schreeuwen omdat die alles (de hele winkel) had overhoop gegooid. Wij weekendhulpen stonden echt zo van OMG, ons werk. ):


    Hahaha geniaal. Ik zie het al helemaal voor me haha. Zo'n mens wat staat te schreeuwen tegen een klant omdat die de hele winkel over de hoop trekt.

    Wij hebben van die gratis zegeltjes, en die krijg je bij elke 2,50 En er is zo'n vrouw die iets extra's gaat kopen als ze bijvoorbeeld op 36,70 zit, en dan komt ze dus uit op 37,50 zodat ze een extra zegeltje had. Ging ze laatst 2 bierflesjes pakken, maar daar zit statiegeld op en op statiegeld krijg je geen zegeltjes. Dat wist die vrouw dus niet, maar mijn collega wel. En toen begon dat wijf helemaal te flippen dat ze een zegeltje mistte, zegt mijn collega zo: 'Ja mevrouw, op statiegeld krijgt u geen zegeltjes dus u loopt uw zegeltje mis.' Nou dat wijf was pissed joh, niet normaal. En dat om een stom zegeltje.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Idd. Mijn toekomst ligt niet in het schrijven, daar heb ik niet genoeg talent voor. (: Mensen zijn gewoon stom ):

    Hha ik denk ook niet dat mijn toekomst daar ligt. en ja idd sommige mensen zijn gewoon echt stom. Sommigen zouden hun abo al weg halen vanaf dat je 2 uur niet schrijft nadat ze een abo namen.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik lees helemaal geen van jullie verhalen meer ): In de zomervakantie ga ik alles inhalen en lezen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Llovera schreef:
    (...)
    Dat is volgens mij ondertussen wel al een serieus deel geworden want ik heb daar nu al 24 hoofdstukken. (:


    Meeh, dan moet ik echt zo veel terug lezen. o:.
    Ik moet dat binnenkort eens doen, maar ik zit ook nog zo weinig op de pc. Ik zit meestal op mijn telefoon op facebook, twitter en hotmail. Ik zit amper nog op Q Ö


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Hahaha geniaal. Ik zie het al helemaal voor me haha. Zo'n mens wat staat te schreeuwen tegen een klant omdat die de hele winkel over de hoop trekt.

    Wij hebben van die gratis zegeltjes, en die krijg je bij elke 2,50 En er is zo'n vrouw die iets extra's gaat kopen als ze bijvoorbeeld op 36,70 zit, en dan komt ze dus uit op 37,50 zodat ze een extra zegeltje had. Ging ze laatst 2 bierflesjes pakken, maar daar zit statiegeld op en op statiegeld krijg je geen zegeltjes. Dat wist die vrouw dus niet, maar mijn collega wel. En toen begon dat wijf helemaal te flippen dat ze een zegeltje mistte, zegt mijn collega zo: 'Ja mevrouw, op statiegeld krijgt u geen zegeltjes dus u loopt uw zegeltje mis.' Nou dat wijf was pissed joh, niet normaal. En dat om een stom zegeltje.


    Dude, mijn baas is cool!

    Whahahahha, ik vind het echt heel grappig. Wat een stom wijf.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Meeh, dan moet ik echt zo veel terug lezen. o:.
    Ik moet dat binnenkort eens doen, maar ik zit ook nog zo weinig op de pc. Ik zit meestal op mijn telefoon op facebook, twitter en hotmail. Ik zit amper nog op Q Ö

    Lees maar als je tijd hebt. Voorlopig loopt dat verhaal nog niet weg hoor (:


    Tears are words the heart can't say.

    Vantastic schreef:
    Ik lees helemaal geen van jullie verhalen meer ): In de zomervakantie ga ik alles inhalen en lezen (:

    Dta wordt leuk voor je als ik nog is besluit 5 verhalen te gelijk te beginnen, zoals voirge zomer.


    Tears are words the heart can't say.

    Llovera schreef:
    (...)
    Dta wordt leuk voor je als ik nog is besluit 5 verhalen te gelijk te beginnen, zoals voirge zomer.


    Pfffff. Een geluk ik lees ontzettend snel. En ik ga alleen maar sneller lezen aangezien ik nu gewoon super veel lees voor mijn studie. Ik lees een boek 2x zo snel als mijn moeder en die leest al snel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Maar ik ga slapen, zo moe en voel me kut.
    Goodnight <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Goodnight <3


    Tears are words the heart can't say.

    Sleepwell kiddo <3.

    Ik ga zo ook naar boven, ff tv kijken enzo.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.