• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - swaIIow | Matt Robinson | 18
    - Maitresse| Anthony Blair | 17
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17
    - Craziness | Othilie Favre | 16
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    -



    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger |
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp |
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles

    - Als je vriendschappen of relaties aangaat met anderen, doe dit dan steeds met toestemming van de anderen.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ikknik als een klein kind. Ik dacht na, voor een plan, maar het enige dat door mijn hoofd bleef spoken was Mary, de mooiste naam die ik ooit gehoord had. 'Wat is jou gave?...' vraag ik nieuwschierig.
    [nu ga ik echt. Doei.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    "Remote sensing. Ik kan de toestand van andere mensen of voorwerpen voelen, al zijn ze niet bij mij."
    Ik kijk hem glimlachend aan.
    "Wat dus wil zeggen dat ik weet," ik druk een kus op zijn lippen, "wat jij doet," ik druk er een onder zijn oor, "op elk moment van de dag."
    Tenslotte plaats ik er een in zijn hals. Ik kijk hem licht grijnzend aan.
    "En de jouwe?"

    [ik ga ook (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie Jade Mirron

    Ik rol weer met me ogen en zucht geirriteerd. 'Het enige wat ik op dit. Moment voor je voel is de behoefte je te slaan,' grinnik ik en met een kleine beweging van mijn hand laat ik hem op de grond vallen.

    [Ik ga ook zo slapen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Quinten Happle
    Ik lachte waarna het veranderde in een grijns. Ze was grappig. 'Ach ik ben half Tigre mijn vader was Tigre en mijn moeder Aigles.' Zeg ik nonchalant maar iets te hard zoals de Tigres (de tafel naast ons met Madison anthony Liam en Souf) het ook hoorde. Ach joh ik kon al hun banden breken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cassie Jade Mirron

    'Je bent er trots op dat je half tigre bent?' Zogenaamd bezorgd leg ik mijn hand op zijn voorhoofd. 'Hmmm je hebt geen koorts. Het verklaard wel waarom je soms net zo irritant bent als hun,' grijns ik.

    [Ik ga nu echt slapen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Quinten Happle
    Ik trek mijn wenkbrauw op. 'ik ben daar niet trots op anders had ik op een andere afdeling gezeten gekkie.' zeg ik grijnzend. Ze doet haar zachte hand op mijn voorhoofd.
    Hmmm je hebt geen koorts. Het verklaard wel waarom je soms net zo irritant bent als hun,' grijnsd ze. Ik grijns terug. 'ik kan nog irritanter zijn.' Zeg ik grijnzend. Mijn irissen kleuren grijs zo kon je zien dat ik in trance ging en ging rommelen aan banden. Ik grijnsde en liet Madisons band met Cassie opbloeien. Alsof ze er goede vriendinnen waren. Dit werd lachen. Ik ging weer uit de transe en mijn ogen kleurde weer kastanje bruin.

    Madison Quin Prime
    Ik miste Mary opeens niet zo erg meer. Ik had zin om met Cassie te kletsen. Ik duwde Anthony weg en excuseerde me. Ik liep richting Cassie en ging vrolijk naast haar zitten. 'Zo meid heb je een leuke vakantie gehad?' Vraag ik maar met een aardige glimlach terwijl ik haar knuffel. Ik zie mensen kijken maar het boeit me niet. Ik kijk met een opgetrokken wenkbrauw naar Jason.

    Jason Quinten Happle
    Ik schiet in de lach als ik Madison opeens zo aardig tegen Cassie zie doen. Dat was gewoon onnatuurlijk. Ik zie duistere blikken van Tigres. Ik grijns en doe mijn wenkbrauwwiebel. Ja ik had dit gedaan. Ik keek Cassie aan. 'Madison wat vind je van Cassie.' zeg ik bijna proestend. 'Ze is de beste vriendin die er bestaat. Ik vind haar super aardig en ik zou nooit ruzie met haar kunnen maken.' zei ze met een argwanende blik en knuffelde Cassie daarna weer. Ik schoot weer in de lach. Mijn dag kon niet meer stuk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [hierboven^^^ ik was melig xD die jongens van Tigres begrijpen dat Jason dat doet hè? Save Madison!! XD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aminthe

    Ik zucht, en ik concentreer me op mezelf. Langzaam word ik onzichtbaar, en ontastbaar. Niemand weet meer waar ik ben, en wat ik doe. Onwillekeurig verschijnt hierdoor een grote grijns op mijn gezicht. Ik loop naar mijn kamer, en plof neer op bed. Ik mompel wat, en even later zweeft een boek naar me toe, maar plotseling vergeet ik me te concentreren en valt het met een plof op de grond. Ik maak mezelf weer zichtbaar, en pak het boek weer op.

    [Wie wil Aminthe meeten?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thimo Parker.
    Ergens gaf me het een onveilig gevoel, maar aan de andere kant op school deed ik toch nooit iets bijzonders. Ik glimlsch,'Gaaf, nou eigenlijk loopt er op dit moment een zelfde mij door de gangen, ik kan mezelf en binnekort andere dingen en mensen klonen.' ik bloos licht en kijk naar haar nog steeds blote voeten.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Je kan naar de gangen gaan en Tiara en Thimo ontmoeten.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Okai, dan doe ik dat(:]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mary

    Ik zeg maar niet dat ik dat daarnet eigenlijk al had gezien. Dan kijkt hij naar mijn voeten.
    "Oeps," zeg ik zacht en doe ze weer aan, waardoor ik een beetje groter ben.
    Ik kijk hem glimlachend aan.
    "Is dat dan niet verwarrend?"
    Ik beeld me verschillende Thimo's in. Man, ik zou gek worden, en een speelse glimlach verschijnt op mijn gezicht.



    [ik ga even douchen (;]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    Even later plofte ik weer neer aan de lange tafel. Verveeld begon ik van mijn glas cola te nippen.

    [Heb momenteel geen idee wat ik zou kunnen doen. x'D]


    Take me to wonderland

    Fedea

    Ik kijk naar Fáilte.
    "Ben je ziek ofzo? Je hebt zo weinig gegeten."
    Ik grinnik zachtjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [xTrustMex is alleen nog niet online, maar daar verzinnen we wel wat op ^-^]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."