• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - swaIIow | Matt Robinson | 18
    - Maitresse| Anthony Blair | 17
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17
    - Craziness | Othilie Favre | 16
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    -



    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger |
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp |
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles

    - Als je vriendschappen of relaties aangaat met anderen, doe dit dan steeds met toestemming van de anderen.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte
    Ik kijk op van mijn glas baar Fedea.
    "Nah."Lach ik naar haar. "Dat hoop ik toch niet tenminste." Voeg ik er gespeeld bezorgd aan toe.
    "Had gewoon niet zoveel honger," zucht ik.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 10:00 ]


    Take me to wonderland

    Aminthe

    Ik besef dat ik hier niet eeuwig kan blijven liggen, en sta op van mijn bed, dat overigens hemels zacht aanvoelt. Ik doe de deur open, en zwaai met mijn hand, zodat hij weer geluidloos dichtgaat. Ik loop verveeld door de gangen, op zoek naar een teken van leven. Dan zie ik twee mensen staan, een jongen en een meisje. Met mijn hoofd naar de grond loop ik naar ze toe.
    'Hoi,' zeg ik, terwijl ik mijn hoofd weer naar ze toe richt. Ze zijn ouder dan ik, als ik me niet vergis.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Voelt Cassie nu ook zo over madison?]

    Cassie Jade Mirron

    Ik kijk Jason boos aan. 'Stop het nu!' Sis ik en ik duw Madison van me af. Ik sta op en ga een eindje verderop bij Failte en Fedea [?] Aan tafel zitten.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 10:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thimo Parker.
    'wat? Oh nee hoor, voor de medemens misschien... Maar omdat ik me hier nogal moet concentreren zal mijn andere helft een beetje afwezig zijn, maar dat kan me niet schelen hoor.' ik grijns licht maar dan kijk ik wat serieuser,'Mary, ga je echt veranderen?' zeg ik en bijt op mijn lip. Dan kijk ik weer omhoog, doordat ze haar hakken heeft aangetrokken ben ik net iets kleiner, maar als ik weer één ben zullen we wel evenlang zijn.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Wat heb ik gemist??]


    El Diablo.

    Thimo Parker [2].
    Ik weet waar mijn andere helft mee bezig is en hoop dat Tiara mijn gedachten niet leest. 'Hoi!' doet een vrolijke stem me opschrikken. Ik kijk haar aan, ah een nieuwe Aigles! 'Hoi?' zeg ik licht glimlachend. 'Eerste jaar?' vraag ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 10:06 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Niet zoveel denk ik. ;p Thimo en Mary hebben elkaar gezoend, maar dat weet niemand. En Madison is een soort van bevriend met Cassie door de gave van Jason. Anderen mogen me aanvullen als ik wat gemist heb. ^^]


    Take me to wonderland

    Aminthe

    Ik knik. 'Eerste jaar. Jullie?'
    Ik bekijk ze schattend, ik denk dat ze uit het tweede of het derde jaar komen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mary

    Ik lach even wanneer hij heel subtiel vermeldt dat hij me leuk vindt. Dan vraagt hij of ik ga veranderen. Ik knik.
    "Iets in me zegt me dat ik niet goed bezig was, en toen ik jou daarstraks zag," ik zucht even en kijk hem aan.
    "Maar ik kan niet plots stoppen met Mary zijn, snap je? Madison had daarnet al iets door."
    Ik ga even met mijn hand door mijn haar.
    Ik zie hem ongemakkelijk naar me kijken, en ik doe lachend mijn schoenen weer uit, en zo ben ik weer kleiner.
    "Dit is iets beter," zeg ik lachend.


    Fedea

    Ik grinnik.
    "Jij? Niet veel honger?"
    Ik leg lachend mijn hand op zijn voorhoofd.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 10:15 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker [2].
    Ik grinnik. 'Welkom, derde jaars.' zeg ik glimlachend. 'Dus welke gave ga je hier doorontwikkelen?' ik pluk wat aan mijn haar en zet mijn bril rechter op mijn neus.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aminthe

    'Onzichtbaar en ontastbaar worden. Jullie?'
    Ik grinnik, en mijn benen knipperen, alsof ze een soort lampje zijn dat aan en uit gaat.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thimo Parker.
    Ik knik langzaam. 'Ja... Natuurlijk.' mompel ik. Mijn mondhoeken krullen omhoog als ze haar hakken weer uit doet en ik weer in haar prachtige ogen kan staren. 'Ik hou van je...' zeg ik zachtjes.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Thimo Parker [2].
    Ik grijns,'Handig. Ik kan mezelf klonen, je zult me wel vaak in het gebouw tegenkomen. Meestal loop ik op drie verschillende plekken tegelijk.'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aminthe

    Ik grijns.
    'Klonen? Nou word ik bang. Ben jij dan nu hier als origineel of als kloon?' grinnik ik, hoewel het me toch erg doet denken aan een science fiction film.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mary

    Mijn ogen worden groot wanneer hij zegt dat hij van me houdt.
    "Thimo, daar is het misschien een beetje te vroeg voor, maar ik kan niet ontkennen dat er iets is tussen ons," zeg ik voorzichtig.
    Ik glimlach even en leg mijn armen om zijn middel.
    "En ik beloof je, dat ik nooit meer in bed zal duiken met een andere jongen."
    Ik weet dat het hem zou kwetsen als ik het toch doe, dus kan ik kan het maar beter beloven, zowel aan hem als aan mezelf. Ik druk nog even mijn lippen op de zijne. Hoe ik dit probleem ga oplossen met mijn reputatie, weet ik nog niet.


    [ik moet gaan leren ._____. tot seffens :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.