• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - swaIIow | Matt Robinson | 18
    - Maitresse| Anthony Blair | 17
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17
    - Craziness | Othilie Favre | 16
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    -



    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger |
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp |
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles

    - Als je vriendschappen of relaties aangaat met anderen, doe dit dan steeds met toestemming van de anderen.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Dit," zeg ik zacht en verstrengel mijn vingers met de zijne.
    "We werken ons er wel uit."
    Ik tover een glimlach op mijn gezicht.


    [ja, het is nog steeds avond, en dank je (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ik knik. 'Ja, natuurlijk...' zeg ik zachtjes. Ik geef haar een zacht kusje. 'Sorry lief, ik moet nu echt gaan...' ik slik en trek een pruillip.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alexis

    Ik vis mijn make-up uit mijn tasje. Ik smeer lichtrode lippenstift op mijn lippen, en maak mijn ogen op met oogpotlood en mascara. Ik geef een kus op de spiegel, waar nu een afdruk zit. Perfect, beautifull as always.


    El Diablo.

    Fáilte
    Ik richt mijn ogen naar boven, in de hoop om de hand van Fedea op mijn voorhoofd te zien liggen.
    Glimlachend sla ik zachtjes haar hand van mijn voorhoofd. "Misschien moet ik de keuken eens laten weten dat ze eens Nando's moeten proberen." Lach ik.


    Take me to wonderland

    Mary

    Ik knik zachtjes en druk nog snel een kus op zijn lippen voor ik mijn schoenen weer aan doe.
    "Ik ga ook maar weer terug."
    Ik glimlach even en knijp in zijn hand voor ik hem loslaat.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Nou, veel succes."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ik zucht, maar het wa beter nu echt te gaan. 'doei...' Ik kijk naar haar tot ze uit het zicht is en laat me dan weer een worden.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Ik ben even teruglezen dus typ niet zo snel ! xD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexis

    Verveeld loop ik de trap af, en zie Thimo dromerig rondlopen. "Wat is er met jouw?" vraag ik argwanend. Iets klopt hier niet, en ik ga uitzoeken wat.


    El Diablo.

    Thimo Parker.
    Verschrikt kijk ik op. 'Wat? Oh...' Onderaan de trap staat Alexis, volgens mij een van de aartsvijanden van Mary. 'Ik... Uhm, ik kom gewoon uit de bibliotheek.' zeg ik glimlachend, hier begint het gezeik al.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Tiara Noëlle Pofue.

    Ik schudde mijn hoofd om uit mijn gedachte te komen en keek naar de vliegende roos die de hoek omging. 'Haha, die zal vast een fijn welkom hebben gehad' Zeg ik glimlachend.

    Soufian Nigel Prángé.

    Ik volg het gesprek van Anthony en Madison op de voet. Opeens loopt Madison vrolijk naar Cassie en Jason en gaat bij ze zitten.

    [xD, ik ga zo ff restje kranten en dan iets bespreken over carnaval daarna ben ik der weer XD ]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:18 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mary

    Ik kom langs de andere kant, en zie Alexis praten met Thimo. Ik besluit me te gaan moeien.
    "Alexis, waarom praat jij tegen een Aigle?" Ik dwing mijn ogen Alexis aan te kijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker. [2]
    Ik lach,'Dat zal wel!' Ik was van plan om nog even naar de leerlingenkamer te gaan. Misschien stond de opehaard aan. 'ga je mee? Naar de leerlingenkamer.'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Dat zal wel!' Zegt hij lachend. 'Ga je mee? Naar de leerlingenkamer?' Vraagt hij dan. 'Ja, leuk' Antwoord ik glimlachend. 'De openhaard staat vast wel aan' Beantwoord ik zijn gedachte, wanneer ik me er even op geconcentreerd heb. Tegelijkertijd lees ik wat hij denkt over Mary en Alexis. 'Thimo?' Vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Thimo Parker.
    Als we de leerlingenkamer in lopen brand de opehaard. Ik glimlach en ga er in de kleermakerzit voor zitten. 'ja?' zeg ik gnietend van de opehaard.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:23 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."