• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - swaIIow | Matt Robinson | 18
    - Maitresse| Anthony Blair | 17
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17
    - Craziness | Othilie Favre | 16
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    -



    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger |
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp |
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles

    - Als je vriendschappen of relaties aangaat met anderen, doe dit dan steeds met toestemming van de anderen.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ik zal hem er morgen inzetten, ben nu op iPhone (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maitresse schreef:
    [Ja :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...) [Ja :D]

    [Ok is goed. Dan ga ik het even aanpassen en dan schrijf ik wel wat :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Thimo Parker.
    Aan de ene kant voelt het goed, maar aan de andere kan fout. Het goede gevoel neemt over. Ik leg mijn handen voorzichtig om haar middel. Ik ga verder met de kus en glij iet wat verlegen met mijn tong haar mond binnen. Mijn ogen sluiten zich. Kleine vonkjes springen op en neer in mijn buik.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cassie Jade Mirron

    'Dat zeg ik,' antwoord ik koppig, 'maar nou en, het gaat toch nooit gebeuren. Je zou nog wel beter zijn dan die idioot van een Anthony en die andere les tigres idioten maar daar blijft het ook bij,' zeg ik liefjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Anthony Blair ( Les Tigres )

    "Helaas Anthony je bent te jong." Zag ik haar knipogen.
    "Wie zegt dat?" Zei ik met ondeugende pretlichtjes. "Ik ben net zo oud als jij hoor."
    Ik kon de grijns maar niet van mijn gezicht afhouden.
    "Tenzij je op oude mannen valt van over de 50." ging ik verder. "Wat ik overigens niet zou geloven, want dat zou gewoon...vies zijn."


    [De rest zal voor morgen zijn, want ik kruip dadelijk mijn bedje in :)]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 1:54 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mary

    Ik leg mijn armen om zijn hals, en beantwoord zijn kus passioneel maar teder. Dit is zo anders dan alle andere dingen die ik gedaan heb. Ik begin er zelfs spijt van te krijgen. Met mijn ene hand woel ik even door zijn haren. Ik beëindig voorzichtig de kus en kijk hem aan. Ik wrijf even met mijn neus langs de zijne, met mijn armen nog steeds om zijn hals.
    "Niemand mag dit weten," fluister ik, en ik druk nog een vlinderzacht kusje op zijn lippen. Ik lach even en veeg de lippenstift op zijn mond wat weg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Beteuterd kijk ik haar aan als ze de kus stopt. 'Maar, waarom? Ik.' Ik snaap haar wel en ik zou het zelf ook moeten willen verzwijgen, maar hoe zou dat in vredesnaam kunnen als je zulke gevoelens voor een meisje hebt. Ik slik en laat mijn handen nog steeds op haar heupen rusten. 'O-oké, niemand komt dit te weten...' geef ik toe.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jason Quinten Happle
    'aaawww dankje hoor.' Zeg ik met een hoge pretstem. Ik grijns. 'Dus je vind me wel leuk.' Zeg ik terwijl ik naar voren buig met pretoogjes. Ik steun op mijn armen. Ze was niet slecht.

    Madison Quin Prime
    "Wie zegt dat?" Zei hij met ondeugende pretlichtjes. "Ik ben net zo oud als jij hoor."
    Hij kon de grijns maar niet van zijn gezicht afhouden.
    "Tenzij je op oude mannen valt van over de 50." ging hij verder. "Wat ik overigens niet zou geloven, want dat zou gewoon...vies zijn." zei hij met een uitstekende tong.
    'Misschien ben ik wel een Ehm.. anti-Pedofiel..' Zeg ik lachend. 'Anth je kent me ik ken geen lange liefdes mijn langste ooit was 6 maanden.' Zeg ik met een onschuldige blik. Ik knijp in zijn wangetjes. 'Ik ben natuurlijk wel onweerstaanbaar.' Zeg ik grijnzend. 'Je bent natuurlijk wel knap.' Zeg ik complimenterend. Ik gaf bijna nooit complimentjes.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mary

    "Ik weet ook niet waarom, maar ik weet dat het goed voelt."
    Ik glimlach en weet nu heel zeker dat ik ga veranderen. Geen Liam meer, geen Souf meer, alleen een nieuwe Mary.
    Ik druk mijn lippen nog eens op de zijne.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 2:06 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ok, dit is echt de laatste reactie die ik nu plaats :') Ik kan het gewoon niet weerstaan.]


    Anthony Blair ( Les Tigres )

    Terwijl ze in mijn wangen kneep, deed ik toch een poging om iets te zeggen.
    "Dat is in ieder geval langer dan de mijne."
    "Ik ben natuurlijk wel onweerstaanbaar." Zei Madison grijnzend. "Je bent natuurlijk wel knap."
    "Natuurlijk ben ik knap." Zei ik terwijl ik mijn tanden bloot lachte. "Ik bedoel, heb je me al eens goed bekeken."
    Terwijl ik dat zei, kwam het macho gedrag weer naar boven en liet ik mijn armspieren zien.
    "Je kan voelen als je wilt." Zei ik gespeeld trots terwijl ik mijn borstkas naar voren duwde.


    [Ok nu ben ik echt weg...bubaaaai(doeg)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassie Jade Mirron

    Ik rol met mijn ogen buig ook naar voren. 'Ik zeg alleen dat je beter bent dan die les tigres idioten.Meer niet,' zeg ik terwijl recht in zijn ogen kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thimo Parker.
    Ik knik instemmend. Ik geef haar een vlug kusje terug en laat mijn handen dan van haar heupen zakken. 'Ik... Euh... Zie ik je nog eens?' vraag ik bijtend op mijn lip.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik lach zachtjes om zijn stunteligheid.
    "Natuurlijk zie je me nog. Alleen, het wordt moeilijk..."
    Ik denk even na.
    "Je kan natuurlijk niet gezien worden in onze slaapkamers en andersom."
    Ik druk een kus op zijn lippen en wrijf even over zijn wang.
    "We zien wel, ik weet alleen dat dit veel te goed voelt om zomaar te negeren."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madison Quin Prime
    "Natuurlijk ben ik knap." Zei hij terwijl hij zijn tanden bloot lachte. "Ik bedoel, heb je me al eens goed bekeken."
    Terwijl hij dat zei, kwam het macho gedrag weer naar boven en liet hij zijn armspieren zien.
    "Je kan voelen als je wilt." Zei hij gespeeld trots terwijl hij zijn borstkas naar voren duwde.
    Ik grijnsde. Ik was niet makkelijk te versieren. Ik duw hem iets naar achteren. Ik duw hem in zijn buik zo voelde ik toch nog wat spieren. 'Ik grijnsde. Ik ben niet zo makkelijk te versieren Blair.' Zeg ik spottend. Ik pakte mijn haar vast en begon een vissengraatvlecht te maken. Ik voelde me alleen ookal was ik omringt door mensen. Ik miste Mary.

    Jason Quinten Happle
    'Meer niet.' Zegt ze bot. Ik trek mijn wenkbrauw charmant op. 'Jij voelt wat voor me Cas. Je geeft het alleen niet toe.' Zeg ik speels. Ik knipoog en ga dan onderuit zitten. Vrouwen ze wouden hun gevoelens gewoon niet uiten.


    I'm finally back, Finally after a Year break