• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - swaIIow | Matt Robinson | 18
    - Maitresse| Anthony Blair | 17
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17
    - Craziness | Othilie Favre | 16
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    -



    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger |
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp |
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles

    - Als je vriendschappen of relaties aangaat met anderen, doe dit dan steeds met toestemming van de anderen.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker [2].
    Ik lach zachtjes. 'Wat? Al mijn delen zijn gelijkwaardig, Maar meestal als ik mezelf te vaak kloon gaan er onderdelen missen.' Ik grinnik.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [En als het topic vol is, dan mag Smugness het nieuwe openen, ik stuur hem daarna wel het beginbericht (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik begin wel gewoon in mijn slaapkamer ;P]

    Alexis
    Ik zucht, tijd om om te kleden. Sorry, maar ik kan gewoon niet langer dan 4 uur in dezelfde outfit lopen. Ik kleed me uit, en sta nu in mijn rode lingerie een outfit te zoeken. Ik zie dat het raam openstaat, maar het boeit me niet dat ik in een bh en string ervoor sta. Ik heb een mooi lichaam, ik hoef me niet te schamen. Ik pak een zwart cocktail jurkje dat net 10 cm onder mijn kont valt, en mijn rode hakken. Ik doe ze aan en loop naar de badkamer, Make-up tijd!


    El Diablo.

    [Ik moet ook leren -.- ben er vanavond wel weer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aminthe

    'Pfew, ik dacht even dat ik nu met een robotachtig wezen stond te praten. Dus je karakter en zo is blijft gewoon hetzelfde als je iemand kloont?' vraag ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thimo Parker.
    'Ja, sorry... Stom.' zeg ik slikkend. 'Daar hou ik je aan.' mompel ik zachtjes. Ik sluit mijn ogen en zoen terug. Ik zal zo terug moeten of mezelf nog eens klonen om geen argwaan bij Tiara op te roepen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Topic 2. Hier wordt pas gereageerd als dit vol is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    Ik glimlach.
    "Daar hou ik je aan," mompelt hij zachtjes.
    "Ik beloof het," fluister ik tegen zijn lippen aan.
    Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst en snuif zijn geur op. Ik weet nu al dat ik die nooit meer vergeet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker. [2]
    'Haha, ja tuurlijk. Je blijft identiek.' ik dacht na, het eerste voorwerp dat ik kon klonen was een klijne stuiterbal, verder niks en laat ik nou net geen stuiterbal op zak heb. 'Wacht.' Ik concentreer me op een grote rode roos die in een vaas staat. Voor ik het weet staan er twee rozen in de vaas. 'ziezo,' ik oak de roos uit de vaas en geef het aan het meisje. 'Welkomscadeautje.'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Thimo Parker.
    Ik hou mijn ogeb dicht en kruis mijn handen over haar rug. 'Sorry... Ik zal zo... Moeten gaan.' Ik open mijn ogen en bloos. 'Je kan me altijd opzoeken, je weet waar ik ben.' zeg ik grinnikend.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aminthe

    Ik grinnik als hij een roos aan me geeft. 'Dank je. Ik ga denk ik maar weer. Ik zie je denk ik vast wel, als er ooit honderden klonen van jezelf hier rond zullen lopen.'
    Ik concentreer me weer op leegte, en ik word weer heel geleidelijk onzichtbaar en ontastbaar. 'Doei!' roep ik nog, terwijl ik wegloop.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thimo Parker. [2]
    Ik lach als ik haar ontzichtbar zie worden en een vliegende roos zie ronddwalen. 'Daag!' roep ik terug en keer me om naar Tiara.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik glimlach en druk een zacht kusje in zijn hals.
    "Ik mis je nu al," fluister ik zacht, en druk mijn lippen nog eens op de zijne.
    Ik lach wanneer hij zegt dat ik hem weet te vinden.
    "Ik vraag me echt af hoelang we dit gaanvolhouden," zeg ik zacht en ik neem zijn hand in de mijne.


    [nu ga ik echt leren :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Is het nog avond hier?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thimo Parker.
    Ik grijns en kijk haar aan. 'Wat? Het elkaar niet zien? Of dit?...' Ik slik, over die laatste vraag dacht ik lieve niet na.
    [succes!]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."