• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17
    - swaIIow | Matt Robinson | 18
    - Maitresse| Anthony Blair | 17
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17
    - Craziness | Othilie Favre | 16
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    -



    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger |
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp |
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles

    - Als je vriendschappen of relaties aangaat met anderen, doe dit dan steeds met toestemming van de anderen.
    - Seksuele teksten zijn toegestaan.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 11:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ik loop naar Tiara die net nog naar me zwaaide. 'Hii.' Ik glimlach en ga tegenover haar aan de tafel zetten. Ik gaap en strek me uit.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madison Quin Prime
    Ik til mijn koffers met een simpele spreuk op en ik laat ze zweven naar mijn kamer. Ik loop het kasteel in en doe de eetzaal open. 'Echte sterren zij altijd telaat.' Zeg ik grijnzend. Ik zie Mary en loop naar haar toe. Ik duw diegene die naast haar zat eraf en kom naast haar neer. 'Heey Mary.' Zeg ik grijzend. 'Al mensen gevonden die we kunnen pesten dit jaar.' Zeg ik met een sadistische lach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tiara Noëlle Pofue.

    'En ik lok niet uit' Zegt Fedea terwijl ze naar mij en Cassie kijkt. 'Wij wel dan?' Zeg ik en kijk weer naar Cassie. 'Dit krijgen ze wel terug' Zeg ik en direct daarna beginnen Faílte en Cassie met borden te gooien. 'Hii.' Zegt Thimo glimlachend die voor me is komen zitten. Hij gaapt even en strekt zich uit. 'Hooooi' Zeg ik blij, ondanks het gene wat er net met Cassie is gebeurd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mary

    Ik knik en kijk naar de tafel van Les Aigles.
    "Maar sommige mensen moeten het subtieler aanpakken," ik werp een blik op Alexis.
    "Voor we het weten zitten we in de problemen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Soufian Nigel Prángé.

    Ik kijk naar Madison die langs me loopt en fluit even. Ze neemt plaats naast Mary en begint een gesprek. Waardoor een zielige 1e klasser moet sneuvelen en van de bank word gegooid.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Thimo Parker.
    Ik kijk Cassie argwanend na en richt me dan weer tot Tiara. 'Hoe is het?' zeg ik en leun op mijn hand.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madison Quin Prime
    "Maar sommige mensen moeten het subtieler aanpakken," zegt ze en ze werpt een blik op Alexis.
    "Voor we het weten zitten we in de problemen."
    'Hoezo dat? Wij regeren hier. Wie weigerd komt onder mijn gave te liggen..' Zeg ik grijnzend. Ik liet me niet van mijn plaats afgooien. Mary was als een zus voor me. Ik hoor Souf fluiten en ik grijnsde. Ik vond het leuk als er naar me geflirt werd, maar meestal deed ik het niet terug.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 22:55 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mary

    Ik kijk even achterom naar de jongen die daarnet naast me stond toen ik viel. Hij zit nu aan de andere tafel, en ik draai meteen mijn hoofd weer.
    "Madison, ben je echt zo dom? Dit is school, onze educatie. Ik wil niet dubbelen, ammenooitnie."

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 22:55 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alexis

    "Maar sommige mensen moeten het subtieler aanpakken, voor we het weten zitten we in de problemen." zegt Mary, en ze werpt een blik op mij. "Ze verdiende het van daarnet" mompelde ik. Tss, dit jaar zie ik niet luisteren naar Miss Mary. Ik ben fuckin 6x Miss Spain geweest!


    El Diablo.

    Cassie Jade Mirron

    'Hi,' zeg ik tegen Thimo die aan tafel is komen zitten, 'leuke vakantie gehad?'

    Liam Jayden Keano

    Ik begin te lachen als Cassie een bord met eten in Alexis' gezicht laat vliegen. 'Soms vraag ik me echt af hoe zij in les Aigles is belandt' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Hoe is het?' Vraagt Thimo en leunt op zijn hand. 'Dat je dat nog moet vragen' Zeg ik glimlachend en wiebel op het bankje. 'Ik ben altijd blij' Zeg ik vrolijk en trek een raar gezicht, wat weer een paar blikken van de Tigres oplevert.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Thimo Parker.
    'Uhm, oké.' zeg ik grinnikend. Ik keer me om naar Cassie en knijp mijn ogen tot spleetjes. 'Goed, en de jouwe?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alexis

    Ik veeg de laatste restjes eten van mijn gezicht, en kijk daarna vernietigend naar de Aigles. Die gasten komen hier niet zomaar mee weg. Dat verzeker ik je.


    El Diablo.

    Mary

    Ik kijk naar Alexis.
    "Zet je er toch boven."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie Jade Mirron

    Thimo kijkt me aan en knijpt zijn ogen tot spleetjes. 'Goed, en de jouwe?' 'Okee goed,' zeg ik glimlachend. 'Waarom kijk je me zo raar aan?' vraag ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered