• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Na een lange zomervakantie gaan de kinderen eindelijk terug naar school. We beginnen wanneer iedereen weer voor het eerst op school zit. Let's play ^.^


    [url=://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125222]Topic 2[/url]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'En waarom moet ik ook alweer mee? Liefje, de les is al begonnen dus je bent tóch al te laat! Waarom gaan we niets iets leukers met zijn tweeën doen?' Elia nam snel het laatste broodje van de schaal en kwam toen achter ons aangelopen. Ik seinde hem dat hij het broodje tegen Drizzle moest gooien, maar hij weigerde. Overloper.

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    Lieve schat? Een glimlach krulde op mijn gezicht en zo snel mogelijk herstelde ik mezelf. Ik liet het klimrek los en was er zeker van dat ik die twintig toch niet meer zou halen, mijn armen voelden nu al twee meter langer. Ik ging boven Liam staan, met beide benen aan één kant van zijn lichaam. 'En toch vind ik dat je er 100 moet doen, anders ga ik op je staan,' lachte ik.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:36 ]


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik grijns. 'En toch vind ik dat je er 100 moet doen, anders ga ik op je staan,' Ik schud lachend mijn hoofd. 'Zo zwaar ben je niet dus ik denk niet dat dat een probleem zal zijn.' Als ik haar drijgende gezicht zie sta ik toch maar op. 'Goed maar dan moet jij ze allemaal tellen voor me.' Ik loop terug naar de rekken.

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'En waarom moet ik ook alweer mee? Liefje, de les is al begonnen dus je bent tóch al te laat! Waarom gaan we niets iets leukers met zijn tweeën doen?' Elia nam snel het laatste broodje van de schaal en kwam toen achter ons aangelopen. Ik seinde hem dat hij het broodje tegen Drizzle moest gooien, maar hij weigerde. Overloper.

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    'Nou nou, wat een taak. Heb ik even geluk dat ik tot 100 kan tellen,' grapte ik terwijl ik de vacht van Moose even aaide, Jezus, wat was dat lekker zacht.
    Voor de tweede keer ging ik op het gras zitten. 'Klaar? Start!' zei ik en zodra Liam zich ging optrekken, begon ik met tellen.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    '98 99 100!'Ik laat los en steek mijn handen in de lucht als een winnaar.
    'Sorry maar vergeleken jou 15 is dit wel erg goed he.' Grinnik ik.
    'Goed kies jij nu maar wat we gaan doen.'

    Ik heb alvast een tweede topic geopend, graag op reageren als deze helemaal vol is.


    | Reality is for people that lack imagination |

    [Ik ga wel verder met vol spammen, no problem.(wbw)]

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'En waarom moet ik ook alweer mee? Liefje, de les is al begonnen dus je bent tóch al te laat! Waarom gaan we niets iets leukers met zijn tweeën doen?' Elia nam snel het laatste broodje van de schaal en kwam toen achter ons aangelopen. Ik seinde hem dat hij het broodje tegen Drizzle moest gooien, maar hij weigerde. Overloper.

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    Op het laatste moment had Liam het tellen van mij over genomen en deed ik net alsof ik sliep.
    'Huh? Klaar? Ja, ik lette niet op, nu weet ik niet zeker of je er wel écht honderd hebt gedaan. Opnieuw!'


    everything, in time

    Seryna L'amoure

    Ik sloeg mijn ogen even neer en keek hem daarna aan. 'Dankje, jij ook' zei ik zachtjes en verlangzaamde mijn pas. 'Mooie Totum' ik keek naar Jolan en zag hoe mijn totum zachtjes naar hem gromde. Wanneer ik naar rechts keek zag ik een paar donkere tunnels. 'Zullen we die oefening doen?' na deze woorden keek ik hem aan en wachtte op zijn antwoord.


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    [GO spammers]

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Huh? Klaar? Ja, ik lette niet op, nu weet ik niet zeker of je er wel écht honderd hebt gedaan. Opnieuw!' Ik kijk haar aan. 'Vertrouw je me niet?' Lach ik en trek haar overeind. 'Dat is wel héél gemeen van je!' Ik schud mijn hoofd en klop Moose even op zijn kop.

    [Spam level: Asian!]

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'En waarom moet ik ook alweer mee? Liefje, de les is al begonnen dus je bent tóch al te laat! Waarom gaan we niets iets leukers met zijn tweeën doen?' Elia nam snel het laatste broodje van de schaal en kwam toen achter ons aangelopen. Ik seinde hem dat hij het broodje tegen Drizzle moest gooien, maar hij weigerde. Overloper.

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    'Ik heb dan ook nooit gezegd dat ik aardig was,' zei ik met een brede grijns en liet me door Liam overeind trekken.
    'Mijn stiefbroer kan zich veertig keer opdrukken, terwijl ik op zijn rug zit. Ik ben dan misschien niet zo groot, maar ik weeg heus geen twintig kilo,' zei ik op een toontje alsof ik niet onder de indruk was van Liam, maar de lach op mijn gezicht verraadde dat ik dat wel was.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:54 ]


    everything, in time

    [Me gusta]

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Mijn stiefbroer kan zich veertig keer opdrukken, terwijl ik op zijn rug zit. Ik ben dan misschien niet zo groot, maar ik weeg heus geen twintig kilo,' Ik grijns. 'Wedden dat ik meer kan?' Ik had eigenlijk geen idee of ik dat kon maar dit was de kant van mij die dol graag wilde winnen met wat dan ook. 'Kies nu maar eerst iest wat we gaan doen.'

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'En waarom moet ik ook alweer mee? Liefje, de les is al begonnen dus je bent tóch al te laat! Waarom gaan we niets iets leukers met zijn tweeën doen?' Elia nam snel het laatste broodje van de schaal en kwam toen achter ons aangelopen. Ik seinde hem dat hij het broodje tegen Drizzle moest gooien, maar hij weigerde. Overloper.

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    'Wedden van niet?' zei ik, waarna ik het veld rond keek. Pft, de gymles duurde veel te lang voor mijn gevoel, maar ik was allang blij dat ik niet meer aan Thomas dacht. Met Liam was het veel leuker.
    'Laten we eh, de evenwichtsbalk op klimmen. Daar zijn jongens meestal niet zo goed in,' voegde ik er uitdagend aan toe.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:59 ]


    everything, in time

    [Wat voor Totum heeft Seryna?
    Luel ~ Jolan, wilde hond: Beheerst vuur

    'Ja, is goed, we moeten toch wat doen.'
    Ik veranderd mijn koers richting de zwarte tunnels.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Laten we eh, de evenwichtsbalk op klimmen. Daar zijn jongens meestal niet zo goed in,' Ik grijns. 'Ik ben Super-Sanz ik kan alles.' We lopen er naar toe. 'Laat het maar eerst zien dan doe ik je na.' Ik ga in het gras zitten en wacht af.

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'En waarom moet ik ook alweer mee? Liefje, de les is al begonnen dus je bent tóch al te laat! Waarom gaan we niets iets leukers met zijn tweeën doen?' Elia nam snel het laatste broodje van de schaal en kwam toen achter ons aangelopen. Ik seinde hem dat hij het broodje tegen Drizzle moest gooien, maar hij weigerde. Overloper.

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    'Pft, meneertje heeft wel een hoog beeld van zichzelf,' zei ik spottend waarna ik behendig de evenwichtsbalk op klom. Zoals vele meisjes had ook ik lang op turnen gezeten, tot mijn veertiende ongeveer. Hierdoor kon ik gemakkelijk een handstand en een radslag maken. Zelfs achteruit was geen probleem. Ja, hier voelde ik me wel thuis!


    everything, in time

    [Latoya, een poolvos]

    Seryna L'amoure

    Eenmaal bij de zwarte tunnels aangekomen begon Latoya te piepen. 'Meissie het is nep, kom' ik gaf haar een aai, bukte even en bekeek de tunnel van binnen. Zodra ik er een stap in deed kon je allemaal vreemde geluiden horen. 'Creepy' zei ik met een grijns en trad naar binnen. 'Kom je Luel?'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Cool Story Bro, Tell Us Again