• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Vorig topic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - Wees een beetje origineel met je gaven. Ofwel hebben ze er een, ofwel niet. En als je een gave gebruikt die er al is, vraag dan even aan die persoon of dat mag.
    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    Ook de arend neemt nu een stok en schrijft er wat mee in de aarde. Schrijven alle dieren tegenwoordig met een tak? Vraag ik me af. Ik zie dat hij "Jas" in het zand schrijft. "Jason?" Vraag ik.
    Opeens begint de wolf te grommen en te bijten. "Hey, wat is er?" Vroeg ik zacht.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 23:16 ]


    Take me to wonderland

    Ganz Pitrómon.
    Er gebeuren nu heel veel dingen tegelijk. Voor ik het weet is mijn linker arm bevroren. Het is een stekende koelte, het zou me kracht met hoge percentage's afnemen om mijn het ijs om mijn arm te breken. Ik druk mijn borstkas tegen die van haar. 'Luister eens meisje,' zeg ik dreigend. 'Als ik een kus van jou wilde, had ik die allang gehad.' Ik lik mijn lippen, niet omdat ik zin heb in klef gedoe maar om haar op stok te jagen. Ik kom iets dichterbij met mijn hoofd en druk haar nog iets met mijn ijsarm tegen de muur. Het ijs begint al te smelten.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Catherine

    Hij drukt zijn borstkas tegen de mijne, ik duw terug.
    "Luister eens meisje, als ik een kus van jou wilde had ik die allang gehad."
    Hij likt tegenstrijdig met zijn woorden over zijn lippen. Ik verroer geen spier wanneer hij dichter komt met zijn hoofd en met wat meer tegen de muur drukt, niet omdat ik bang ben, maar omdat ik het niet ben.
    "Aww, Tijger, met je verkeerde been uit bed gestapt of ben je altijd zo knorrig?" grijns ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ganz Pitrómon.
    'Ik meen het.' zeg ik terwijl ik nu zowat met mijn neus die van haar raak. Ik liet me niet uit het veld slaan, maar ergens had ik toch lichte respect voor haar, dat ze zo'n grote mond had. Met één hand beweging grijp ik haar bij haar keel en gooi haar op de vloer. Hopelijk maakt dat haar stil, de 'echte' ik is weer terug. Geen medelijden meer vanaf nu.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madison
    Ik flikker om door Cassie en zucht. Wat een trut. Ik vond dat het eerlijk moest sorry blijkbaar. 'Cassie kap er is mee. Ik kan je ook martelen inplaats van verlammen.' Bijt ik haar toe. Cassie was soms echt een bitch.

    Jason
    'Jason?' Vraagt Fáilte. Ik kras en knik, maar Fay valt me een soort van aan. Ik kras naar haar en sla met mijn vleugels. Wat was er met haar. Mocht hij het niet weten?

    Fay
    'Wat is er?' Vraagt hij voorzichtig als ik grom naar Jason. Ik wijs naar de naam en de tak en dan naar mezelf. Ik schrijf met mijn nagel anoniem (dat las je met moeite) in de grond. Ik voelde me al beter. Mijn tijd was bijna om. Ik kon bijna weer mens zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catherine

    "Ik meen het," zegt hij terwijl hij met zijn gezicht nog dichter komt. Ik kan niet zeggen dat het me onberoerd laat.
    "Ik ook," weet ik nog net uit te brengen voor hij me bij de keel grijpt en op de grond gooit. Ik versleep mezelf een beetje schop tegen zijn knieholtes zodat hij door zijn knieën zakt. Ik krabbel overeind, klaar voor een nieuwe aanval.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassie
    'Cassie kap er is mee. Ik kan je ook martelen inplaats van verlammen.' bijt Madison me toe. Dan krijg ik ineens een idee, 'Madison liefje, dat waag je niet, en beter haal je die verlamming weg of ik vertel iedereen of je geheimpje'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ganz Pitrómon.
    Ik grom als ik pijnlijk door mijn knieën zak. Ik sta zo snel mogelijk op, maar ik ben belangrijke tijd verloren. Ik springt naar het buffet en pak wat borden. Ik werp ze haar kant op en ren harder dan ooit tegen haar kant op. Elke miliseconde werp ik een bord haar kant op.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Fáilte

    De arend krast en knikt. "Jason, ik wist niet dat je faunaat was? Cool," zeg ik enthousiast.
    De wolf naast me wijst naar de naam en schrijft dan met haar nagel iets van "anoniem" in de grond. "Wat? Kan ik niet weten wat je naam is?" Vraag ik teleurgesteld. "Wacht, ben jij ook een faunaat?"


    Take me to wonderland

    Catherine

    Plots krijg ik een bord tegen mijn hoofd en ik voel gewoon dat het bloed. Maar ik laat me niet doen.
    "Vals!" schreeuw ik terwijl ik de andere borden prober te ontwijken. Ik moet iets verzinnen. Het enige probleem is dat hij als laatstejaars heel wat spreuken kent en ik bijna nog geen. Met mijn geest probeer ik een een beker van op tafel om te stoten. Het lukt uiteindelijk en zorgt voor een gladde plek op de vloer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madison
    Ik trek mijn wenkbrauw op. 'ik vertel het ze wel. Ik heb gehuild. Jep ik heb gehuild! Ik kreeg een prachtige flashback. Ik vermoorde perongeluk iemand in de vakantie en mijn moeder zei geen leuke dingen tegen me. Ik had Jason bijna vermoord en dat wil ik niet op mijn geweten hebben. Niet nog een dood.' Zeg ik tegen iedereen. Ze mochten het horen. Het boeide me niet meer. Alleen Soufian boeide me.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mary

    Geboeid volg ik het gevecht, maar mijn gedachten dwalen weer af naar Thimo, en mijn ogen zoeken hem. Even twijfel ik, maar ik loop uiteindelijk toch langzaam naar hem toe, niet goed wetend wat ik ga doen als ik bij hem ben of als iemand het ziet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ganz Pitrómon.
    Met een smak glee ik uit over de gladde vloer. met mijn smoel belandde ik met een harde klap op de vloer, ik proefde bloed in mijn mond. Ik vloekte hardop. 'Gommibommi.' met een harde klap belandt Cat opnieuw tegen de muur. Ik kom even op adem.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cassie
    'ik vertel het ze wel. Ik heb gehuild. Jep ik heb gehuild! Ik kreeg een prachtige flashback. Ik vermoorde perongeluk iemand in de vakantie en mijn moeder zei geen leuke dingen tegen me. Ik had Jason bijna vermoord en dat wil ik niet op mijn geweten hebben. Niet nog een dood.' Ik kijk Madison, ergens heb ik wel medelijden met haar... 'Madison,' zeg ik dan, 'kan je alsjeblieft de verlamming opheffen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thimo Parker.
    Ik zie Mary op me af komen lopen, niemand zou ons opmerken. Ze zitten allemaal geboeid naar de wedstrijd te kijken. Ik grijns. 'Heei.' fluister ik zachtjes.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."