• Hehe, ik lees nu een manga, en het hoofdpersonage ziet er heel Savoy-like uit c: Of in ieder geval lijkt hij precies op hoe ik Savoy altijd voor me zie. Dit is hem:

Yue
    Zodra Savoy begint Maeve's geheugen te wissen draai ik me om en richt me volledig op het eten. Dit hoef ik niet te zien. Ik ben al langer mijn geheugen kwijt, en weet niets meer van voordat ik in de villa zat. Maeve's geheugen wordt maar voor een klein deel gewist, maar als nog voel ik me met haar verbonden als ze begint te smeken het te laten stoppen. Het voelt machteloos om niets meer te weten, geen herinneringen meer te hebben. Maar het is immers nodig, zodat Fjodor het niet kan zien. Bij die gedachte kijk ik even op van waar ik mee bezig was: het vlees nog een keer omdraaien zodat beide kanten egaal bruin worden. Fjodor wist dat ik nog niet lang vampier was, maar zelf weet ik niets meer over hoe ik ben getransformeerd. Dat betekent dat hij de rest van mijn verleden ook zou moeten kunnen zien. Ik voel een verwachtingsvolle kriebel door mijn maag schieten. Hij zou me kunnen helpen mijn herinneringen terug te krijgen! Maar als die Jonah waar Odile over vertelde hem vermoord, dan ben ik weer helemaal bij het begin. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik anders mijn verleden terug zou moeten krijgen. Als ik de deur open gaan draai ik me om, en zie dat Maeve de kamer verlaat. Odile komt de keuken in gelopen en ik stap opzij zodat ze het eten kan bekijken. Ik blijf even stil, maar open uiteindelijk toch mijn mond. "Odile..? Ik vroeg me af... Nou, is het Jonah's plan om Fjodor te vermoorden?"

Savoy
    Verbaasd en tevreden merk ik dat het me lukt. Het meisje voor me begint te vergeten wat er gebeurd is. Met een zelfvoldane grijns kijk ik naar haar als ik klaar ben, maar ze lijkt me niet te herkennen en kijkt me aan met een glazige blik in haar ogen. "Is er wat?" hoor ik haar vragen, en ik schud mijn hoofd. "Nee hoor, popje." Ik kijk haar zelfgenoegzaam na als ze de kamer uit loopt en ga op de bank zitten. Ik leun achterover en bedenk me wat voor nieuwe mogelijkheden dit voor me open legt. Ik was nooit zo geïnteresseerd in mijn gave en heb er nooit veel gebruik van gemaakt, maar als ik zo iemands geest kan beïnvloeden, wat kan ik dan nog meer? Kan ik mensen de meest belachelijke dingen laten geloven, simpelweg door het ze op te dragen? In dat geval zijn de mogelijkheden die ik nu heb eindeloos. Ik betwijfel echter of mijn gave zo ver gaat, maar de gedachte is interessant om mee te spelen. Even kijk ik op als ik Odile naar me zie kijken, en beantwoord haar glimlach. Zonder haar was ik immers niet op het idee gekomen dit ooit uit te proberen.

Blij dat je Yue ook goed vind ;p Zo zag ik die twee voor me [:

En idd, Odiles stuk is geweldig. Eigenlijk zou Lew net op dat moment zo slaapdronken binnen moeten komen xd

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ja, nog half onder invloed van die wodka en dan pissig worden _O_. Drama much.

No growth of the heart is ever a waste

Dat zag ik dus ook zo voor me :'D
    En dan zo van.. NEE, Lew, het is niet wat je denkt D:
    En Savoy: Jawel, het is precies wat je denkt, je meisje probeerde me praktisch aan te randen. Ik zou dat maar even met haar gaan bespreken, dit is al de tweede- (hij wordt onderbroken door Lew die hem op z'n bek slaat :x)

En niet zo mal doen, je stuk is prima c:

Whaha, zie de drama al helemaal voor me. Savoy, Lewis en Odile Ruzie en Quinten blijft half dood aan tafel zitten en krijgt het maar allemaal half mee XD

Do it scared, but do it anyway.

Nee, Quinten gaat op zoek naar popcorn.
    He likes GTST very much :3

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ik heb bijna tranen van het lachen, dit is pas goede humor :'D

Omdat iedereen toch al in zo'n jolige stemming is.

Ik lag hier helemaal door dubbel ;p Die vrouw gaat ook echt harder meppen als ze harder begint te zingen en ik vond haar zelfs een beetje eng :'D

Ja, zie je dat voor je, Lew en Savoy die op de grond liggen te vechten, Odile die er bij staat te krijsen en ze uit elkaar probeert te trekken en Quinten die er vet droog naast staat met een bak popcorn en het allemaal een beetje aanziet. Epic man _O_

Holy Shit, dat filmpje ken ik D: Ik was zo bang van haar toen ik klein was D: En als ze dan dat zwemmen na gaat doen D: Vooral dat daarna als ze zo gaat zitten D: Onee het komt allemaal terug D: Alle angsten van vroeger D: En dat gemjammjammjam D: Zo freaky D:

Supervet, ik ga meteen typen _O_

-Quinten-
    Door een gil schrok ik wakker. Schijnbaar was ik weer in slaap gedoezeld. Ach wat zal het ook. Het maakte me niet echt veel uit wat er gebeurde, toch was ik nieuwsgierig. Al sinds kleins af aan was ik nieuwsgierig en dat had me meestal in problemen gebracht. Hier zat ik gevangen in een of andere fantasiewereld dus in de problemen was ik toch al. Ik keek naar de kant van het gegil. Ik zag hoe Lewis op Savoy afstapte en hem een harde klap tegen zijn gezicht gaf. Odile stond erbij en keek er geschrokken naar. Het zou best kunnen dat zij gegild had. Het schouwspel boeide me aardig. Mijn glas was leeg en het zag ernaar uit dat dit nog niet voorbij was. En wie was ik om wat leuke actie tegen te houden. Live films waren altijd verassend. Ik liep naar de keuken en gooide snel alle deurtjes open. Er lag popcorn en chips. Popcorn was mijn favoriet en ik gooide de zak op de tafel. Nu nog wat te drinken, dacht ik bij mezelf. Heb enige dat ik zag was een lege fles cola en een fles wodka. Op het moment kon niks me meer schelen. Ik goot een bodempje in mijn glas en liep weer naar de keukentafel. De zak popcorn was mooi in het midden beland. Snel scheurde ik hem open. Mijn voeten legde ik op de stoel tegenover me en maakte het me gemakkelijk. Snel goot ik de wodka naar binnen, zoals ik dat andere al had zien doen. Het spul brandde door mijn slokdarm en smaakte wat onwennig. Al etend bekeek ik geamuseerd het schouwspel dat zich voor mijn neus afspeelde. Ik had in tijden niet zo'n goede film gezien.

Quinten is een betere baas dan ik ooit zal zijn _O_.

Shogun schreef:
    Quinten is een betere baas dan ik ooit zal zijn _O_.

Owja?? Ik zie de logica hier dus niet meer van:8

It's a joke :'D. Kerel zo droog op de bank zitten en aan de wodka. Lolol.

Haha, Quinten is geniaal bezig :'D
    Zo droog, ik lach me kapot :'D

Ik zie nu een scène achteraf voor me: Lewis en Savoy elkaar half dood gemaakt, Odile helemaal in de paniek. Een van die drie: 'Wtf zit je hier al lang' Quinten heel droog: 'ja'