• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 29: Alvast geactiveert.
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heidi
    Ik smijt mijn fiets ergens neer en zet hem op slot. De sleutel laat ik in mijn ene broekzak glijden. Op het schoolplein zie ik een boom, daar zal ik misschien wel wat rust hebben. Ik loop er op af en klim erin. Mijn tas leg ik naast me op een brede tak. Ik bekijk de mensen die het schoolplein op lopen. Ze zien me niet.


    26 - 02 - '16

    {Elise, Boven in het topic staat mijn laatste bericht. Misschien is dat een herinnering ;)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    "Mag ik die tekening eens ziet, of heb je die niet meer?" We lopen over het modderige pad, het sopt onder onze voeten. Het klinkt wel grappig en ik lach er een beetje om.
    "Ey maar, vind je dat niet leuk? Dat ik bij Glee club kom?" Vraag ik en glimlach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Bij de deur twijfel ik.
    Wil ik wel echt naar school? Ik bedoel, al die mensen. Ze kunnen me iets aan doen of nog erger, ik moet het verhaal uitleggen.
    Ik laat me langs de deur naar beneden glijden.
    "Ik wil dit niet." Snik ik.
    Michael komt naast me zitten en slaat zijn arm om me heen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    'tuurlijk vind ik dat leuk' Ik zoek even in mijn tas en pak mijn 2 blokken. 'even kijken' ik bladderde door de volle maar hij zat er niet tussen. TOen ik bladderde door mijn tweede zag ik hem. Ik gaf hem aan Isa. Via een smal paadje kwamen we achter de school uit. Snel liepen we naar school toe waar ik Heidi bij een boom zag zitten. Ik keek er starend naar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik zit in een boom :3 niet er naast of zo]

    Heidi
    Ik zie dat Lilly en nog een meisje dat ik niet ken het schoolplein op komen lopen. Schijnbaar heeft Lilly me gezien. Ze kijkt naar me. Ik merk dat ik een warm gevoel krijg, maar zo goed ken ik Lilly eigenlijk helemaal niet. Ik weet wel wie ze is en zo, maar niet wat ze allemaal heeft meegemaakt..


    26 - 02 - '16

    Isabelle

    "Wauw, hij is best mooi." Glimlach ik als ik de tekening bekijk. De school naderd al.
    Ik zie Lilly naar iemand staren. "Ehm... Lills." Zeg ik en zwaai met mijn hand vor haar ogen. Ik druk het tekenblok ik haar handen en kijk haar lachend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lIlly
    'Ow sorry' zeg ik snel en pak het tekenblok aan. SNel prop ik het onhandig in mijn tas en glimlach even terug. Mijn ogen schieten even naar Heidi heen en weer. 'kLuisjes?' ikkijk haar even vragend aan.

    [sorry]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Wanneer ik wakker word moet ik even denken voor ik weet wat er precies gebeurd is. Als ik Kyle naast me zie liggen herinner ik het me meteen. Ik grijns even en maak hem voorzichtig wakker door mijn lippen op zijn wang te drukken.
    "Opstaan," fluister ik zacht.
    Ik wrijf met mijn hand over zijn onderrug.

    Charlotte

    Wanneer ik aangekleed, maar doodmoe beneden kom zie ik Donna huilend tegen de deur zitten. Er springen tranen in mijn ogen, ik voel zo mee met haar. Ik mag er niet aan denken dat zoiets met Michael zou gebeuren.
    "Kan ik iets doen?" fluister ik een beetje onwennig.
    Ik probeer de jaloezie vanwege Michael's arm die om Donna ligt zo diep mogelijk terug te duwen. Dit is er het moment, noch de situatie voor.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:34 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Heidi
    Ik schoof mijn bril een beetje recht en staarde Lilly en het voor mij niet bekende meisje na terwijl ze naar binnen liepen. Ik begon na te denken, als ik zo'n warm gevoel bij een meisje zou krijgen dan was ik zeker weten Bi of lesbisch. Dat tweede zou waarschijnlijk niet zo zijn, want ik viel soms ook wel op jongens. Damn, wat was dit lastig.


    26 - 02 - '16

    Isabelle

    "Kluisjes?" Vraagt ze. "Ja, ik heb nog wat boeken daarin liggen die ik nodig heb." Zeg ik glimlachend en trek Lilly lachend mee naar de kluisjes. "Verliefd?" Vraag ik grinnikend terwijl ik de code van mijn kluisje draai, waarna ik hem open trek en wat boeken pak. Ik pak mijn mobiel even om het rooster te checken. "Wist je dat er al vanaf het derde uur Glee is?" Vraag ik en laat het rooster aan Lilly zien.

    [Klopt Derde uur begind Glee al. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik voel dat mijn wangen branden. 'vanaf het derde hebben we glee' en ze laat mij het rooster zien. 'OMG wat nice' roep ik blij uit. Snel loop ik naar mijn kliusje en kwak mijn boeken in mijn tas.

    [welk 2 lesuuren ervoor gym ofzo??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Opstaan." Hoor ik in de verte. Ik voel een hand over mijn onderrug gaan.
    "Hmhm." Mompel ik en open mijn ogen langzaam.
    "Moet dat?" Vraag ik een beetje nukkig en kijk Irial aan.
    "Ben nog zo moe." Glimlach ik lichtjes naar hem.

    Isabelle

    Ik lach even om Lilly's vrolijkheid. En sluit mijn kluisje.
    "Ik moet nog even naar de wc." Zeg ik en loop richting de toilettes.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Als Charlotte vraagt of ze iets voor me kan doen schud ik mijn hoofd.
    "Nee, ik zorg wel voor mezelf."
    Ik geef Michael zijn arm terug.
    "Gaan jullie maar naar school. Ik kom er wel achteraan." zeg ik zachtjes en ik druk een kus op Michaels wang.
    "Bedankt." zeg ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Heidi
    Ik laat me uit de boom vallen en kom op voeten terecht. Even voel ik een felle pijn door mijn enkel gaan, maar negeer het. Ik loop naar binnen, naar mijn kluisje en pak mijn boeken het eerste uur.


    26 - 02 - '16