• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 29: Alvast geactiveert.
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik schrik even wanneer Kyle me tegen de muur duwt. Verbaasd kijk ik hem aan.
    "Wat krijg jij nou?" vraag ik lachend.
    Zo ruw ben ik hem niet gewend en ik weet niet of ik er wel aan kan wennen.
    Ik sla mijn armen om hem heen en trek hem zacht tegen me aan.

    Charlotte

    "Of het met me gaat? Ja, mijn vriend is gister neergeschoten en mijn vriendin is helemaal is paniek. Top leven."
    Het sarcasme druipt eraf en ik kijk naar buiten om de tranen die over mijn wangen stromen niet te tonen.
    "Ik zwijg wel," fluister ik gekwetst terwijl ik de tranen wegveeg.
    Ik wil ook alleen maar helpen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [wanneer gaat de bel]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    "Char," begin ik.
    "Het is niet jou schuld. Ik bedoel het is zo'n open deur. Tuurlijk gaat het niet goed met mij. Ik ben toch bezorgt om Donna, Pablo en jou. Vooral om jou omdat ik weet hoeveel moeite jij met Donna hebt."
    Ik haal mijn hand door mijn haar en veeg de tranen uit mijn gezicht. Dan start ik mijn auto.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    Ik knik en loop met Lilly naar het Bio lokaal, waar ik rond de tafel ga zitten, ik pak alvast mijn boeken en leg ze op tafel, daarna pak ik mijn mobiel en begin er maar wat op de spelen ofzo.

    Kyle

    "Wat krijg jij nou?" Vraagt hij verbaasd maar ook lachend. Ik haal mijn schouders op en kijk hem aan.
    Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me tegen zich aan.
    Ik geef hem een paar kusjes in zijn nek en plaats daarna mijn lippen op zijn mond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Aangezien Lilly en Isa nogal vroeg zijn duurt dat nog wel even. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik liep met Isa mee naar het lokaal en neem plaats naast haar. Ik kijk terwijl ze met haar mobieltje speelt. Verveeld keek ik rond. Ik ston d op en liep naar het bord waar ik met zwierige letters Welkom klasgenoten in allerlei kleurtjes schreef.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [geheheh lilly verveelt zich niet hoor]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik veeg mijn tranen uit mijn gezicht. Ik zie er toch niet uit dus die uitgelopen make-up maakt het effect alleen maar erger. Ik pak mijn mobiel maar mijn ouders hebben nog niet gebeld. Ik word niet gemist. Dat is niet vreemd na mijn ruzie's. Sowieso mijn moeder wilde overnieuw beginnen in de VS en daar was ik niet echt handig bij. Ik was haar herinnering aan mijn vader en vooral aan Iran. Ze zullen het niet erg vinden dat ik weg ben. Ik sta op en pak mijn tas. Slenterend loop ik de deur uit. Op naar school.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik luister aandachtig naar zijn woorden. Bij de laatste zin kijk ik hem geschrokken aan.
    "Hoe weet jij-?" Halverwege mijn zin besef ik dat het waarschijnlijk telkens wel op mijn gezicht te lezen stond wat ik dacht, ondanks het feit dat ik steeds normaal probeerde te doen. "Ik weet niet goed hoe ik me tegenover haar moet gedragen," geef ik eerlijk toe. "Ze is altijd zo aardig tegen me en ik wil het ook tegen haar zijn maar dan zie ik haar samen met jou en dan ben ik zo bang dat ze-"
    Ik maak mijn zin met een zucht af in plaats van met woorden omdat ik de tranen weer voel prangen. Hier ga ik nu niet om huilen, het draait nu niet om mij.

    Irial

    Ik ril, ondanks het warme water, wanneer Kyle me in mijn hals kust. Ik kus hem zo goed als onmiddellijk terug wanneer ik zijn lippen op de mijne voel. Ik leg mijn hand op zijn wang terwijl ik hem nog wat dichter tegen me aantrek. Ik doe een stap vooruit zodat we weer onder de douche stralen staan.
    "Vond je het fijn?" fluister ik tegen zijn lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ik ga eten ik weet niet of ik nog kom]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik kom nog even soep eten[]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Leuk!" Zeg ik als ik zie wat Lilly maakt. "Doe anders je naam erbij." Stel ik voor en kijk weer naar mijn mobiel, waarna ik Florence sms.
    'Mis you. x' Ik verzend hem, en bijne direct krijg ik en smsje terug.
    'Mis you to darling X' Ik glimlach blij.

    Kyle

    Hij legd een hand op mijn wang en trekt me dichter tegen zich aan waarna hij een stap vooruit zet zodat we onder de douche stralen staan.
    "Vond je het fijn?" Fluisterd hij tegen mijn lippen aan.
    "Ja." Zeg ik zachtjes terug en leg mijn armen om zijn middel. Ik voel het water langs mijn gezicht gaan wat me doet genieten. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en kus hem weer maar nu teder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Ik zet mijn auto stil langs ze weg.
    "Ik snap het wel," zeg ik.
    "Donna en ik zouden een baby krijgen. Twee zelfs." begin ik.
    "We kwamen er achter dat het niet mijn baby's waren. Daarom ging ik bij haar weg. Ik voel me schuldig tegen over haar. Ik had haar niet zo achter mogen laten en al helemaal niet met haar beste vriendin moeten zoenen. En nu...nu zijn de baby's er niet meer. Ik voel me schuldig tegenover Donna. Steeds als ik haar zie moet ik denken aan hoe leuk gezinnetje we hadden kunnen zijn."
    Ik stop. Ik wil niet dat ze dit weet. Er loopt weer een traan over mijn wang.
    "Doe gewoon aardig tegen haar, dat doet ze ook tegen jou." sluit ik af.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Mijn hart stopt even wanneer ik zijn verhaal hoor. Dus toch. Dit wil ik niet horen. Ik sla mijn hand voor mijn mond en onderdruk een snik. Ik kan nooit voor hem betekenen wat Donna voor hem betekent. Ik klik mijn gordel los en stap uit de auto om wat frisse lucht binnen te krijgen. Het liefst van al wil ik rennen, maar dat kan ik Michael niet aan doen.

    Irial

    "Ja," zegt hij zachtjes terwijl hij zijn armen om mijn middel legt en zijn lippen op de mijne drukt.
    Als ik eerlijk ben heb ik nog steeds liever de omgekeerde versie, ik ben nu eenmaal niet zo'n onderdanig persoon, maar voor Kyle schuif ik graag mijn belangen opzij. Af en toe.
    Zachtjes begin ik het liedje te neuriën waarmee ik hem liet weten dat ik de zijne was.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Char!" roep ik en ik sta ook uit.
    Snel ren ik naar haar toe.
    "Char," zeg ik nog een keer.
    "Jij kan hier niets aan doen. Ik houd van jou. Donna is een vriendin, een close maar meer niet. Geloof me."
    Ik ga op de weg zitten en leg mijn hoofd op mijn handen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."