• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 29: Alvast geactiveert.
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    ik kijk even in mijn spiegeltje als Isa naar de toilet is. Ik zag er bleek uit. Snle ging ik met een kwastje over mijn geicht met bruinsel. Stukkken beter. Ik haalde even een borstel door mijn haaren. Ik neuriede een nummer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hahah heidii ook al]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Moet dat?" vraagt Kyle een beetje knorrig. "Ben nog zo moe," glimlacht hij.
    "Ja," ik geef hem een kusje. "Dat," nog een kusjes. "Moet."
    Ik druk mijn lippen op de zijne en trek hem wat dichter tegen me aan.
    "We hebben al genoeg lessen geskipped."
    Ik sta op en loop naar de badkamer.

    Charlotte

    "Nee, ik zorg wel voor mezelf," zegt Donna hoofdschuddend. "Gaan jullie maar naar school. Ik kom er wel achteraan."
    Ik kijk Michael aan, niet wetend wat ik moet antwoorden. Wat zeg je op zo'n soort momenten? En gezien ik meestal zelf te koppig ben om hulp en troost te aanvaarden ben ik niet echt in de positie om een discussie te starten.
    Ik laat mijn schouders hangen en kijk naar de grond.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "We hebben al genoeg lessen geskipped." Zegt hij en staat op en loopt naar de badkamer. Ik bedenk me geen moment en spring ook overeind waarna ik ook richting de badkamer loop en ik de deuropening naar Irial kijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Ik knik.
    "Is goed." zeg ik tegen Donna en ik wenk Charlotte.
    "Ga je mee?" vraag ik aan haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga zo eten en vanavond kan ik niet meer komen, I'm sorry]


    26 - 02 - '16

    [Ow oké. Eet ze. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [owkee jammer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wat voor vak hebben we straks & isa wil je reageren je zit wel lang op de wc]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Ik heb net wat scheerschuim op mijn gezicht gedaan wanneer ik Kyle naar me zie kijken. Ik grinnik even en ga dan langzaam met het scheermes over mijn wang. In een vijftal minuutjes zijn mijn wangen weer zo glad als babybilletjes en ik zet de douche aan. Ik stap eronder en kijk Kyle even aan.
    "Kom je nog?" vraag ik grijnzend.

    Charlotte

    "Ga je mee?" vraagt Michael plots. Ik knik en volg hem. Wanneer ik Donna passeer buk ik me even en geef haar een kus op de wang.
    "Ik kom af en toe misschien wat raar uit de hoek, maar ik wil er wel zijn voor je," fluister ik zacht. Dan sta ik op en wandel achter Michael aan naar buiten. Ik zucht diep en wanneer de deur dicht is vraag ik stilletjes,
    "Gaat het met jou?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Kom je nog?" Vraagt Irial grijnzend terwijl hij onder de douche staat.
    Dat hoeft hij geen tweede keer te vragen, ik loop naar hem toe en stap erbij. Ik stap even snel onder de kraan en kijk dan naar Irial waarna ik hem vast pak en tegen de muur duw.

    Isabelle

    Ik trek door en was mijn handen even bij het kraantje, daarna loop ik de toilettes uit.
    "Wat nurie je?" Vraag ik aan Lilly en leun tegen de kluisjes aan.
    "We hebben zo Bio." Zeg ik terwijl ik op mijn mobiel kijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Ik knik naar Charlotte en loop terug naar de woonkamer. Ik laat me op de bank vallen. De tranen beginnen te stromen.
    Donna, je mag niet huilen. Je moet er voor Pablo zijn.

    Michael
    Ik reageer nog niet op Charlotte's vraag. Eerst wil ik zitten. Ik kijk naar mijn handen. Het verband is eraf maar het ziet er nog niet echt lekker uit. Ik slenter naar de auto en ga op de bestuurdersstoel zitten.
    "Of het met me gaat?" zeg ik zachtjes.
    "Ja, mijn vriend is gister neergeschoten en mijn vriendin is helemaal is paniek. Top leven." zeg ik sarcastisch. De tranen prikken in mijn ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    'ow een nummer. Wacht hebben we bio' zeg ik en ik kijk. Fijn als er iets was waa rik niet op zat te wachten was het bio wel. Ik zuchte even. Ik controleerde mijn boeken en zag dat mijn schrift er niet inzat. Terwijl ik me omdraaide voelde ik nog een steek in mijn enkel. Owja mijn enkel dacht ik bij mezelf. SNel kwakte ik het schrift erbi. 'Met wie nog meer Donna, Pablo, CHar en michael toch?' ik keek haa reven aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Volgens mij wel." Zeg ik en kijk richting Lilly.
    "Is er iets met je voet?" Vraag ik en stop mijn mobiel weg. Ik kijk haar aan, wachtend op antwoord.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'verkeerd neergekomen toen ik uit de boom sprong' ik haalde mijn schouders op. Ik had vaker pijnlijkere dingen gehad. Ik wees richting het bio lokaal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan