• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Zeg jij maar, de jongen begint meestal. ^^ Mij maakt het niets uit. Ik zal nu wel een stapje verder zetten. Door Daniël, haha. Lol. Of toch bij nader inzien door Lily. Lol.]

    Lily
    Ik tilde mijn hoofd iets op. 'Daniël, ik ben nu van jou, doe met me wat je wilt.,' hijgde ik, terwijl ik mijn lippen weer op de zijne duwde en het antwoord smoorde. Om het voorbeeld te geven stak ik mijn handen in zijn broek en liet ze op zijn naakte billen rusten en drukte zijn onderlichaam hard tegen dat van mij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Soufian Nigel Prángé.

    "Vergeet het. Ik ben overduidelijk veranderd. Wij allebei, trouwens." Zegt ze nadat ze haar schouders heeft opgehaald. 'Vergeten, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar dat ga ik zeker doen.' Zeg ik en tover een bescheiden glimlach op mijn gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mary

    Ik kijk hem even aan.
    "Je was de eerste keer waard, Souf," krijg ik eindelijk over mijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melanie Brianne Kowns
    'De vloer is helemaal niet hard,' zei ik tegen Jordi. 'Kom er gewoon bij zitten.' Ik keek hem poeslief aan. 'Alsjeblieft,' zei ik nep smekend. Ik vond het nooit fijn om te zitten en te praten met iemand die stond. Degene was veel groter en als er dan iets mis ging dan kon degene alles doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    (Hahaha, okay dan. Maar ik ben wel bang dat er telkens hier iemand mee kijkt, dus soms kan het wat langer duren. 8D Dat je het even weet.)

    Daniël
    Ik voelde de bewegingen die ze maakte heel goed en even was ik bang dat ze een grapje maakte, maar toen ze verder ging grijnste ik een beetje onder het zoenen door en voelde ik het hard worden. Ik kreunde een beetje toen Lily doorging.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    Ik grinnik even en laat haar hand weer in de van mijn glijden en trek haar mee naar de eetzaal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Soufian Nigel Prángé.

    'Je was de eerste keer waard, Souf,' Zegt ze, als ze me even aankijkt. 'Jij was ook niet zo verkeerd hoor' Zeg ik glimlachend en geef haar een plagende por in haar zij.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jade
    Als hij mij de eetzaal intrekt, kijken de meeste op omdat we hand in hand lopen, aangezien Liam en ik niet echt met elkaar gekloot hebben. Dit bewijst het tegendeel, denk ik. Toch kan ik er niet met mijn hoofd bij dat hij voor mij heeft gekozen, dus blijf ik een beetje wantrouwig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Adriana Minola

    Ik keek Jordi nepstreng aan. "Kom gewoon zitten," zei ik, en trok hem op de grond. "Zo, nu kunnen we tenminste deftig praten," zei ik lachend.


    Take me to wonderland

    Mary

    Ik grinnik en kijk lachend naar de grond.
    "Dank je."
    Ik kijk hem glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jordi Oliver James.

    'Kom er gewoon bij zitten' Zei Melanie en keek me poeslief aan. 'Alsjeblieft' Smeekte ze nep. 'Ik blijf toch groter dan jou' Zeg ik nonchalant, maar word dan naar beneden getrokken door Adriana. 'zo, nu kunnen we tenminste deftig praten' Zegt ze lachend. 'Sure, jij en deftig?' Zeg ik plagend.

    Soufian Nigel Prángé.

    Ze grinnikt even en kijkt lachend naar de grond. 'Dank je' Zegt ze dan en kijkt me glimlachend aan. 'Geen dank, het is nou eenmaal zo' Zeg ik en kijk dan even naar Kitten die er nog steeds bij staat.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adriana Minola

    'Sure, jij en deftig?' Zei Jordi plagend. "Hey!" En ik gaf hem een zachte stomp tegen zijn arm. "Ik kan best deftig zijn," zei ik lachend. "Als ik moeite doe," voegde ik er nog snel aan toe.


    Take me to wonderland

    Catherine

    Ik voel me plots heel ongemakkelijk bij het gesprek van Mary en Souf, ik val er helemaal buiten. Ik ga een eindje verderop staan wanneer Souf me aankijkt en sta een beetje naar de muur te staren. Ik voel mijn wangen rood kleuren en draai me fluitend weg van beide.
    Waarom moet mij dit steeds overkomen?
    Ongewild krijg ik steeds alles over iedereen te weten. Al moet ik toegeven dat het soms best wel handig is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk Catherine verontschuldigend aan wanneer ik haar blik zie.
    "Sorry," zeg ik gemeend.

    [Ik ga even switchen naar iPhone (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melanie Brianne Kowns
    'Pest mij niet met mijn klein zijn,' zei ik tegen Jordi. 'En Adriana is echt wel deftig.' Ik keek lachend naar Adriana. 'Deftiger dan jou,' mompelde ik er achter aan toen ik naar Jordi keek. Ik keek naar mijn voeten alsof ze heel interessant waren.


    "Ignite, my love. Ignite."