• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aminthe

    'Nah, dat heeft waarschijnlijk toch geen zin. Dit gebouw is zo groot, en ze is vast al ergens anders heen. Heb jij er een beetje zin in?' vraag ik, terwijl ik doelloos tegen een steentje schop.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Brooke Phoenix

    Ik keek toe hoe het steentje enkele meters verder tot stilstand kwam en knikte uiteindelijk.
    "Ja ergens wel." Zei ik eerlijk terwijl ik van de buitenlucht genoot. "Nu hoef ik tenminste geen uren wachten tot ik in de badkamer kan."
    Het leven was nu niet eenmaal gemakkelijk als je de jongste was van een gezin met 8 oudere zussen.
    Dus was ik best opgelucht dat ik nu op school zat.
    "En jij?" Vroeg ik uiteindelijk.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 19:41 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aminthe

    'Ja, best wel. Het lijkt me wel leuk op zich. Het idee al dat ik mijn zusje helemaal gek kan maken met het feit dat ik al wel op een toverschool zit, en zij nog drie jaar moet wachten is geweldig,' grijns ik.
    'En welke gave brengt jou hier op deze school?' vraag ik nieuwsgierig.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ Ben ik weer. (: ]

    Jordi Oliver James.

    'We maken een deal,' Zei Melanie tegen Adriana, 'We gaan alle twee uit ons schulp kruipen en op jongens jacht.' Melanie lachte even,'Dat gaat ons alle twee wel lukken. Ik bedoel, wij zijn toch vet sexy.'. Ik kuchte even, terwijl ze in de lach schoot. 'Sorry hoor, maar ík ga niet op jongensjacht' Zeg ik en heb moeite om mijn lach in te houden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brooke Phoenix

    "Ik kan gevoelens beïnvloeden." Zei ik met een glimlachje. "Ik zal het je tonen."
    Ik concentreerde me op Aminthe en liet haar een super depressief gevoel geven om vervolgens over te schakelen naar enorm blij om uiteindelijk haar eigen emotie terug te geven.
    "Het is best een handige gave." Lachte ik terwijl er enkele leerlingen passeerde. "En wat is jou gave dan?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Melanie Brianne Kowns
    'Sorry hoor, maar ík ga niet op jongensjacht.' Ik keek Jordi met een opgehaalde wenkbrauw aan. 'Ah, hoezo niet Jordi? Ik dacht dat je spontaan gay was geworden.' Ik grijnsde terwijl ik hem plagend en spontaan een knuffel gaf. Ik schudde lachend mijn hoofd. 'Maar vrouwenjacht klinkt ergens zo vuil.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Adriana Minola

    'We maken een deal,' Zei Melanie tegen me, 'We gaan alle twee uit ons schulp kruipen en op jongens jacht.' Melanie lachte even,'Dat gaat ons alle twee wel lukken. Ik bedoel, wij zijn toch vet sexy.' Ik lachte even. "Je hebt helemaal gelijk," zei ik grijnzend, en ik liet een sexy blik op mijn gezicht tevoorschijn komen, waarna ik weer in de lach schoot.
    'Sorry hoor, maar ík ga niet op jongensjacht' Zei Jordi. Ik keek hem even grijnzend aan. "Kom nou, ik weet zeker dat er een jongen is die jou fantastisch vindt," ik gniffelde. "Weet alleen niet of jij daar dan blij mee gaat zijn," zei ik lachend.


    Take me to wonderland

    Jordi Oliver James.

    'Kom nou, ik weet zeker dat er een jongen is die jou fantastisch vind,' Gniffelde Adriana, 'Weet alleen niet of jij daar dan blij meet gaat zijn,' Zegt ze er lachend achteraan. 'Ah, hoezo niet Jordi? Ik dacht dat je spontaan gay was geworden' Zegt Melanie grijnzend, terwijl ze me plagend en spontaan een knuffel gaf. 'Maar vrouwenjacht klinkt ergens zo vuil' Zegt ze dan. 'Ach, ik heb wel genoeg aan jullie hoor' Zeg ik grijnzend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adriana Minola

    'Ach, ik heb wel genoeg aan jullie hoor' Zei hij grijnzend. "En wat bedoel je daarmee?" Zei ik gespeeld verleidelijk, maar meteen erna barste ik weer in lachen uit.


    Take me to wonderland

    [Samenvatting?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik volg alleen nog maar Daniël en mij, sorry.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sitka schreef:
    [Samenvatting?]


    [Wat ik kan zeggen, is dat Melanie, Adriane en Jordi gewoon over vanalles aan het praten zijn ergens op school. Wat de rest doet? Geen idee. :p]


    Take me to wonderland

    [Kijk, dat is net wat ik bedoel. Jullie rpg'en er maar op los, en op den duur kan niemand meer volgen.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sitka schreef:
    [Samenvatting?]


    [Ik weet dat Cassie en Anthony aan het bekvechten zijn in de bib. Brooke is met Aminthe buiten aangezien ze elkaar net leerde kennen. That's all I know]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassie
    Anthony duwt me ruw tegen de kast en omdat hij mijn handen naast mijn hoofd drukt valt het boek uit mijn handen. Hij kijkt me dreigend aan, "Aanvallen vanuit de rug? Is wel laf, is het niet?" Ik trek mijn wenkbrauwen op, 'Noem je dat aanvallen? Ik pakte alleen maar je boek af, dat kan ik nou niet echt aanvallen noemen,' zeg ik, 'En trouwens, jij valt zeker nooit iemand in zijn rug aan?' vervolg ik sarcastisch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered