• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Fateh Orion Incendio / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:40 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 20:38 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haha, toeval. Bij mij nooit, alleen bij the Crash, maar dat was op aanvraag ;P
    Jij hebt gewoon geluk denk ik. *wenkbrauwwiebel*]

    [bij ongeveer 6 van de 8 ofzo is er iemand verlieft (en in een op beide van mijn persoontjes]

    Fateh
    Langzaam kwam ik weer bij zinnen. Ik rekte me uit op de bank en opende mijn ogen. Chiya en Luna waren er nog steeds. Ik zag dat Luna haar tekenblok weer had gepakt. Snel wakkerde ik het vuur weer wat aan. Rustig bleef ik liggen. Het coolpack gooide ik op tafel. Ik had eens lekker geslapen. De film was ondertussen schijnbaar afgelopen en iedereen was weer voor zichzelf bezig.

    Luna Leroux

    Ik hoorde opeens het vuur wat meer. In plaats van naar het vuur te kijken, keek ik gelijk naar Fateh. Ik lag, maar met zijn ogen open. Ik glimlachte. 'Lekker geslapen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -Fateh-
    Luna kijkt me aan en Glimlacht. 'lekker geslapen?' vraagt ze. Ik knik. 'heerlijk rustig,' zeg ik. 'bedankt voor de deken trouwens, een beetje onnodig maar het slaapt over het algemeen fijner.' met de deken om me heen blijf ik nog even liggen. Ik sloot mijn ogen nog even, maar viel niet meer in slaap. De bank lag gewoon lekker.

    Luna Leroux

    'Bedankt voor de deken trouwens, een beetje onnodig maar het slaapt over het algemeen fijner,' zei hij. Ik keek hem vragend aan. 'Hoe wist je dat ik het was? En ik wou gewoon ook even van de film weg,' zei ik. Dat laatste zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -Fateh-
    Ik moet even lachen. 'willekeurig gokje. Jij kent me het langst en het best hier,' zeg ik. Willekeurig ging ik met het vuur spelen. De beste manier van leren was gewoon doen. Ik ga weer zitten en leg de deken in de hoek neer. Ik zie een stukje van de tekening op Luna's kladblok. 'waarom teken je me?' vraag ik zacht

    Luna Leroux

    'Willekeurig gokje. Jij kent me het langst en het best hier,' zei hij. Klonk logisch. Ik keek naar het vuur. 'Waarom teken je me?' vroeg Fateh zacht. Ik begon te blozen en liet hem de twee tekeningen zien. 'Die met het vuur had je al eens gezien,' begon ik. 'Die andere was ik mee begonnen toen je buiten sliep. Ik ehm weet eigenlijk niet precies waarom,' zei ik blozend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik hoorde Luna zacht tegen Fateh zeggen dat ze de film niet leuk vond.
    'Je kon ook zeggen dat je de film niet leuk vond, Luna,' zei ik luchtig. 'Anyway, ik denk dat ik jullie maar even alleen laat.' Ik liep, met lol in mezelf, de kamer uit en naar de tuin. Daar ging ik tussen een paar bloemen zitten en deed de oortjes uit mijn iPod.

    [Is er iemand in de tuin??]

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 18:32 ]

    [ik geloof dat wij de enigste zijn dus ik denk niet dat er iemand in de tuin is]

    Sioux schreef:
    [ik geloof dat wij de enigste zijn dus ik denk niet dat er iemand in de tuin is]


    [De enigste in het huis? Lol, lijkt me sterk, aangezien niemand kan ontsnappen (;]

    [ nee de enigste in de RPG die nog mee doet]

    Fateh
    Luna begint een beetje te blozen. Ik zie de tweede tekening en zie dat die ook van mij is. Even keek ik haar nog aan en ga weer liggen. Chiya zei dat ze ons even alleen laat. Ze loopt de kamer uit. Voorzichtig laat ik het vuur weer doven en ik staar naar het plafont. Ik had het niet zo op dingen die over mij gingen. Luna had me vaker getekend en dat doe je normaal niet zo snel. Ik zuchtte even en staarde verder.

    Luna Leroux

    Fateh keek mij even aan en ging daarna weer liggen. 'Je kon ook zeggen dat je de film niet leuk vond, Luna. Anyway, ik denk dat ik jullie maar even alleen laat.' zei Chiya. Ik knikte naar haar en keek toen naar mijn tekeningen. Ik legde ze op tafel en keek Fateh aan. 'Jij was op dat moment het enige waar ik inspiratie uit kon halen,' zei ik zachtjes. 'Zeg maar wat ik er mee moet doen'.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 19:04 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you