• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Fateh Orion Incendio / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:40 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    'Waar gaat de film over?' vroeg Luna
    'Ik weet niet. Ik heb hem nog nooit gezien, maar blijkbaar is 'ie erg eng. We zullen zien.'

    Luna Leroux

    'Ik weet niet. Ik heb hem nog nooit gezien, maar blijkbaar is 'ie erg eng. We zullen zien,' zei Chiya. Ik dook wat verder in elkaar. 'Mmm, gezellig,' zei ik. Zo geweldig kon ik niet tegen horror films. Soms, maar meestal niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    'Slaap lekker Fateh,' hoorde ik Luna nog fluisteren. Ik kreeg nog een stukje mee van het gesprek over de film, maar ook niet veel. Langzaam viel ik in slaap. 'Dankje,' murmel ik nog naar Luna en val in slaap. Eindelijk sliep ik weer rustig. Of iemand dat zou merken wist ik niet, maar volgens mij brandde het vuur in de kachel wel wat minder. Ach niemand zou het toch erg vinden als ik ga slapen.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Het vuur was inmiddels bijna gedoofd. Het was halverwege de film. Luna was duidelijk bang.
    'Je mag wel hier komen zitten, hoor,' zei ik tegen haar.

    Luna Leroux

    De film was eigenlijk best wel eng. Het vuur was al half gedoofd. Ik keek naar Fateh en zag dat hij sliep. 'Je mag wel hier komen zitten, hoor,' hoorde ik Chiya zeggen. Ik keek haar aan. 'Eh nee, hoef niet,' zei ik. 'Ik ga even een dun dekentje halen voor Fateh'. Ik stond op en ging op zoek naar een dun dekentje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    Eindelijk is mijn hoofd rustig. Langzaam zie ik nog een paar dingen van vandaag voorbij komen. Dit keer heel rustig zonder veel te reageren. Ik draaide me een keer en sliep verder. Mijn temperatuur had zich aangepast aan de omgeving en ik had het lekker warm. Dit was best fijn.

    Luna Leroux

    Na een tijdje zoeken had ik dan eindelijk het dunne dekentje gevonden. Ik liep weer terug naar de ruimte en zag dat Fateh was omgedraaid. Ik legde het dekentje over zijn benen heen. Ik dacht dat het te warm zou worden als ik hem helemaal deed. Ik ging weer op de bank zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    Iets lichts word over mijn benen gelegd. Onbewust glimlach ik even. Iemand dacht dus aan me. Mijn hand gaat over het ding en ik merk dat het een deken is. Ik trek het naar me toe en rol me erin. Het sliep beter met iets over je heen, ook al was het niet nodig. Mijn temperatuur paste zich op zo'n moment vanzelf aan en ik kreeg het zeker niet koud. Toch was het fijn om te weten dat iemand aan me dacht.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Aan het einde van de film besloot ik 2 en die maar niet te gaan kijken.
    'Ik kan de volgende nachten niet meer slapen, maargoed.' Ik zette de TV uit. Ik deed mijn oortjes in van mijn iPod en zette Ass Back Home op.

    Luna Leroux

    Ik zag Fateh glimlachte. Automatisch glimlachte ik terug. Hij trok de deken naar zich toe er rolde zich er in. Zachtjes lachte ik. Ik ging weer op de bank zitten. Chiya had de tv uit gedaan en was gaan zitten met oortjes in. Ik besloot om mijn teken spullen te pakken en ging tekenen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    The Maximum Hormone was aan de beurt op de afspeellijst. Serena Nadia Luna was inmiddels aan het tekenen. Ik keek wat ze maakte terwijl ik zacht het liedje neuriede. Zover dat kon, want hoe neurie je nou een hardrock lied mee?

    [Dammit, ik leer de namen ook nooit.]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 19:58 ]

    [Haha XD]

    Luna Leroux

    Terwijl ik zat te tekenen merkte ik dat Chiya mee keek. Ik wist niks om te tekenen, dus ik was maar bezig geweest met de tekenen waar ik aan begonnen was in de tuin. Die tekening waar Fateh op zijn rug lag, met een ijsklontje op zijn buik. Daar om heen zat veel damp. Ik begon te blozen. 'Hoe vind je het?' vroeg ik dan maar uiteindelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Luna bloosde. Zou ze verliefd op Fateh zijn?
    'Hoe vind je het?' vroeg ze.
    'Mooi,' zei ik. Mooi? Is dat niet hetzelfde als zeggen dat ik Fateh knap vind? De tekening leek sprekend, dus ik dacht van wel.

    [Nee, ze wordt niet verliefd op Fateh. x"d]

    Luna Leroux

    'Mooi,' zei ze. Ik glimlachte. Ik liet haar een andere tekening zien. 'Wat vind je van deze?' vroeg ik. Het was die tekening van Fateh in de tuin. Waar hij de vuur wegblies. 'Lijkt het vuur niet veel mooier door?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Fateh word zo wel weer wakker, en waarom worden in bijna elke RPG (en dat zijn er aardig wat) mensen verlieft op mijn mensje??]