• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Fateh Orion Incendio / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:40 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    Ineens hoorde ik muziek, mijn humeur werd alleen maar beter. Chiya gaf aan dat het van haar was en zetten het uit. "Heb jij dat vuur gemaakt?" vroeg Des. Glimlachend keek ik haar aan. "Jep," zeg ik vrolijk. Het was echt lang geleden dat ik zo vrolijk was geweest. Ik weet niet waar het ineens vandaan kwam, maar het voelde zo goed. Ik bewoog mijn hand iets en concentreerde me weer even. Het vuur liet ik in de haard dansen. Zelf vond ik het er wel vrolijk uitzien. Voor het eerst zag het er niet verwoestend uit. Ik liet het vuur weer zelf branden. Muziek drong tot me door in mijn hoofd. Vrolijk begon ik mee te tikken op mijn knie en ging weer languit op de bank liggen. Het ijs lag nog steeds rustgevend in mijn nek. Het totaalplaatje was goed.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Blijkbaar was mijn muzikale kont grappig want ze moesten lachen. Ik verveelde me. Ik zag een rij DVD's liggen op de kast.
    'Heb jij dat vuur gemaakt?' vroeg Destiny aan Fateh. Ik wachtte op zijn antwoord en liep naar de kast. Ik voelde de warmte van de open haard die ernaast stond.
    'Hé jongens?' vroeg ik. 'Zullen we een DVD kijken, of ben ik de enige die me hier kapot verveeld?'

    Luna Leroux

    Ik bleef naar het vuur kijken en het leek alsof het danste. Ik keek eventjes vlug naar Fateh die vrolijk keek. Ik boog me eventjes naar Fateh toe. 'Zie je wel dat het mooi kan zijn,' fluisterde ik zachtjes naar hem. 'Hé jongens?' hoorde ik Chiya zeggen. ik ging rechtop zitten en keek haar aan. 'Zullen we een DVD kijken, of ben ik de enige die me hier kapot verveeld?' vroeg ze. Ik knikte. 'Ik vind het goed'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    'Zie je wel dat het mooi kan zijn,' vroeg Luna fluisterend. 'Dat is alleen maar omdat ik in een goede bui ben, anders was het niet zo aangemaakt,' fluister ik terug. Chiya vroeg of we een film gingen kijken. 'Ik vind het best,' zeg ik weer opgewekt. Heel even was mijn humeur veranderd, maar dat was bijna niet te merken. 'Kies maar wat uit, als het maar geen te romantische zooi is.'

    Luna Leroux

    'Dat is alleen maar omdat ik in een goede bui ben, anders was het niet zo aangemaakt,' hoorde ik Fateh nog net fluisteren. Nadat hij wat tegen Chiya zei boog ik nog even weer naar hem toe. 'Toch vond je het mooi. Ik vind dat al heel goed van je,' fluisterde ik en glimlachte naar hem. Ik ging weer recht op zitten en ging wachten op de film.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    'Als het maar geen te romantische zooi is,' zei Fateh.
    'Mêh, nee. Hou ik niet van.' Ik pakte Paranormal Acticity 1, 2 en drie eruit.
    'Paranormal Activity. Toepasselijk,' zei ik.

    Fateh
    'Toch vond je het mooi. Ik vind dat al heel goed van je,' fluisterde Luna weer. Ik rolde zo van het ene gesprek in het andere. 'Paranormal Activity. Toepasselijk,' zei Chiya tussendoor. Heer erg was ik niet aan het opletten. Mijn gedachten waren een beetje ver weg. 'Uh is goed, ik zal proberen het vuur niet mee te laten spelen,' grap ik. 'Dan vind iemand dat tenminste goed, voor mij betekend het dat ik moet gaan oefenen,' mompel ik tussendoor naar Luna. 'Wacht ik zal wel voor wat lekkers zorgen,' zeg ik weer hardop. Mijn coolpack was ondertussen warm geworden. Ik stond op en liep spelend met het coolpack naar de keuken. Rustig zocht ik in de kasten naar wat chips en deed het in een kom. Van alles wat. Een nieuw coolpack deed ik in mijn broekzak en ik liep met de twee kommen terug naar de kamer. 'We hebben niet veel keus en zullen het met naturel en paprika moeten doen.' Ik zet de kommen op tafel en ga weer op de bank liggen. Het coolpack gaat weer in mijn nek en ik kijk verwachtingsvol naar de tv voor de film.

    Luna Leroux

    'Uh is goed, ik zal proberen het vuur niet mee te laten spelen,' grapte hij. Ik keek hem aan. 'Dan vind iemand dat tenminste goed, voor mij betekend het dat ik moet gaan oefenen,' mompelde hij. Ik keek hem nu vragend aan. Voordat ik wat kon zeggen zei hij wast dat hij wat lekkers ging halen en liep weg. Ik keek naar Chiya. 'Eh is Paranormal Activity is goed,' zei ik. Even later kwam Fateh er weer aan met 2 kommen. 'We hebben niet veel keus en zullen het met naturel en paprika moeten doen,' zei hij en zette de kommen op tafel. Ik haalde mijn schouders op. Ik had toch niet zo veel zin in chips. Ik trok me knieën op en nestelde me eigen in, in het hoekje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik deed de DVD erin en plofte neer op een bankje. Luna zat met opgetrokken knieën in een hoekje.
    'Hee Luna, er is plek zat, hoor,' zei ik.
    Ik legde mijn iPod op het tafeltje, ik had geen zin om mijn kont nog eens Japans te laten zingen.

    Luna Leroux

    'Hee Luna, er is plek zat, hoor,' zei ze. Ik knikte. 'Dat weet ik. Ik eh, heb het koud of zo'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    'Dat weet ik, ik eh, heb het koud of zo,' verzon Luna.
    Dan niet, dacht ik. Ik richtte me weer op de film.
    'Iemand popcorn?' vroeg ik uit het niets.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 21:06 ]

    Fateh
    'Iemand popcorn?' vroeg Chiya uit het niets. Even keek ik haar aan. Had ze niet gezien dat er chips op de tafel stond? 'Er was geen popcorn te vinden in de kast, er staat wel chips op tafel,' zeg ik nog enigszins rustig. Ik probeerde me weer te concentreren op de kou die door mijn nek mijn lichaam in gestraald wordt. De kou bleef heerlijk, maar ook wel confronterend. Dat ik op het moment dat nodig had om rustig te blijven. Eigenlijk had ik weinig zin om film te kijken. Ik lag weer op mijn rug, starend naar het plafond. Rustig sloot ik mijn ogen. Ik had nog steeds niet echt goed kunnen slapen na alles. Misschien zou dat me helemaal rustig krijgen. Het bleef me irriteren dat mijn humeur zo snel kon veranderen. Voor zover ik wist was ik hier nu niet echt belangrijk, dus veel zou het niet opvallen als ik hier zou liggen.

    [Oh ja, ik was de chips vergeten x'd]

    [maakt niet, is al opgelost]

    Luna Leroux

    'Iemand popcorn?' vroeg Chiya uit het niets. Ik keek haar vragend aan en daarna naar de tafel. Misschien lustte ze geen chips? 'Er was geen popcorn te vinden in de kast, er staat wel chips op tafel,' zei Fateh rustig. Ik keek even naar hem en zag dat hij zijn ogen dicht deed. Ik boog eventjes naar hem toe. 'Slaap lekker Fateh,' fluisterde ik naar hem en ging weer goed zitten. 'Waar gaat de film over?' vroeg ik aan Chiya.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you