• Informatie:
    - Er zullen 5 rondes zijn, waarvan één finaleronde. Eén ronde duurt 2 weken. Elke week vallen er 5 mensen af zodat er 3 mensen in de finaleronde zitten, waarvan de winnaar word gekozen.
    - Als je niet op tijd kan inleveren, krijg je met een goede reden uitstel. Als je het simpelweg niet inlevert word je uit de wedstrijd verwijderd.
    - Geef username verandering aan.
    - Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Opbrengst:
    Naast natuurlijk de eer, krijgt de top 3 een prijs.
    1e plaats: 20 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits

    Waar letten we op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Tijd

    Juryleden:
    01. Leisure
    02. BloodyGum

    Deelnemers:
    03. Fitzherbert
    06. Austen
    07. Caoimhe
    12. Flipje
    14. Imlove
    19. OHMYZAYNx
    21. Eventually

    De story met opdrachten, informatie en inzendingen.

    Opdracht 1.
    Inleverdatum: 23 januari

    Opdracht 2.
    Inleverdatum: 12 februari

    Opdracht 3
    Inleverdatum: 11 maart

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 17:38 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ook!


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Is het niet een beetje oneerlijk om al een inleverdatum voor opdracht 2 te hebben?
    Ik denk dat een hoop mensen, inclusief ikzelf, eerst nog de uitslag van opdracht 1 afwachten voor ze beginnen. Dus voor mij en degenen die ook wachten is het wel een beetje rottig om in zo'n korte tijd te moeten schrijven.


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik heb hem gewoon al geschreven..
    ik vind t leuk om te schrijven en dan zie ik wel of het ergens nuttig voor is of niet ;)

    Volgens mij heb ik echt pech of zo. Ik gister vroeg opstaan om die beoordelingen af te krijgen, ligt het internet er uit. Probeer het te fixen, doet hij het nog steeds niet. Dit bleef zo de rest van de dag. Kijk ik de volgende dag, doet ie het opeens! Vreemde ziggo :( Anyway, ik maak dus vandaag de beoordelingen af en stuur ze naar iheartniam


    Happy Birthday my Potter!

    Junns schreef:
    Is het niet een beetje oneerlijk om al een inleverdatum voor opdracht 2 te hebben?
    Ik denk dat een hoop mensen, inclusief ikzelf, eerst nog de uitslag van opdracht 1 afwachten voor ze beginnen. Dus voor mij en degenen die ook wachten is het wel een beetje rottig om in zo'n korte tijd te moeten schrijven.
    Ik denk dat het wel meevalt. De vorige keer heb ik mijn inzending in drie dagen geschreven, en dat ging prima (: met langere tijd gaan mensen het toch alleen maar uitstellen denk ik. Maar oke, voor mij maakt het nu toch niet uit, want ik heb deze week SE-week en dus sowieso geen tijd voor iets anders dan leren :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Ik zal even kijken of ik de inleverdatum kan verschuiven als veel mensen in tijdnood gaan komen.


    Hope goes lost but never dies.

    Glucio schreef:
    Volgens mij heb ik echt pech of zo. Ik gister vroeg opstaan om die beoordelingen af te krijgen, ligt het internet er uit. Probeer het te fixen, doet hij het nog steeds niet. Dit bleef zo de rest van de dag. Kijk ik de volgende dag, doet ie het opeens! Vreemde ziggo :( Anyway, ik maak dus vandaag de beoordelingen af en stuur ze naar iheartniam


    Ziggo is gewoon kut >.<
    dat heb ik ook vaak..
    dan zijn ze bezig of valt het er gewoon uit ofzo..
    maar tis echt stom :s

    Damn... nouja niets aan te doen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    meer dan 3000 woorden (yeah)


    Happy Birthday my Potter!

    [: Ben je al klaar?


    comfort in c h a o s

    Klaar en verzonden ;) Mijn comp telt 3225 woorden


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    Klaar en verzonden ;) Mijn comp telt 3225 woorden


    Ik ben benieuwd! :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    (...)

    Ik ben benieuwd! :Y)

    Spannend! :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Glucio schreef:
    Klaar en verzonden ;) Mijn comp telt 3225 woorden


    yeey :D

    Ik ben net thuis van mijn werk en zie dat de beoordelingen van Glucio er zijn! Ik ga nu de cijfers berekenen en ze online zetten en dan de eindcijfers bekend maken.


    Hope goes lost but never dies.