• Informatie:
    - Er zullen 5 rondes zijn, waarvan één finaleronde. Eén ronde duurt 2 weken. Elke week vallen er 5 mensen af zodat er 3 mensen in de finaleronde zitten, waarvan de winnaar word gekozen.
    - Als je niet op tijd kan inleveren, krijg je met een goede reden uitstel. Als je het simpelweg niet inlevert word je uit de wedstrijd verwijderd.
    - Geef username verandering aan.
    - Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Opbrengst:
    Naast natuurlijk de eer, krijgt de top 3 een prijs.
    1e plaats: 20 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits

    Waar letten we op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Tijd

    Juryleden:
    01. Leisure
    02. BloodyGum

    Deelnemers:
    03. Fitzherbert
    06. Austen
    07. Caoimhe
    12. Flipje
    14. Imlove
    19. OHMYZAYNx
    21. Eventually

    De story met opdrachten, informatie en inzendingen.

    Opdracht 1.
    Inleverdatum: 23 januari

    Opdracht 2.
    Inleverdatum: 12 februari

    Opdracht 3
    Inleverdatum: 11 maart

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 17:38 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Bronte schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik niet, maar qua puntentelling vooral. Glucio tilt vele zwaarder aan één punt van kritiek en trekt er -naar mijn mening- soms te veel voor af.


    Ik zal het vanavond nog wel een keertje voor je nakijken, goed? Ik heb geloof ik niet alle puntjes waar ik het niet helemaal mee eens was gemeld. Als dat niet zo is en ik in het vele werk een foutje heb gemaakt, zal ik met iheartniam overleggen en het aanpassen. :)


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik zeggen dat ik bij allebei bij overig heel goed commentaar had, dat het een goed stuk was en fijn om te lezen, maar dat ik toch maar 8 van de 10 punten kreeg.
    Waarom is dat zo?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    phenomniall schreef:
    Mag ik zeggen dat ik bij allebei bij overig heel goed commentaar had, dat het een goed stuk was en fijn om te lezen, maar dat ik toch maar 8 van de 10 punten kreeg.
    Waarom is dat zo?


    Eeuhm, ik heb altijd *als ik iets beoordeel* dat het nóóit perfect is. Ja, je kan spelling en grammatica goed doen en zonder foutjes, maar er zijn altijd verbeterpunten. Als ik zelf beoordeel dan heb ik ook altijd meteen een bepaald gevoel bij een aantal punten voor iemand. But.. ik ben geen jury. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Got a question: Ik heb een idee, maar het speelt zich in de geschiedenis af. Het liedje is natuurlijk veel later geschreven *en de clip past er voor geen meter bij*. Maakt dat wat uit?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    Got a question: Ik heb een idee, maar het speelt zich in de geschiedenis af. Het liedje is natuurlijk veel later geschreven *en de clip past er voor geen meter bij*. Maakt dat wat uit?
    Als dat een probleem is, heb ik alvast een idee voor je: misschien kan je het in een boek/tv-show verwerken die de man van de band dan bekijkt of leest ofzo? :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    uks schreef:
    (...) Als dat een probleem is, heb ik alvast een idee voor je: misschien kan je het in een boek/tv-show verwerken die de man van de band dan bekijkt of leest ofzo? :Y)


    Da's wel een goed idee als het niet kan. (: Thanks!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    phenomniall schreef:
    Mag ik zeggen dat ik bij allebei bij overig heel goed commentaar had, dat het een goed stuk was en fijn om te lezen, maar dat ik toch maar 8 van de 10 punten kreeg.
    Waarom is dat zo?


    Je had misschien nog iets meer spanningsbogen kunnen verwerken. Het was nu allemaal zo duidelijk wat er ging gebeuren. Verder was het perfect. Heb je daar iets aan?


    Happy Birthday my Potter!

    Bronte schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik niet, maar qua puntentelling vooral. Glucio tilt vele zwaarder aan één punt van kritiek en trekt er -naar mijn mening- soms te veel voor af.


    Ik heb extra uitleg in een reactie bij het hoofdstuk van mijn beoordelingen gezet en ga niks veranderen ;)


    Happy Birthday my Potter!

    @Wandering-
    Elke ronde tellen de cijfers opnieuw. Dus als je de volgende ronde een 5 krijgt en daarmee niet door bent, telt het cijfer dat je nu krijgt niet mee.

    @Yowic-
    Dat mag gewoon.


    Hope goes lost but never dies.

    LPayne goes Liboiron (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    iheartniam schreef:
    @Wandering-
    Elke ronde tellen de cijfers opnieuw. Dus als je de volgende ronde een 5 krijgt en daarmee niet door bent, telt het cijfer dat je nu krijgt niet mee.

    @Yowic-
    Dat mag gewoon.


    mooizo :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Glucio schreef:
    (...)

    Ik heb extra uitleg in een reactie bij het hoofdstuk van mijn beoordelingen gezet en ga niks veranderen ;)

    Oké, bedankt. het was gewoon even niet zo duidelijk uit je beoordeling, het leek dat het alleen door die twee gevallen was. Volgende keer zal ik er zeker op letten!


    Ex astris, sciencia

    Liboiron schreef:
    LPayne goes Liboiron (:

    Aangepast. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Lightpoise schreef:
    (...)
    Aangepast. (:


    Dankjewel! (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Klein vraagje nog: moeten we nu nog met die enters werken of niet?