• Informatie:
    - Er zullen 5 rondes zijn, waarvan één finaleronde. Eén ronde duurt 2 weken. Elke week vallen er 5 mensen af zodat er 3 mensen in de finaleronde zitten, waarvan de winnaar word gekozen.
    - Als je niet op tijd kan inleveren, krijg je met een goede reden uitstel. Als je het simpelweg niet inlevert word je uit de wedstrijd verwijderd.
    - Geef username verandering aan.
    - Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Opbrengst:
    Naast natuurlijk de eer, krijgt de top 3 een prijs.
    1e plaats: 20 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits

    Waar letten we op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Tijd

    Juryleden:
    01. Leisure
    02. BloodyGum

    Deelnemers:
    03. Fitzherbert
    06. Austen
    07. Caoimhe
    12. Flipje
    14. Imlove
    19. OHMYZAYNx
    21. Eventually

    De story met opdrachten, informatie en inzendingen.

    Opdracht 1.
    Inleverdatum: 23 januari

    Opdracht 2.
    Inleverdatum: 12 februari

    Opdracht 3
    Inleverdatum: 11 maart

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 17:38 ]


    Hope goes lost but never dies.

    LPayne schreef:
    Ik vrees dat mijn dyslexie nog mijn grootste concurrent zal worden...


    ik heb ook dyslexie ;)

    maar ik laat het nooit controleren ofzo.. ik doe gewoon m'n best en probeer zelf de fouten te vinden..

    iheartniam schreef:
    (...)
    Je kan het door iemand in je vriendengroep/een familielid laten nakijken, of haal het door de spellingscontrole op word?


    Heb ik gedaan en ik heb geen word op mijn pc ;s


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Inleverdatum opdracht 2 is verschoven naar 12 februari omdat de beoordelingen zo laat kwamen.

    Zo kunnen jullie er in het weekend ook nog aan werken. Succes!

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 16:45 ]


    Hope goes lost but never dies.

    LPayne schreef:
    Heb ik gedaan en ik heb geen word op mijn pc ;s

    Eh, ik ook niet, maar je hebt ook goede online dingen. Je hoeft niet per se Word te gebruiken.
    Ik kan je niets aanraden, want ik doe het niet (ik werk met OpenOffice of Acrobat), maar er zijn goede te vinden, hoor.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 23:20 ]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Eh, ik ook niet, maar je hebt ook goede online dingen. Je hoeft niet per se Word te gebruiken.
    Ik kan je niets aanraden, want ik doe het niet (ik werk met OpenOffice of Acrobat), maar er zijn goede te vinden, hoor.


    Ik gebruik ook OpenOffice (: Maar daar werkt inderdaad geen spellingscontrole op ;s Maar ja, ik ben blij met mijn 7.7 dan kan ik vandaag toch nog genieten van mijn verjaardag! (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Ik vind dat de beoordelingen ven Ihearniam en Glucio op bepaalde punten wel erg verschillend zijn.


    Ex astris, sciencia

    Metaphor went Siva

    Bronte schreef:
    Ik vind dat de beoordelingen ven Ihearniam en Glucio op bepaalde punten wel erg verschillend zijn.
    Dat is toch juist goed? Ik heb tenminste van allebei, of nouja, vooral van Glucio eigenlijk, verbeterpuntjes meegekregen. Als die beoordelingen op elkaar zouden lijken, waarom zouden er dan twee beoordelaars moeten zijn?


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    uks schreef:
    (...) Dat is toch juist goed? Ik heb tenminste van allebei, of nouja, vooral van Glucio eigenlijk, verbeterpuntjes meegekregen. Als die beoordelingen op elkaar zouden lijken, waarom zouden er dan twee beoordelaars moeten zijn?

    Dat bedoel ik niet, maar qua puntentelling vooral. Glucio tilt vele zwaarder aan één punt van kritiek en trekt er -naar mijn mening- soms te veel voor af.


    Ex astris, sciencia

    @Bronte: oké, dan begrijp ik het (:

    Oke, ik had net een hele vraag, maar ik ben er eigenlijk al achter.:Y)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 15:43 ]


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    iheartniam schreef:
    Inleverdatum opdracht 2 is verschoven naar 12 januari omdat de beoordelingen zo laat kwamen.

    Zo kunnen jullie er in het weekend ook nog aan werken. Succes!


    Ik denk dat je februari bedoelt...


    #WWED - What Would Emma Do?

    ja februari denk ik ook, xd


    The universal language of art.

    Ik bedoel februari ja. Foutje.


    Hope goes lost but never dies.

    Yeahh, echt vet blij met mijn beoordeling.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wacht, ik heb even een vraag. Tellen deze cijfers ook mee voor de volgende ronde? Wordt er dan zeg maar een gemiddelde getrokken van de cijfers van ronde 1 en ronde 2, en dat dan op basis daarvan wordt beoordeelt of je doorgaat naar de derde ronde? Of begint het iedere ronde weer opnieuw?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.