• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic :Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrijetijd.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:00 ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik zucht, dat is al zo lang. 'Er moet toch íéts zijn wat we kunnen doen? Eh, herinneringen ophalen misschien en deze tegen Luke vertellen. Op tv werkt dat altijd.' Ik grijns even. 'Goed, op tv ja, maar misschien werkt het wel?'


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Goed, op tv ja, maar misschien werkt het wel?' Ik knik. 'Misschien helpt het wel.' Ik ga recht zitten. 'Maar..' Ik denk na. 'Wat moeten we dan zeggen?'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ik begin wel.' Mijn ogen wenden zich naar boven om een herinnering op te halen en vervolgens wend ik me weer tot Luke, het voelt gelijk alsof we als enige in de kamer zijn.
    'Jij en ik hadden een weddenschap, Luke, ik weet niet eens meer waarom. Uiteindelijk kreeg ik een kusje. Ik verwachtte een klein kusje, in plaats daarvan kreeg ik een echte kus. Daar had ik al over gedroomd vanaf het begin dat ik met Liam uit de lift stapte. Die ene kus, ik dacht dat mijn hart uit mijn lichaam zo springen. Weet je dat nog, Luke?'


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik luister met een glimlach. Het was te lief. BLijkbaar is het nu mijn beurt. 'Weet je nog toen Ricky Alison en Sarah altijd pesten en dat wij hem bang gingen maken door jou onder een laken te verbergen en te doen alsof hij in een spoohuis woonde.' Ik glimlach bij de gedachten.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Lachend schud ik mijn hoofd, dat is echt een actie voor die twee.
    'Of toen je een poging deed om me de viool te leren bespelen. Ik faalde zo hard, maar je dwong me te oefenen en het ging beter. Je zou het de theme van Schindler's List leren en ik ben er nog lang niet.' Ik kijk even naar de ouders van Liam, misschien willen zij ook nog wat delen.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Of toen toen jij en Liam een boomhut voor mij gingen maken in onz achtertuin en toen papa wilde kijken de vloer door zakte.' Giechelt Alison. Ik grijns schuldig naar mijn vader. Hij lachte terug. 'Of toen je niet durfde te vertellen dat je een viool gekocht had van je spaargled maar hem toen dood leuk gewoon op je bed had laten liggen en ik hem vond.' Ik kijk lachend naar mijn moeder.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Het is fijn even met zijn allen te lachen. Als ik denk dat ik een kneepje in mijn hand voel, schieten mijn ogen gelijk naar Liam. 'Voelde jij dat ook?' vraag ik, want misschien heb ik het me alweer vergist.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik kijk haar aan en knik langzaam. Ik kijk naar zijn gezicht waar een kleine glimlach opstond. Zijn ogen waren nog steeds gesloten maar had had daadwerkelijk bewogen.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Snel, meer meer! Eh, denk aan de keer dat we allemaal zouden optreden voor andere kinderen van de klas. Ik was er prima onderuit gekomen, maar uiteindelijk dwong je me toch en nu zouden we samen op gaan treden. Dat gaan we écht doen.'


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Snel, meer meer! Eh, denk aan de keer dat we allemaal zouden optreden voor andere kinderen van de klas. Ik was er prima onderuit gekomen, maar uiteindelijk dwong je me toch en nu zouden we samen op gaan treden. Dat gaan we écht doen.' Ik knik instemmend. 'We hebben samen een band, jij speelt de bas en ik de gitaar en we zingen samen weet je nog?' Ik kijk naar hem. 'En jullie worden heel beroemd,' We lachen om Alison haar opmerking.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Wat Alison zegt! Dat doet me er trouwens aan denken, jij zou nog samen met Liam optreden voor mij.' Ik kijk lachend naar Liam. 'Dat wist jij nog niet, we moesten het nog vragen. Details, het gebeurt toch wel,' grijns ik.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Zingen!' Roep ik dan. 'We moeten voor hem zingen!' Ik ga staan en begin als eerste te zingen 'Doe mee!' Zeg ik halverwegen.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Eerst kijk ik naar zijn ouders. Ik durf niet te zingen! Goed, voor Luke dan. Ik zet in met Liam en zelfs zijn ouders en Alison doen mee, als zingt zij meer random woordjes dan de echte tekst.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    De lach op Luke zijn gezicht word groter en hij beweegt zijn hoofd naar links toe waar ik sta. 'Hij word wakker.' Het is meer iets dat ik hoop dan dat het echt zo is.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Echt?' met een ontzettend blij gezicht ren ik naar Liams kant van het bed en bots nog serieus tegen hem aan ook. 'Sorry,' verontschuldig ik me en sla mijn arm om zijn middel.
    'Kom op Luke, ik weet zo één, twee, drie geen herinneringen meer. Maar ik weet wel dat jij de eerste bent die mij heeft uitgevraagd en dat weet jij ook en ik hoopte dat dit niet onze enige date was.'


    everything, in time