• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!



    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    Enervatio:Annabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | Wit Luipaard ~ Julian
    xZaynatic :Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha
    Szcarlet: Alexander Gonzalez | 18 | Adelaar ~ Emmanuel

    Leraren:
    Nachtspel:
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:



    We zoeken nog 2 leraren ~!!.



    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. Iedereen heeft vrijetijd.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:00 ]

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    We kwamen aan bij school en namen afscheid. Het eerste dat ik doe is naar mijn kamer gaan waar Moose op me wacht. Ik had hem al verteld wat er was dus meer woorden waren er niet nodig. 'Met Hellen.' 'Hey met mij is er al nieuws?' Er was een korte stilte. 'Ja nouja ze weten niet wanneer hij wakker zal worden maar het kan zijn dat hij aan geheugenverlies zal leiden, aangezien ze zijn schedel hebben aangetast.' Ik knikte. Het klonk vreemd. 'Oke ik kom morgen langs.' 'Ik hou van je.' 'Ik hou ook van jou.'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Met mijn ogen wijd open lig ik op mijn rug.
    'Katherine?' 'Momo ik zei dat ik er niet over wil praten.' Ik draai me op mijn buik, pak mijn mobiel onder het kussen vandaan en kijk opnieuw. Nog steeds niets! Momo kruipt op mijn kussen en kijk me aan. 'Goed goed.' Ik begin Momo alles te vertellen en ondertussen huil ik, iets waar ik eigenlijk een hekel aan heb.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik ga in bed liggen en merk dat Moose op mijn bed klimt. 'Het komt wel goed Liam.' Luke zijn totum zit ook in mijn kamer. Ik wilde hem niet alleen laten het voelde niet goed. Ook Sem springt op het bed. 'Ik hoop het.' Antwoord ik. 'Probeer wat te slapen.'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Nadat ik Momo alles had verteld was ik uitgeput, maar toch lukte het slapen zelf niet.
    'Kom.' ik stond op met mijn deken en kussen en liep naar Liam. De kamerdeur deed ik zachtjes open, maar het was te donker om ook maar wat te zien. 'Liam slaap je al?' stomme vraag natuurlijk. 'Ik kan niet slapen,' fluisterde ik. Ik voelde me net een klein kind, maar alleen Liam wist hoe ik me voelde, omdat hij zich ook zo voelde.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    De deur kraakt en ik veer overeind. 'Ik kan niet slapen,' Het was Katherine. 'Ja ik ben nog wakker ik kan ook niet slapen.' Ik kijk naar de slapende totums op mijn bed. 'Jij ook niet zie ik.' Ik probeerde nog te lachen maar het lukte niet echt.

    [Men, ik stap ook over op tegenwoordige tijd. Dat is een stuk makkelijker.:'D]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik lach kort en kijk naar de slapende fret op mijn schouder. 'Ik weet het, zij hebben nergens last van. Mag ik misschien hier slapen vannacht. Neem niet zo veel plek in, ik zal op de grond slapen, dat deed ik zo vaak bij logeerpartijtjes.' Ik trek een pruillipje. 'Alsjeblieft?'


    everything, in time

    [Haha begrijpelijk!]

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Ik weet het, zij hebben nergens last van. Mag ik misschien hier slapen vannacht. Neem niet zo veel plek in, ik zal op de grond slapen, dat deed ik zo vaak bij logeerpartijtjes.' Ik knik slaperig. 'Ja ik duw die dikzak er wel van af.' Moose kijkt me quasi boos aan en springt dan van het bed om op de stoel te gaan liggen. Sem maakt het zich gemakkelijk op het kleed en ik klop op het matras.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Verbaasd kijk ik Liam aan. 'Ik dacht..' Ik dacht dat ik op de grond moest slapen, maar goed, dit ligt een stuk fijner. Ik kruip naast Liam in het bed en draai me op mijn zij naar hem toe. 'Wat denk jij? Misschien is je moeder vergeten te bellen en is alles alweer goed?' vraag ik nieuwsgierig.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Wat denk jij? Misschien is je moeder vergeten te bellen en is alles alweer goed?' Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb haar gebelt en ze zei dat Luke nog steeds niet wakker was en het mogelijk was dat dat hij geheugen verlies zou hebben als hij wakker word.' Mompel ik.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'O.' Ik hoop zo hard van niet, wie weet wat hij dan allemaal kwijt is en wie hij niet meer kent. 'Ik heb geen idee hoe je iemands geheugen terug moet krijgen. Dit allemaal is gekomen door slechte verzorging van de eerste chirurg, dat zei de tweede tegen me. Slecht hechtwerk en ze hebben niet verder gekeken dan de buitenste wond,' beken ik.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik zucht diep. 'Ik weet het niet maar ik hoop gewoon heel erg dat het weer goed komt met hem.' Ik pak voor de zoveelste keer mijn telefoon maar heb geen enkel bericht. 'Mijn ouders lijken er zo rustig onder ik snap niet dat ze dat voor elkaar krijgen.'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Waarschijnlijk omdat ze toch verstandiger zijn dan ons. Wij maken ons dan wel druk, maar wat heeft dat eigenlijk voor zin? Ze lijken wel rustig, maar dat zijn ze echt niet. Ze hebben net hun dochter verloren en nu ligt hun zoon in het ziekenhuis, dat hoort niet. Ouders horen hun kinderen niet in zulke pijn te zien en al helemaal niet te verliezen. Ik zal mijn mond houden, voor je me nog je bed uit gooit,' grinnik ik.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik knik. Ze had gelijk zoals gewoonlijk. Het was raar om Luke nu met Sarah te vergelijken. Ik wist zeker dat ik het niet aan zou kunnen nog iemand te verliezen. Bij Sarah wisten we dat er niets meer te redden was. Maar bij Luke. We hebben nog met hem gepraat hij lachte en maakte er grapjes over en misschien was dat wel het laatste moment.. Ik zucht en sluit dan mijn ogen. 'We moeten maar proberen te slapen.'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Hm, je hebt gelijk.' Ik kijk naar Liam die zijn ogen al gesloten heeft. 'Welterusten.'
    Raar, nu ik met iemand heb gepraat lukt het me beter om tot rust te komen. Of misschien komt het omdat ik niet alleen ben, in ieder geval val ik snel in slaap.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem


    Mijn lichaam doet pijn en ik ben ongelovelijk moe. Ik kan alles horen maar het lukt me niet echt wakker te worden. 'Zijn situatie is niet bepaalt stabiel, we zijn er zeker van dat hij bijna geheel wakker is maar misschien kan hij in ene coma terecht komen.' Ik probeer te praten te schreeuwen dat ik wakker ben maar het lukt niet dus laat ik me terug vallen in het zwart.

    [I'm off to nomnomnom :D]