• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________
    Chapter 35!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Ik kan wel tegen een stootje," antwoordt ze zacht. Ze schraapt haar keel en begint verder te schaatsen. Ik laat haar los en cirkel plagerig om haar heen.
    "Zet je schrik aan de kant Mary, we zijn net allebei onderuit gegaan," zeg ik geruststellend. Ik knipoog even naar haar. Ik ben zo afgeleid door haar dat ik bijna weer het evenwicht verlies, maar ik weet me recht te houden.

    Charlotte

    "Dan slaan we de Pizza toch gewoon over?" lacht hij voor hij zijn lippen in mijn nek drukt. Zijn handen glijden weer onder mijn -nouja, zijn- t-shirt en ik zucht even. Ik kijk hem aan en knik glimlachend.
    "Goed plan, ik vind jou net zo lekker," antwoord ik lachend.
    Ik laat mijn handen over zijn gespierde borstkas glijden.
    Laat hem alsjeblieft geen pijn krijgen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Zet je schrik aan de kant Mary, we zijn net allebei onderuit gegaan."
    Ergens diep vanbinnen vat ik het niet op als een reactie op mijn angst voor het ijs. Ik kijk hem even aan en neem zijn hand vast wanneer hij weer bijna valt.
    "I will never let you fall either," zeg ik zacht en glimlach. Het liedje spookt al een hele tijd door mijn hoofd, en ik hou me in me niet te laten gaan. Zijn bewegingen en zijn houding hypnotiseren me, ze houden me in hun macht. Hij heeft me in zijn macht, en er is niets dat ik wil doen om het tegen te houden.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:38 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Als je gewoon wilt gaan slapen vind ik dat ook best," Zegt hij liefjes.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Tja, morgen ook vroeg eruit. Maar een film is ook leuk en dan zitten we lekker tegen elkaar aan, ja oké slapen is ook fijn want dan hebben we elkaars warmte." Ratel ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Mary grijpt mijn hand vast en kijkt me glimlachend aan.
    "I will never let you fall either," zegt ze zacht.
    Ik sta stil en trek haar volledig tegen me aan. Haar warme lichaam voelt aangenaam tegen het mijne. Ik kijk haar in de ogen en zeg.
    "Aah, maar ik ben al aan het vallen Mary. En dat kan geen van ons beiden tegenhouden."
    Mijn hartslag swingt opnieuw de pan uit.

    Irial

    "Tja, morgen ook vroeg eruit. Maar een film is ook leuk en dan zitten we lekker tegen elkaar aan, ja oké slapen is ook fijn want dan hebben we elkaars warmte."
    Ik leg mijn hand op zijn mond omdat hij weer aan het ratelen is.
    "Jij mag kiezen," zeg ik zacht. "Vanavond draait het om jou."
    Ik breng mijn hoofd langzaam naar het zijne toe en kus hem heel zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    "Ieman dnog wat rakketjes" ik liep de keuken in. Bij mezelf deed ik extra veel drank erin. Ik liep terug en dronk het leeg in een teug. Ik voelde me lichter worden in mijn hoofd. Ik ga naast Florence zitten. Ik begin hem te kietelen. "poesiepoesie" lachend gier ik het uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Jij mag kiezen. Vanavond draait het om jou."
    Hij brengt zijn gezicht naar mijne en kust me heel zachtjes.
    Ow, laat mij nou niet kiezen! Dat is moeilijk...
    "D-Dan toch bed, denk ik, want i-" Ik merk dat weer wil beginnen met ratelen en hou daarom mijn mond maar dicht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabelle

    Florence begint te lachen en al snel lig ik ook in een deuk.
    "K-kom, mijn moeder komt zo Thuis."
    Wankelend sta ik op en trek hun overeind waarna ik ze naar de trap duw.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "Moedertje moedertje komt zo" zong ik knetter vals. Ik liep zwierend de trap op. Florence liep achter me met Isa.xD "draaien met die heupen your hands up in the air" zong ik en gooide mijn armen in de lucht

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 19:03 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik lag helemaal dubbel van het lachen. Florence probeert me overeind te helpen en moeilijk klim ik de trap op.
    "Daar." Ik wijs naar links waar mijn kamer is.
    Florence trekt me de laatste trede op en wankelend loop ik naar mijn kamer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik wist dat ik dronken was want mijn hoofd was licht. Ik liep naar Florence en trok zijn shirt uit. "dit willen we zien" zei ik lachend toen ik op zijn strake buik klopte. Ik gaf er even een kusje op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ergens ver weg kwam er woede omhoog, maar ook iets dat me vertelde dat dit niet goed zou gaan. Ik speelde met gemengde gevoelens.
    "L-Lilly." Ik schud mijn hoofd.
    "Niet doen."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "Owja" zeg ik en duw Florence naar haar toe. Ik kijk met een grijns naar hun. " Florence en Isa zaten op een bankje zoenend!" zong ik vrolijk en deed er een maf dansje bij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Aah, maar ik ben al aan het vallen Mary. En dat kan geen van ons beiden tegenhouden."
    Ik kijk hem niet-begrijpend aan.
    "Je valt toch helemaal niet?"
    Ik grinnik en word weer helemaal rood. Ik sta helemaal tegen hem aan en zenuwen trekken door mijn buik. Mijn hart gaat sneller dan gezond is, en ik sta hem weer aan te staren.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 19:24 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "D-Dan toch bed, denk ik, want i-" Abrupt houdt hij op.
    Ik kijk hem aan en houd mijn hoofd een beetje schuin.
    "Prima hoor," zeg ik geruststellend. "Want wat, liefje?" vraag ik nog.
    Ik stap uit bad, neem een handdoek en begin me af te drogen.

    Arion

    "Je valt toch helemaal niet?" zegt ze met een niet-begrijpende blik.
    Ze begint te blozen en ik besluit er geen opmerking over te maken. Ik kijk haar lachend aan en schud bijna onmerkbaar mijn hoofd.
    "Niet letterlijk, nee," antwoord ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle

    Lachend kijk ik naar Lilly als ze Florence naar me toe duwt. Ze begint iets te zingen.
    Ik trek Florence naar me toe en begin hem ruw te kussen.

    Kyle

    "Prima hoor. Want wat, liefje?" Vraagt hij.
    Hij stapt uit bad en begint zich af te drogen.
    "Nee, niks. Anders ga ik ratelen, en daar blijk ik de laatste tijd veel last van te hebben en dat is niet goed." Ik facepalm mezelf als ik weer ratel.
    "Dat bedoel ik dus." Zeg ik en lach even.
    Ik volg Irial's voorbeeld en stap ook uit bad, pak ook een handdoek en droog me af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.